Dzięki działa . Wystarczy w gameinfo.txt(w folderze moda) zmienić SteamAppId i dopisać( tylko dla HL2 i Episode 2) w SearchPaths : Game |all_source_engine_paths|sourcetest. Ale nie wiem jeszcze jak to się ma dla modów pod czystego HL2, bo trzeba tam kopiować scenes i mapy jeśli na nich mod chodzi. Tylko które scenes i które mapy?
Ostatnio zmieniony przez Martinezs dnia Nie Wrz 12, 2010 22:30, w całości zmieniany 1 raz
Kriss Headcrab wyjadacz Ostrzeżenia: 4
Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.
Ze starego GCF'a dla HL2?
Martinezs Świeży Headcrab
Dołączył: 10 Wrz 2010
Skąd: Cyberspace
Steam ID: B3W B3W
# extract scenes folder from half-life 2 content.gcf into the mod's scenes folder (if it has one). (If you have a newer installation of HL2, extract from half-life 2 2007 base content.gcf)
# if the mod uses HL2 maps, extract maps folder from half-life 2 content.gcf into the mod's maps folder. (If you have a newer installation of HL2, extract from half-life 2 2007 base content.gcf).
Czyli jeśli masz Orange Box'a to z tego 2007 base content. Jak nie to z tego drugiego. Chyba .
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach