Autor |
Wiadomość |
marcinoz97
Stary Headcrab

Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: mam to wiedzieć?
Steam ID: Meowchin
|
@gierrppa, sugeruję, że jeżeli gra nie jest grywalna, to znaczna większość graczy kończy jej przechodzenie po godzinie gry. |
|
|
  |
 |
Maxoss
Stary Headcrab
Dołączył: 15 Sty 2012
|
|
  |
 |
Dav
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 2
Dołączył: 02 Maj 2007
|
|
   |
 |
YaSiEk
Dojrzały Headcrab

Dołączył: 10 Sty 2009
Skąd: Wrocław
Steam ID: yasiek89
|
Gordon chyba jest zaręczony...  |
|
|
     |
 |
zwieracz
Headcrab wyjadacz

Dołączył: 25 Lis 2008
Steam ID: Pan Zwieracz
Xfire: srajer
|
To jak z tymi Maryjami nadrzewnymi, albo z plamy moczu na ścianie.
Kto się wybiera na pielgrzymkę do tego drzewa? |
_________________
 |
|
    |
 |
SamFiniszer
Świeży Headcrab
Dołączył: 16 Kwi 2011
|
|
  |
 |
Sorcerer
Najstarszy z Headcrabów

Dołączył: 15 Maj 2007
Skąd: Gallifrey
Steam ID: - Sorcerer -
|
zwieracz napisał: |
To jak z tymi Maryjami nadrzewnymi, albo z plamy moczu na ścianie.
Kto się wybiera na pielgrzymkę do tego drzewa? |
Dokładnie tak samo mi się skojarzyło. Niebawem będziemy mieli kult Gordona jak nic...  |
_________________
Wędruję ku tęczy przez czas i przestrzeń.  |
|
    |
 |
pawloki
Dojrzały Headcrab
Zbanowany
Dołączył: 18 Lip 2009
|
Jakieś zmyślone teorie podajecie, a Valve cały czas w docie 2 skrobie coś z HL, dzisiaj w wersji testowej wersji oficjalnego patcha który ukaże się jutro było coś takiego -

Yes the logo on that recipe is the Half-Life 3 Combine symbol. |
|
|
   |
 |
Chopper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 1

Dołączył: 04 Cze 2008
Skąd: White forest
Xfire: Wywalcie te rubrykę bo Elektryk słucha się Wooziego!
|
pawloki napisał: |
Half-Life 3 Combine symbol. |
Dlaczego "HL3 Combine symbol"? To w HL2 nie było Combine'u / tego symbolu?  |
|
|
   |
 |
Elektryk
Headcrab pod napięciem

Dołączył: 26 Sty 2009
Skąd: Świętochłowice
Steam ID: elektryk91
Xfire: wywalcie tą rubrykę bo Woozie tak każe!
|
Chopper napisał: |
pawloki napisał: |
Half-Life 3 Combine symbol. |
Dlaczego "HL3 Combine symbol"? To w HL2 nie było Combine'u / tego symbolu?  |
Ech, kolega skopiował to z bloga nie zachowując pełnego formatowania.
W oryginalnym poście "3" było skreślone (jako żart, że niby pomyłka). |
_________________ Chcesz być zawsze na bieżąco z wiadomościami o Valve?
http://www.facebook.com/encyklopediaborealis |
|
    |
 |
kamilt4
Świeży Headcrab
Dołączył: 18 Lip 2012
Skąd: vhvhvh
Steam ID: vhvhv
Xfire: hvhv
|
Wie ktos moze czy ujawnila firma Valve kiedy bedzie kontynuacja hl2 ep 2 bo juz 7 lat to przesada.... |
_________________ hvhvhvh |
|
     |
 |
Gecko
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 3
Dołączył: 12 Cze 2009
|
Tak, tutaj masz cały artykuł o tym. |
|
|
   |
 |
Kriss
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.
|
Gdyby rzekli że robią EP3 to chyba by się wszystkie serwery na świecie usmażyły od tej euforii.
Natomiast gdyby powiedzieli że olali EP3 to taki bulwers by był że nie jestem pewien czy budynek Valve by postał dłużej jak 3 dni. |
_________________
ClassicGOD napisał: |
770 i DSUB.... lal bym cie kablem zasilania pcie az by ci te pomysly ze lba wylecialy. |
|
|
  |
 |
MBeniek
Młody Headcrab
Dołączył: 16 Maj 2010
|
Next-Gen Source 2 Engine Is In Development
Cytat: |
Our resident investigator Barnz has done some more digging in the Source Filmmaker script files, and he's uncovered probably some of the biggest news we've ever reported on our site.
He's found many more references to a "Source 2", but not just one vague line like our previous entry. We're only one file deep, and already it's clear that the references to "Source 2" are indeed referring to a next-gen engine that Valve is currently developing. I'm only going to show one line in this post, but there are about 60+ references here, and this one line is probably the most telling.
The Pastebin & file path:
".../SourceFilmmaker/game/sdktools/python/global/lib/site-packages/vproj/vproj.py"
Line 1387:
'''Return an str with the current engine version.
If key doesn't doesn't exist, assume 'Source', otherwise invalid -- assume next-gen 'Source 2'.'''
There are references to Source, Hybrid, and Source 2 in this file. We speculate that Hybrid is the base for which Source 2 is sitting on. Barnz also says it looks like Source 2 is using the same pipeline as Source, meaning that it will probably be keeping its .BSP level format. We haven't found any references to DirectX or OpenGL yet, or Episode Three for that matter, but we're still investigating.
The Ep3 reference from before was just a comment, so it's unlikely we'll find any more mentioning of it. Source Filmmaker was in development parallel to Source 2, hence why these script files have so many references to the new engine.
Valve wants you to know that they "don't like to brag, but Source is considered the most flexible, comprehensive, and powerful game development environment out there. And it's about to get even better."
Another member from Facepunch, GameDev, has pointed out that there are some new "Source 2 tools" icons stashed away in the SFM files. Here's a preview of a few of them:
And the file names in their respective order...
appicon
terrain_tool_toggle_control_cage
terrain_tool_select_verts
terrain_tool_edge_smooth
paint_tool_icon
scale_tool_icon
You can find these at:
".../SourceFilmmaker/game/platform/tools/images/hammer" |
http://www.valvetime.net/threads/exclusive-next-gen-source-2-engine-is-in-development.215336/
Okej, na HL3 na nextgenowym silniku od Valve mogę jeszcze poczekać te 2, 3 lata  |
|
|
  |
 |
pawloki
Dojrzały Headcrab
Zbanowany
Dołączył: 18 Lip 2009
|
|
   |
 |
Dav
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 2
Dołączył: 02 Maj 2007
|
Ja bym z chęcią przyjął Left 3 Dead  |
|
|
   |
 |
Kazioo
Młody Headcrab

Dołączył: 19 Wrz 2008
Steam ID: Kazi00
|
Cytat: |
Barnz also says it looks like Source 2 is using the same pipeline as Source, meaning that it will probably be keeping its .BSP level format. |
AHHAHAHAHHA, jeśli to prawda to Valve ma nasrane, delikatnie mówiąc.
Podejrzewam, ze Activision odwali tą samą żenadę z "nowym" silnikiem do CoD-ów i na Xbox 720 będzie nadal królować gra z formatem poziomów wziętym z Quake I, żeby nie powiedzieć, że z DOOM I, co od lat uważane jest za wąskie gardło tych silników zarówno od strony graficznej jak i komfortu.
John Carmack - you are the king. |
_________________
 |
|
  |
 |
Kriss
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.
|
E tam, Frostbite 2, taki overhype i w ogóle super [cenzura] technologia, strzel w żarówkę, żarówka znika światło zostaje lol.
Mapy w BF3 są czasem bardziej statyczne niż te w CoD. |
_________________
ClassicGOD napisał: |
770 i DSUB.... lal bym cie kablem zasilania pcie az by ci te pomysly ze lba wylecialy. |
|
|
  |
 |
Kazioo
Młody Headcrab

Dołączył: 19 Wrz 2008
Steam ID: Kazi00
|
Racja, CoD wygląda 100x lepiej niż BF3 czy Crysis 3. Wystarczy się lepiej przyjrzeć by to zrozumieć, choćby strzelić w żarówkę i nie dać się więcej oszukiwać złudnej intuicji wrażeń wzrokowych. |
_________________
 |
|
  |
 |
MartinPL15
Świeży Headcrab
Ostrzeżenia: 1

Dołączył: 14 Lip 2008
Steam ID: MartinPL
|
Ciekawe co będzie generowało grafikę na 'nowym' silniku tj DirectX versus OpenGL zważywszy na ostatnie zlinuxowienie VALVE  |
|
|
    |
 |
|