Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Black Mesa Source Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
pawloki
Dojrzały Headcrab
Zbanowany


Dołączył: 18 Lip 2009




PostWysłany: Wto Sie 07, 2012 09:24 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Spokojnie po premierze zrobię polski dubbing.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
majan_pl
Stary Headcrab



Dołączył: 20 Kwi 2008


Steam ID: majan_pl

PostWysłany: Wto Sie 07, 2012 09:57 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Lol przecież przybliżenie było już na rewolwerze tu dodali tylko nową animacje. Poza tym w Serious Samie trzecim też dodali iron sighty gdzie gra jest o wiele szybsza i jakoś dalej da się w to grać.

_________________
BLOG | DEVIANT ART | STEAM | YOUTUBE
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Pred96
Dojrzały Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 18 Mar 2011
Skąd: City 17

Steam ID: Pred96

PostWysłany: Wto Sie 07, 2012 13:47 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

majan_pl napisał:
Lol przecież przybliżenie było już na rewolwerze tu dodali tylko nową animacje.


Przybliżenie było tylko w multiplayer.


A tak poza tym to czy ktoś zauważył, że nie ma tych pułapek laserowych przy panelu sterowania tuż przed odpaleniem rakiety?

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
zwieracz
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 25 Lis 2008


Steam ID: Pan Zwieracz
Xfire: srajer
PostWysłany: Wto Sie 07, 2012 14:22 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Heh. Ja też nie wiem czemu wszyscy psioczą tak na ten iron sight. Ja zawsze chciałem mieć ten ficzer w grach Valve. Nie wiem nie gram w CoDy, ale jak się celuje z prawdziwej broni to raczej robi się to właśnie tak, a nie z biodra. Wiadomo w bliskiej walce będziesz pruł na oślep, ale czasem fajnie sobie przycelować na większej odległości.

Samo wideo strasznie ciemne i nie widać szczegółów, ale nie wygląda to na ostateczną wersję moda. Opadu szczęki nie ma, jak na razie. Czekam na więcej materiałów.

_________________
Image
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
paint
Stary Headcrab



Dołączył: 28 Gru 2008




PostWysłany: Wto Sie 07, 2012 15:29 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dialogi żołnierzy są nagrywane przez jedną osobę, która zmienia ton głosu, żeby nie brzmiały jak, hm, jedna osoba gadająca do siebie. Podejrzewam, ze mieli na to nałożyć ten filtr znany z jedynki i dwójki, jakby mówili przez maski albo radio. Muzyka nie bardzo mi pasuje do klimatu HL1, ale przeboleję. Najwyżej będę grał bez. Oczko

Iron sight mi nie przeszkadza, nareszcie będzie można dokładnie przycelować, bo jest lekki zoom. Ale słabo to wygląda, bo tekstury niskiej rozdzielczości i modele mają małą liczbę poligonów.

Design mapy przepiękny. Pełno detali i dupereli, walka wygląda dynamicznie, wszędzie świszczą pociski.

Zasadniczo jestem na tak. Widać, że się przykładają i im zależy. Ciekawe kiedy premiera. Uśmiechnięty
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
marcinoz97
Stary Headcrab



Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: mam to wiedzieć?

Steam ID: Meowchin

PostWysłany: Wto Sie 07, 2012 16:13 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Przyszło mi do głowy takie pytanie: czy jeżeli Black Mesa jest modem na Source, to znaczy, że każdy, kto zainstalował TF2, może w tego moda zagrać?
Jeżeli tak, to już widzę te opinie dzieci CoD'a o modzie, jakie to gówno i w ogóle... Brrr, ciarki mnie przechodzą.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
zwieracz
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 25 Lis 2008


Steam ID: Pan Zwieracz
Xfire: srajer
PostWysłany: Wto Sie 07, 2012 16:23 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Jeśli razem z f2p TF2 dostaje się też Source SDK, to będzie mógł zagrać każdy.

Kilka słów wyjaśnienia od twórców w związku z tym nagraniem:
http://forums.blackmesasource.com/showpost.php?p=474198&postcount=164

W skrócie:
- osoba publikująca nagranie trochę ich ubiegła, ale mieli zamiar to pokazać,
- widoczny build gry jest z przed 4-5 tygodni. Wszystko jest właściwie w fazie finalnej łącznie z voice actingiem,
- taka muzyka będzie w grze
- nie będzie iron-sightu, tylko rewolwer i kusza będą miały takie coś podobnego,
- kompresja YT i ogólnie jakość nagrania powoduje, że filmiki nie wygląda powalająco, jest ciemny i zamazany, traci wiele szczegółów, w grze będzie lepiej Uśmiechnięty
- voice-acting jest taki jaki miał być, chcieli żeby był taki nienaturalny, żeby gracz nie lubił przeciwników
- niedługo będą nastepne materiały, ale już oficjalnie od twórców.

---------
Od siebie dodam, że nie podobają mi się nowe głosy na tym nagraniu. Same w sobie nie są złe, ale nie wiem po co je zmieniali bo te w HL'u były idealne. Zmiana na siłę i na gorsze. Chyba, że coś jeszcze poprawią.

_________________
Image
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Dav
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 02 Maj 2007




PostWysłany: Wto Sie 07, 2012 16:26 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

BMS jest modem do Half-Life 2, nie do Source...

Ale Wy wszyscy biadolicie. To jest remake, nie kalka HL1. Taką mieliście już przy okazji Half-Life: Source. Remake to przedstawienie tej samej historii w inny sposób, dopasowując standardy do obecnych. Niektórzy też zapominają chyba, że to jest fanowska produkcja, a nie jakaś wysokobudżetówka. Tak czy siak wygląda dużo lepiej niż taki CoD.

A muzyka bardzo fajna. Oczko
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Straszy
Świeży Headcrab



Dołączył: 04 Maj 2012




PostWysłany: Wto Sie 07, 2012 16:48 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dav napisał:
BMS jest modem do Half-Life 2, nie do Source...


Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
zwieracz
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 25 Lis 2008


Steam ID: Pan Zwieracz
Xfire: srajer
PostWysłany: Wto Sie 07, 2012 17:34 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dav napisał:
BMS jest modem do Half-Life 2, nie do Source...

No właśnie nie. BMS ma wykorzystywać tylko podstawkę Source czyli Source SDK Base, HL2 ma nie być potrzebny.

_________________
Image
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
janek
Świeży Headcrab



Dołączył: 07 Sie 2012




PostWysłany: Wto Sie 07, 2012 18:28 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dav napisał:
BMS jest modem do Half-Life 2, nie do Source...


The only requirement to play Black Mesa will be that you own any Source Engine game on Steam.

Jak byk na stronie głównej moda Język

Sam gameplay fajny, choć trochę ciemny. Mnie tam te iron-sighty nie przeszkadzają - jak ktoś nie chce używać, może sobie podłożyć coś pod przycisk myszy Język Muzyka, hmm nie jest najgorsza, widać, że robiona trochę pod klimat tej z oryginała. Wg mnie posłuchać się da, zobaczymy resztę. Choć najbardziej podoba mi się sample End Credits (part 2). Głosy są oceniane przez pryzmat oryginała i chcąc nie chcąc zawsze jakoś się będzie patrzeć pod tym kątem. Dlatego nie ma co mówić, że kiepskie, są po prostu inne i trza będzie przywyknąć. A jak coś to sobie będzie można GCF Toolsem wypakować te z HL1 Język
Mam nadzieję, że te materiały, o których mówi zwieracz, to jakiś zwiastun rychłego nadejścia moda, bo widać, że zaczynają podgrzewać atmosferę.

A tak poza tym witam, to mój pierwszy post tutaj Uśmiechnięty
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
paint
Stary Headcrab



Dołączył: 28 Gru 2008




PostWysłany: Wto Sie 07, 2012 18:40 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

A co za różnica? Każdy na tym forum ma jakąś grę na Source. Prawdopodobnie 90% czynnych użytkowników ma nie tylko darmowego TF2. Mod miał i tak działać na czymkolwiek, co ma w sobie silnik Source. Więc pytam po raz drugi: co za różnica?

Niech nie ściemniają z tymi dialogami. Ewidentnie wyszło im do dupy, teraz się tłumaczą. Słaba kompresja filmiku jest powodem dla którego modele mają mało poligonów? ;P

Skoro mod jest w końcowym stadium, to zobaczymy go kiedy? Są na ten temat jakieś przecieki? Ja obstawiam październik. Oczko
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Dav
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 02 Maj 2007




PostWysłany: Wto Sie 07, 2012 19:02 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Fakt, kiedyś wymagał HL2 z tego co pamiętam. Mój błąd. Oczko

Straszy - wiem, że jesteś z gimnazjum, ale posty obrazkowe wyszły z mody już dawno. Uśmiechnięty
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Straszy
Świeży Headcrab



Dołączył: 04 Maj 2012




PostWysłany: Wto Sie 07, 2012 19:51 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dav napisał:
Fakt, kiedyś wymagał HL2 z tego co pamiętam. Mój błąd. Oczko

Straszy - wiem, że jesteś z gimnazjum, ale posty obrazkowe wyszły z mody już dawno. Uśmiechnięty


Nie, nie jestem z gimnazjum. Nie rób offtopicu.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Tytanowy Janusz
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 11 Cze 2007




PostWysłany: Wto Sie 07, 2012 21:17 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Black mesa jak każdy mod wymaga tylko source sdk base, które jest za darmo na steamie. Można mieć 0 gier i grać w darmowe mody do hl2.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Bombel
Stary Headcrab



Dołączył: 16 Sty 2008
Skąd: z redakcji HeadFückta

Steam ID: bombelo

PostWysłany: Sro Sie 08, 2012 00:25 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

1. Ironsighty - wreszcie dobrze zrobione celowanie z reolweru, to w oryginale było co najmniej dziwne. Szkoda, że nie poszli o krok dalej i nie dodali tego do większości broni. Z chęcią zobaczyłbym jak twórcy idą o krok dalej, dodając odrobinę zwolniony czas przy celowaniu z muszki i szczerbinki (przez dość krótki czas), efekty wstrzymywania oddechu przy celowaniu z kuszy, jakąś dodatkową funkcję dla gloun guna wykorzystującą fizyke gry... Może i brzmi to jak niesamowite herezje, ale hej, przecież już graliśmy w Half-Life'a 1, zagrajmy w coś trochę innego Uśmiechnięty

2. Głosy: Głosy są... świetne! Przerysowane do granic możliwości, jakby żywcem wyjęte z ekranizacji komiksu o superbohaterze. I to mi się podoba.

3.Modele są nie tak szczegółowe jak byśmy chcieli, wydają się nieco plastikowe (natomiast sama mapa jest pełna detali), wyglądają nieco jak z komiksu. Zastanawiam się czy to nie przypadek.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
paint
Stary Headcrab



Dołączył: 28 Gru 2008




PostWysłany: Sro Sie 08, 2012 00:38 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Chciałbym tylko powiedzieć, że najlepsze efekty uzyskuje się nie wstrzymując oddech, tylko biorąc głęboki wdech i strzelając dopiero przy powolnym wydechu. Wtedy serce bije najwolniej, krew pulsuje najsłabiej i celowanie przychodzi najłatwiej. Sprawdźcie samemu. Oczko

Iron sight przy strzelbie? Bez sensu w każdej grze, w jaką grałem. Każdej. Najlepiej się sprawdza w pistoletach maszynowych i karabinkach. No i rewolwer, wiadomo. Oczko
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Arto
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 28 Gru 2007


Steam ID: ArtoSforza
Xfire: arto013
PostWysłany: Sro Sie 08, 2012 15:25 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

paint napisał:
Iron sight przy strzelbie? Bez sensu w każdej grze, w jaką grałem. Każdej.

Payday: The Heist.

A co do BM:S - głosy są nawet niezłe, jeden z żołnierzy faktycznie brzmi... dziwnie, ale mogło być gorzej.
Ironsight w rewolwerze to fajna rzecz, a mapki wyglądają dobrze.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Pred96
Dojrzały Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 18 Mar 2011
Skąd: City 17

Steam ID: Pred96

PostWysłany: Sro Sie 08, 2012 16:15 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

I film szlag trafił. :/

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Tytanowy Janusz
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 11 Cze 2007




PostWysłany: Sro Sie 08, 2012 16:34 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Tu jest repost jakby ktoś nie widział: http://www.youtube.com/watch?v=YEcw5b9SdMk
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)