Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 de_pripyat - moja mapa do CS:GO Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Spaqin
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 24 Sty 2008
Skąd: Lublin

Steam ID: spagin1
Xfire: spagin
PostWysłany: Pią Lut 13, 2015 08:46 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

django napisał:
Chociaż w sumie podejrzewam, że skoro nawet Valve sobie z tym nie radzi, to nie ma.


Dla Volvo sposobem na zmianę przebijalności jest chyba zmiana tekstury (na metal, jak na de_dust2 co chwilę są jakieś zmiany; nie wiem, nie gram na duściedwa bo ssie, ale na redditach spore protesty są). No i wygląda na to że nie ma nic mocniejszego od metalowej blachy.

_________________
me napisał:
Spaqin: love is like doto
>multiplayer
>no tutorial
>for the first 200 times, you fail horribly
>then you get a slight idea how it works
>in free time you watch others do it professionally

Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Sion
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków

Steam ID: Sion[PL]

PostWysłany: Pią Lut 13, 2015 09:33 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

@Spaqin:

No właśnie nie do końca to tak działa, wszystko zależy od tekstury, grubości i styczności.

Dodali teraz nowe drzwi na Cobble'u które są metalowe a można przez nie bez problemu zabić z Awk'i.

Do tego jeżeli np, wiklinowy koszyk styka się ze stosunkowo cienką ścianą (myślę teraz o A na dd2), to strzelając od strony koszyka można ją przebić (w drugą stronę już nie). Podobnie jest z oknami w drzwiach na nuke'u (można przebić się przez ścianę strzelając przez szybę, jak szyba się stłucze to już nie) i z wejściami do trupy (przy wejściach są takie fikuśne "fasadki" przez które można się przebić z jednej strony).


@Zwieracz:
Mógłbyś oprzeć o te ścianki parę blaszanych płyt, przynajmniej tyle, żeby trzeba było 2 razy z awki w ciało trafić. To powinno wystarczyć, bo mając jedną cienką blachę za łatwo byłoby przeskanować kogoś brojącego.

Mógłbyś też spróbować zrobić dwuwarstwowe ścianki, a pomiędzy nimi schować coś mocniejszego. Ew. nie wiem czy nie istnieją jakieś brushe, usuwające przebijalność.

W każdym razie ideą dodawania kolejnych warstw jest by się nie stykały (z powodu który opisałem powyżej).
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Kriss
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.



PostWysłany: Pią Lut 13, 2015 13:09 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Sion napisał:

Mógłbyś też spróbować zrobić dwuwarstwowe ścianki, a pomiędzy nimi schować coś mocniejszego. Ew. nie wiem czy nie istnieją jakieś brushe, usuwające przebijalność..

Okleić ścianę teksturą bullet clip Bardzo szczęśliwy
Image

_________________
Image
ClassicGOD napisał:
770 i DSUB.... lal bym cie kablem zasilania pcie az by ci te pomysly ze lba wylecialy.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
zwieracz
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 25 Lis 2008


Steam ID: Pan Zwieracz
Xfire: srajer
PostWysłany: Nie Lut 15, 2015 13:55 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Sion napisał:

Mógłbyś oprzeć o te ścianki parę blaszanych płyt, przynajmniej tyle, żeby trzeba było 2 razy z awki w ciało trafić. To powinno wystarczyć, bo mając jedną cienką blachę za łatwo byłoby przeskanować kogoś brojącego.


Co wy widzicie przez ściany czy co? Uśmiechnięty

Sion napisał:

Ew. nie wiem czy nie istnieją jakieś brushe, usuwające przebijalność.

Niestety nie :/
Cytowana post wyżej tekstura zachowuje się tak samo jak każda inna tekstura. Czyli, żeby zablokować AWP, ściana musi mieć i tak grubość 30 albo 40 paru jednostek.
Czyli w skrócie ta tekstura jest gówno warta. Dzięki Valve, jesteście [cenzura]ście pomocni! Uśmiechnięty

Podobno robienie warstwowych ścian rozwiązuje problem, mogę spróbować z tym.

_________________
Image
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Sion
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków

Steam ID: Sion[PL]

PostWysłany: Nie Lut 15, 2015 22:15 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Nie, że widzimy przez ściany, tu raczej chodzi o to, że można się nauczyć tak plantować pakę, żeby później wiedzieć gdzie strzelać, żeby trafić brojącego ct'ka.

A na tej mapie widzę bardzo duży potencjał do "exploitowania" tego z racji, że kotrola mida jest utrudniona CT'kom.

Ale kto wie, może uda Ci się w ten sposób stworzyć mapę tzw. "terro-sided". Na razie mógłbyś się tym nie przejmować, a bardziej martwić się, czy Valve wrzuci Ci mapkę do następnej operacji... Oczko
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
django
Stary Headcrab



Dołączył: 13 Kwi 2009



Xfire: django1wz
PostWysłany: Sro Lut 18, 2015 19:02 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Sion napisał:
Shiet, pomyliłem BS'y chodziło mi o B Bardzo szczęśliwy

Tam zdaje się być tylko jakaś cienka metalowa płyta, przez którą da się chyba nawet przebić ponad 100dmg z Awki

Nie wiem czy się zmieniło coś od tego czasu, ale head z deagla - 90hp, head z AK - 33hp, head z AWP 300ph, brzuch z AWP 97hp. Jest OK.

Jakbyś Zwieraczu potrzebował inspiracji do zrobienie remake mapy z 1.6, to polecam cs_wiocha.

_________________
http://make-everything-ok.com/
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
zwieracz
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 25 Lis 2008


Steam ID: Pan Zwieracz
Xfire: srajer
PostWysłany: Wto Lut 24, 2015 16:15 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ta, już o tym słyszałem, fajna nazwa xD

_________________
Image
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
django
Stary Headcrab



Dołączył: 13 Kwi 2009



Xfire: django1wz
PostWysłany: Wto Lut 24, 2015 20:11 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Rozbawiło mnie raz jak kolega niegrający z CS zaśmiał się z tej nazwy. A dla mnie była wtedy zupełnie normalna. Uśmiechnięty

_________________
http://make-everything-ok.com/
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)