Autor |
Wiadomość |
mikew_86
Świeży Headcrab

Dołączył: 15 Paź 2007
Skąd: L-wo
|
Mi z całego HL2 najbardziej podobały się 2 momenty i oba w podstawce. Pierwszy czyli sam wjazd pociągiem do City 17 i chodzenie między tymi kratami, oglądanie Breena na ekranie... czyli przenikanie klimatem tego miejsca. Drugi moment to podróż na wysięgniku na szczyt cytadeli i obserwowanie kombinatu. Właśnie dlatego moim zdaniem podstawka jest lepsza niż epizody, bo w nich takich momentów nie doświadczyłem, choć cała rozgrywka była miodna.  |
|
|
  |
 |
Joz
Kopfkrabbe

Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca
Steam ID: sc.com/id/joz
|
mikew_86 napisał: |
Mi z całego HL2 najbardziej podobały się 2 momenty i oba w podstawce. Pierwszy czyli sam wjazd pociągiem do City 17 i chodzenie między tymi kratami, oglądanie Breena na ekranie... czyli przenikanie klimatem tego miejsca. Drugi moment to podróż na wysięgniku na szczyt cytadeli i obserwowanie kombinatu. Właśnie dlatego moim zdaniem podstawka jest lepsza niż epizody, bo w nich takich momentów nie doświadczyłem, choć cała rozgrywka była miodna.  |
Eksplozja Cytadeli w Ep1? Pierwsze spotkanie z Advisorem w Ep2? W zasadzie odwiedzanie tych wszystkich miejsc spoza City 17 w Ep2?
Cholera, aż ciary mnie przechodzą jak sobie przypomnę gdy pierwszy raz Vortal Combat usłyszałem. Ep2 był tak dobry. |
|
|
  |
 |
Nessa
Świeży Headcrab
Dołączył: 25 Sty 2015
Skąd: Gallifrey
|
Jednak eksploatacja cytadeli w podstawce miała w sobie coś więcej. Można było ją zobaczyć w całej okazałości. Szczególnie, kiedy jechało się tym przenośnym więzieniem. Wszystko było świetnie zgrane. W ep 1 też wyszło dobrze, ale nie aż tak. Szczególnie, że bardziej przesiąkało się atmosferą rebelii. |
_________________
 |
|
  |
 |
django
Stary Headcrab

Dołączył: 13 Kwi 2009
Xfire: django1wz
|
|
   |
 |
Sion
Headcrab wyjadacz
Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków
Steam ID: Sion[PL]
|
Nessa napisał: |
Jednak eksploatacja cytadeli w podstawce miała w sobie coś więcej. Można było ją zobaczyć w całej okazałości. Szczególnie, kiedy jechało się tym przenośnym więzieniem. Wszystko było świetnie zgrane. W ep 1 też wyszło dobrze, ale nie aż tak. Szczególnie, że bardziej przesiąkało się atmosferą rebelii. |
Chyba eksploracja...
A poza tym tak, możliwość zerknięcia do "bazy kombinatu" i zobaczenie tej masy cytadeli dawała bardzo dużo do myślenia. |
|
|
  |
 |
Joz
Kopfkrabbe

Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca
Steam ID: sc.com/id/joz
|
Nessa napisał: |
Jednak eksploatacja cytadeli w podstawce miała w sobie coś więcej. Można było ją zobaczyć w całej okazałości. Szczególnie, kiedy jechało się tym przenośnym więzieniem. Wszystko było świetnie zgrane. W ep 1 też wyszło dobrze, ale nie aż tak. Szczególnie, że bardziej przesiąkało się atmosferą rebelii. |
Nie mówię że nie, chociaż eksploracja Cytadeli moim zdaniem jest o wiele lepsza w Ep1. Zarówno operowanie Blue Gravity Gunem i cały design rdzenia. Cutscena która polegała na wejściu do wózka i przejechaniu całej Cytadeli robiła wrażenie tylko za pierwszym i drugim razem.
Cięzko mi się tutaj kłócić, ponieważ dwa ostatnie rozdziały podstawki HL2 to jej idealne zwieńczenie i chyba dwa fragmenty do których najchętniej wracam. Co tylko jeszcze bardziej świadczy na korzyść Ep1 skoro udało się powtórzyć tego sukces.
Cholera, zaczynam zdawać sobie sprawę jak bardzo przez pryzmat nostalgii teraz przemawiam, zapominając o wypaczeniach zarówno podstawki jak i epizodów a pamiętając wyłącznie najlepsze elementy. Ostatni raz przechodziłem wszystko ze dwa lata temu. Zdecydowanie za dawno. |
|
|
  |
 |
Sorcerer
Najstarszy z Headcrabów

Dołączył: 15 Maj 2007
Skąd: Gallifrey
Steam ID: - Sorcerer -
|
Ja z Epizodów najbardziej lubię reaktor, wspólną walkę z Alyx w szpitalu, gniazdo antilionów, pierwszą walkę z hunterami, ucieczkę autem przed helikopterem, walkę doga ze striderem i szaleństwo jeżdżenia od stridera do stridera z kulą na bagażniku. W sumie drugi był pełen epickich bitew, a pierwszy kosmicznych sytuacji. Na przykład czekania na windę w całkowitych ciemnościach za to z kiepską latarką.  |
_________________
Wędruję ku tęczy przez czas i przestrzeń.  |
|
    |
 |
Bury
Świeży Headcrab
Dołączył: 01 Mar 2012
|
A mnie poruszyły momenty, gdy Alyx rozpaczała nad losem "stworzenia" po wypadku kolejki.
Z resztą przerażający moment, gdy nie możesz się ruszyć a kilka centymetrów od Twojej twarzy szaleje twór kombinatu...
Moment w którym G-Man ujawnił się podczas rannej Alyx. Mętlik w głowie, co on zamierza z nią zrobić.
Również i mi podobał się moment czekania na windę w ciemnościach. Z obu stron medalu: raz to żarty Alyx ("Czaisz? Zombinat ") oraz napięta akcja.
W HL2 już sam dźwięk ruszającej się rynny na dachu w Ravenholm przyprawiał o dreszcze.
W tamtych czasach, gdy w to grałem jarałem się grafiką, fizyką i fabułą.
Teraz działała by wyobraźnia, daleko idące domysły wokół całej historii oraz powrót do prawdziwych gier. |
|
|
  |
 |
Retosik
Stary Headcrab
Dołączył: 25 Gru 2010
|
czekamy na GDC z Valve o 3 pm 3.3.2015 (0:00 wtorek / środa na PL czas)  |
|
|
   |
 |
YaSiEk
Dojrzały Headcrab

Dołączył: 10 Sty 2009
Skąd: Wrocław
Steam ID: yasiek89
|
Znaczy się, że dzisiaj? Jakiś stream ktoś może ma przygotowany? |
|
|
     |
 |
Joz
Kopfkrabbe

Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca
Steam ID: sc.com/id/joz
|
Mało znacząca prezentacja o fizyce w grach, może pokażą wstęp do Source 2. Rozejść się. |
|
|
  |
 |
Knight
Stary Headcrab

Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Lublin
Steam ID: Knight5002
|
|
  |
 |
Joz
Kopfkrabbe

Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca
Steam ID: sc.com/id/joz
|
Ta część najbardziej mnie fascynuje/zadziwia. Pamiętam, że moją pierwszą grą na Havoku był Max Payne 2, który wyszedł w 2003 roku. Minęło 12 lat i niektóre gry dalej używają tego silnika, ponieważ nie zestarzał się on na tyle, aby to sprawiło komukolwiek różnicę. Ale cieszy mnie to, ponieważ seria Half-Life względem gameplayu od zawsze opierała się na różnorodnej interakcji z otoczeniem, zwłaszcza fizyką. Ciekawe co wymyśli Valve w tym względzie. |
|
|
  |
 |
Kriss
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.
|
Może dostaniemy prawdziwe liny i kable <3 |
_________________
ClassicGOD napisał: |
770 i DSUB.... lal bym cie kablem zasilania pcie az by ci te pomysly ze lba wylecialy. |
|
|
  |
 |
YaSiEk
Dojrzały Headcrab

Dołączył: 10 Sty 2009
Skąd: Wrocław
Steam ID: yasiek89
|
Cytat: |
Valve makes a VR headset with HTC the 'Vive', know what HTC means? (H)alf-Life (T)hree (C)onfirmed. |
 |
|
|
     |
 |
bLiNd
Ślepy headcrab

Dołączył: 09 Sie 2007
Skąd: Olsztyn
Steam ID: blindvampire
|
YaSiEk napisał: |
Cytat: |
Valve makes a VR headset with HTC the 'Vive', know what HTC means? (H)alf-Life (T)hree (C)onfirmed. |
 |
Szczerze mówiąc to miałem cichą nadzieję, że potwierdza HL3. Kiedy jak nie teraz? Lepszej okazji nie będzie. Source 2 + VR + Steam Machines? Idealny system seller + tech demo w jednym. Na jaką większą rewolucję w świecie gier można czekać? Niestety. Teraz już ostatecznie straciłem wszelką nadzieję, że kiedyś HL3 powstanie. Większego powodu do stworzenia HL3 Valve już nie będzie miało. |
_________________ Powered by Debian GNU/Linux. |
|
    |
 |
majan_pl
Stary Headcrab

Dołączył: 20 Kwi 2008
Steam ID: majan_pl
|
Wiedziałem że udostępnią Sourca za darmochę. Jestem ciekaw ile czasu zajmie na wydanie nowego Garrysmoda. |
_________________ BLOG | DEVIANT ART | STEAM | YOUTUBE |
|
   |
 |
mikew_86
Świeży Headcrab

Dołączył: 15 Paź 2007
Skąd: L-wo
|
Śledzicie może temat moda do EP2 The Closure ? Mod (niby) powstaje od kilku lat i sądząc po screenach w pełni zrekompensowałby on porzucony epizod 3 (pod warunkiem, że się ukaże). |
|
|
  |
 |
Knight
Stary Headcrab

Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Lublin
Steam ID: Knight5002
|
|
  |
 |
Joz
Kopfkrabbe

Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca
Steam ID: sc.com/id/joz
|
Z tego co widać, a widać mało wygląda dobrze, ale też nie rewelacyjnie. Wygląda mniej więcej tak jak wyglądały najlepiej wyglądające gry w 2011-2012. Z Unrealem na razie nie ma szans.
Ale też przecież Source nigdy nie polegał wyłącznie na jakości obrazu. Już w 2004 pojawiły się gry lepiej wyglądające/pracujące i tego Valve już nigdy nie przeskoczyło. |
|
|
  |
 |
|