Autor |
Wiadomość |
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 21 Paź 2007
|
Dustbowl
W tym temacie wszystko o tej mapie i taktykach jakie zostaną na niej wykonane. |
_________________
 |
|
   |
 |
Ozi
Nie chce mi się
Ostrzeżenia: 3

Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: jestem?
|
W ostatniej części, podczas obrony dustbowl daje spore pole do popisu.
Ja znam pewien dobry sposób na obronę ostatniego punktu, 3 części mapy (pod rakietą jakby ktoś jeszcze nie załapał).
Otóż potrzebne są 3 osoby
-snajper: stoi przy ostatnim punkcie i zdejmuje innych snajperów i medyków (a jak nie ma tego i tego, bierze co popadnie)
-demoman: zaminowywuje ostatni punkt i chowa się przy tych drzwiach, jest on bardzo ważny ponieważ jest ostatnią deską ratunku podczas ataków, więc zabicie go może spowodować przegranie rundy. Może cały czas prowadzić ostrzał z granatów by osłabić wroga. Ale z każdą, nawet najmniejszą stratą hp, powinien iść po apteczkę, bo nawet 1hp może zadecydować o wygranej.
-pyro: pali szpiegów którzy będą próbować zabić demomana i snajpera, a także większą grupę graczy którzy zechcą zdobyć punkt. Też uważnie dba o swoje hp.
Reszta graczy stara się trzymać wroga daleko od punktu.
A i jeżeli na 1 punkcie sytuacja nie robi się ciekawa, nie może być, by pierwszy punkt bronił cały team. W tym czasie już ktoś powinien bronić drugiego punktu. Niektóre klany zapewne będą próbowały szybko zdobyć drugi punkt, póki na pierwszym trwa wojna. |
_________________
  |
|
   |
 |
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 21 Paź 2007
|
Jeszcze jest opcja postawienia wieżyczki po prawo na kanionie, żeby pilnowała dolnego przejścia. Z resztą jak najbardziej się zgadzam i popieram! |
_________________
 |
|
   |
 |
Sprit
Młody Headcrab

Dołączył: 16 Sty 2008
|
A co jeśli chodzi o atak?? :> Tutaj mogłoby paść znacznie więcej rozwiązań ;] Główną rolę odgrywa taktyka przeciwnika. Gdzie rozstawią działka, czy będą pilnować 2 pkt.(raczej oczywiste), jakimi postaciami będą grali itp. Wydaje mi się, że można tu napisać parę rozwiązań jeśli macie jakiś pomysł, napiszcie. |
|
|
  |
 |
Ozi
Nie chce mi się
Ostrzeżenia: 3

Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: jestem?
|
To jak masz jakiś to napisz, a nie piszesz by inni napisali . Naprawdę, dustbowl i 2fort to według mnie najważniejsze mapy, potrzebny nam pomysł na szybki atak. Według mnie, dobrym sposobem na atak, ale to raczej dobre jest tylko na pierwsze wejście. Trzeba uzbierać 2spyów, 2medyków, pyro, demo. najpierw wchodzą spye, staje bezpiecznie z tyłu i gdy będą w dobrej pozycji wychodzi demo i pyro na uberze, więc gdy enginerzy są zajęci odpieraniem ataku, szpiedzy niszczą działka, enginerów, wrogów itp. |
_________________
  |
|
   |
 |
Debosy
Headcrab ALL in one

Dołączył: 23 Maj 2007
Skąd: Kraków
|
|
   |
 |
Ozi
Nie chce mi się
Ostrzeżenia: 3

Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: jestem?
|
Jaka postać na tej mapie najbardziej mi odpowiada
Obrona
- Heavy
- Engineer
- Demoman
- Pyro
- Sniper
Atak
- Heavy
- Pyro
- Scout
- Demoman |
_________________
 
Ostatnio zmieniony przez Ozi dnia Nie Lut 17, 2008 18:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
   |
 |
kłam
Gonarch
Dołączył: 13 Kwi 2007
|
|
   |
 |
Dav
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 2
Dołączył: 02 Maj 2007
|
Heavy, Medyk, Demoman, Pyro |
|
|
   |
 |
AwM
Fast headcrab
Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa
Steam ID: awm591
Xfire: awm505
|
Demoman i jeśli jest różnica poziomów na naszą korzyść, dobry byłby Soldier. |
|
|
    |
 |
Sprit
Młody Headcrab

Dołączył: 16 Sty 2008
|
Wszystko oprócz Scouta ;] |
|
|
  |
 |
Debosy
Headcrab ALL in one

Dołączył: 23 Maj 2007
Skąd: Kraków
|
|
   |
 |
Elaks
Dojrzały Headcrab

Dołączył: 02 Maj 2007
Steam ID: Elaks
|
Eng/Pyro jako obrona.
Demo/pyro/soldier jako atak
W przypadku obrony całkiem dobre są te miejsca
Tu trzeba się spieszyć przed rozpoczęciem rundy ale niedaleko jest skrzyneczka z bronią więc nie ma problemów z budową. Miejsce jest niezłe do czasu aż przyjdzie Heavy z uberem.
Ostateczna ostateczność
A tu też jest dobre miejsce na rozstawienie sprzetu.
Cz- Sentry
N- Disp. (chroniony murem)
Ż- teleport E. |
|
|
   |
 |
Ozi
Nie chce mi się
Ostrzeżenia: 3

Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: jestem?
|
Jeżeli dojdzie do grania w obronie 2 części to są dobre miejsca do zaminowania
Gwiazdka - miny
Strzałka - pozycja demomana
Zielony
Po zajęciu pierwszego punktu (Od razu, więc musi być w okolicy tego miejsca)
musi się udać w zaznaczone miejsce i zaminować, tam wystaje taka deska, więc idący wróg min nie widzi, dużo fragów demoman zapewne wtedy nazbiera, a reszta teamu przygotuje sie do obrony punktu drugiego
Niebieski
Demoman zaminowuje zaznaczoną ścianę, miby mają być widocznie, by wróg tam się nie pakował. Nikt tam nie przejdzie bo są przyczepione miny (jedynie na uberze wtedy demo ucieka i detonuje ładunek, bo zapewne za graczami na uberze idą też "goli" przeciwnicy). Jeżeli ktoś by chciał stronić miny, demoman po prostu "montuje" nowe. Spy od tyłu go nie zaatakuje, bo są działka, w sumie cały team musi dbać by nikt go od tyłu nie zaatakował, a on ma bronić tego przejścia. |
_________________
  |
|
   |
 |
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 21 Paź 2007
|
Elaks napisał: |
Ostateczna ostateczność
 |
Nie polecam. Łatwo Demo może sprzątnąć tam działka (sam tak robię). |
_________________
 |
|
   |
 |
Elaks
Dojrzały Headcrab

Dołączył: 02 Maj 2007
Steam ID: Elaks
|
dlatego ostateczność, sam teraz przestawiłem się na demo i widzę duże luki w tej taktyce. Generalnie w tym rejonie pyro obrońców całkiem dobrze się sprawuje, zwłaszcza gdy zagoni przeciwników do korytarzy. |
|
|
   |
 |
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 21 Paź 2007
|
- AwM Obrona : Demoman Soldier Atak : Demoman Soldier
- Belzebuso nie podał
- bLiNd nie podał
- DawSolo - Obrona : Demoman, Pyro, Medic, Heavy Atak : Demoman, Pyro, Medic, Heavy
- Debosy Obrona : Pyro , Medyk Atak : Pyro , Medyk
- Elaks Obrona : pyro inżynier Atak : pyro soldier demoman
- equ nie podał
- Marszal nie podał
- Ozi Obrona : heavy engineer pyro demoman sniper Atak : heavy pyro demoman scout
- Parabola Obrona : inżynier heavy pyro medic Atak : soldier demoman
- Pawolo nie podał
- Sprit Obrona : alles prócz scout Atak : alles prócz scout
- Stefan nie podał
Moje propozycje co do składu :
Obrona :
Sprit - Soldier
Parabola - Medic
Ozi - Inżynier
Elaks - Pyro
Debosy - Pyro
Dawsolo - Demoman
AwM - Soldier
Atak :
Sprit - Spy
Parabola - Heavy
Ozi - Demoman
Elaks - Pyro
Debosy - Medic
Dawsolo - Demoman
AwM - Soldier
Ci co nie podali swoich propozycji mają jak najszybciej nadrobić zaległości!! |
_________________
 |
|
   |
 |
Stefan
Stary Headcrab

Dołączył: 04 Cze 2007
Skąd: Ze Sparty
Steam ID: Stefan
Xfire: blade515
|
Demo/Demo/Heavy |
_________________
 |
|
   |
 |
Marszal
Stary Headcrab

Dołączył: 02 Cze 2007
Skąd: Błonie
Steam ID: Marszal_J
|
U mnie jest to druga mapa na której pyro jest bardzo dopracowany w obronie jak i w ataku. Mogę także grać medem. |
_________________ http://radcow.org/ |
|
   |
 |
Pawolo
Młody Headcrab
Ostrzeżenia: 1

Dołączył: 23 Wrz 2007
Skąd: Lublin
Steam ID: Pawolo
|
Może być Demo, Inżynier, Soldier ew. medyk. |
_________________ It's so much easier to see the world in black and white...
Gray? I don't know what to do with gray... |
|
    |
 |
|