Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Nasza twórczość - pochwal się Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
galaretka007
Dojrzały Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 07 Mar 2012
Skąd: 3city

Steam ID: playowiec

PostWysłany: Wto Maj 21, 2013 12:25 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Przez kabel nie da się przejść :c ale ogółem to klimat! Podoba mi się.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Maxoss
Stary Headcrab



Dołączył: 15 Sty 2012




PostWysłany: Wto Maj 21, 2013 13:09 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Sion napisał:
Maxoss napisał:
Też się czymś pochwale
Spoiler:

<link>



Do perfekcji sporo brakuje, ale klimat uzyskałem taki jaki chciałem. Brakuje tutaj fxów i innych pierdółek ...


W czym to robione?


Blender, renderowane w Cycles (600 samples, HD 1080p, AA x8 )


Ostatnio zmieniony przez Maxoss dnia Sob Kwi 05, 2014 23:44, w całości zmieniany 1 raz
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Sion
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków

Steam ID: Sion[PL]

PostWysłany: Wto Maj 21, 2013 13:45 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Właśnie zauważyłem na obrazku.

Ślepota nie boli...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
majan_pl
Stary Headcrab



Dołączył: 20 Kwi 2008


Steam ID: majan_pl

PostWysłany: Pią Maj 31, 2013 10:25 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Wrzuciłem swój obrazek na steamie oraz facepunchu. Mimo to że nie jest skończony to znalazł trochę fanów: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=147712130
ktoś nawet zainspirował się moim obrazkiem i zrobił inną wersje imo nawet lepszą Bardzo szczęśliwy http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=148038002
Będę musiał zrobić kolejne miasta dla innych gier.

_________________
BLOG | DEVIANT ART | STEAM | YOUTUBE
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
kłam
Gonarch



Dołączył: 13 Kwi 2007




PostWysłany: Sro Lip 03, 2013 13:15 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Czuję się, jakbym odkopywał temat, ale co mi tam - zapraszam na swojego nowego bloga, na zdrowie! http://piwoszdomowy.blogspot.com
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Maxoss
Stary Headcrab



Dołączył: 15 Sty 2012




PostWysłany: Pią Lip 19, 2013 22:44 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Wątpie, żeby ktokolwiek z was potrzebował spolszczenie do FTL, ale pomyślałem, że są osoby, które takowe spolszczenie by chciało. Od wczoraj pracuje nad swoim własnym.
Troche roboty z tym jest, tutaj trzeba bawić się w plikach graficznych:

<link>

Mam już sporo obrazków przetłumaczonych, jakieś 60% roboty za sobą (nie licząc dialogów). Jakby ktoś byłby chętny przetłumaczyć na polski ciągły angielski tekst, bez potrzeby bawienia się w plikach graficznych, niech da znać na moim koniec Steam.


Ostatnio zmieniony przez Maxoss dnia Sob Kwi 05, 2014 23:39, w całości zmieniany 1 raz
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
majan_pl
Stary Headcrab



Dołączył: 20 Kwi 2008


Steam ID: majan_pl

PostWysłany: Sro Wrz 11, 2013 14:16 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Zupdatowałem stary obrazek mieszający TF2 i HoMM. Do tego zrobiłem jedno dodatkowe dla TF2 i dla SS3.
http://steamcommunity.com/id/majan_pl/images/?appid=0&sort=newestfirst&browsefilter=myfiles&view=grid
http://majan22.deviantart.com/gallery/?catpath=/
Image
Image
Image

Zachęcam do robienia własnych wersji. Jeśli gra ma jakieś dobre wiki z obrazkami bez tła to jest to łatwe do zrobienia.

_________________
BLOG | DEVIANT ART | STEAM | YOUTUBE
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Morgan
Świeży Headcrab



Dołączył: 02 Lut 2012


Steam ID: MorganSkinienAwC

PostWysłany: Pią Paź 11, 2013 20:24 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Tak przy okazji chciałem pokazać swoje futurystyczne samochody, bazujące na modelach za czasów PRL-u ( Jelcz, Lublin 51, Warszawa ). Całość wykonana w Blenderze:

Spoiler:

Image



Spoiler:

Image



Spoiler:

Image


_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Debosy
Headcrab ALL in one



Dołączył: 23 Maj 2007
Skąd: Kraków



PostWysłany: Pią Paź 11, 2013 20:49 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Geniusz.

Swoją drogą zawsze chciałem zobaczyć modele 3D futurystycznych samochodów z GTA 2.

Co prawda podejmowano takie próby, ot przykładowo:

http://pl.gta.wikia.com/wiki/Wellard

_________________
www.samochodyswiata.pl
www.gtasite.pl
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Maxoss
Stary Headcrab



Dołączył: 15 Sty 2012




PostWysłany: Pią Paź 11, 2013 23:45 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Morgan, dobre to masz.

Cycles jednak nie jest dobry do tworzenia tego typu wizualizacji. Wygląda fajnie, ale to nadal nie jest poziom silników renderujących typu v-ray czy nawet mental-ray, Cycles niestety przegrywa, a szkoda bo ma ogromny potencjał. Gdyby ktoś poważnie się nim zainteresował to mogłoby coś powstać na wzór płatnego, komercyjnego v-ray'a.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Magpie
Gonarch



Dołączył: 02 Maj 2007
Skąd: Stroggos



PostWysłany: Sob Paź 12, 2013 18:22 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Super, bardzo mi się podoba, zwłaszcza że jestem fanką starych polskich samochodów. Uśmiechnięty Aż by się chciało zagrać w jakąś grę z takimi pojazdami. Bardzo szczęśliwy
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
galaretka007
Dojrzały Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 07 Mar 2012
Skąd: 3city

Steam ID: playowiec

PostWysłany: Nie Paź 13, 2013 22:02 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Przekozak! Prospy i dropsy dla tego Pana! Bardzo szczęśliwy

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Marcos
Świeży Headcrab



Dołączył: 28 Kwi 2009
Skąd: Kraków

Steam ID: Marcosone1

PostWysłany: Nie Lis 10, 2013 01:31 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Świetne modele. Ja też od jakiegoś pół roku poważnie interesuje się modelowaniem. Na chwilę obecną uczę się 3ds Max'a ale nie wykluczone, że zbadam kiedyś Blendera.

Do tej pory wykonałem takie własne prace:

1) http://llmarcos.deviantart.com/art/ESP-LTD-Snakebyte-guitar-411148219

2) http://llmarcos.deviantart.com/art/Edwards-Room-408180388

3) http://llmarcos.deviantart.com/art/Indiana-Bedroom-401262261

Najlepiej oglądać w pełnych rozdzielczościach (klikać w obrazek). Chętnie przyjmę krytykę. Dzięki.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Joz
Kopfkrabbe



Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca

Steam ID: sc.com/id/joz

PostWysłany: Nie Lis 10, 2013 12:56 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Pół roku nauki? Jestem pod wrażeniem, całkiem solidne te prace. Z czego się uczyłeś?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Marcos
Świeży Headcrab



Dołączył: 28 Kwi 2009
Skąd: Kraków

Steam ID: Marcosone1

PostWysłany: Nie Lis 10, 2013 13:12 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Głównie jakieś profesjonalne Tutoriale (Digital Tutors, VisCorbel), raczej staram się unikać tych z YouTube choć jest tam kilka dość interesujących.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Maxoss
Stary Headcrab



Dołączył: 15 Sty 2012




PostWysłany: Pon Lis 11, 2013 20:09 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Joz napisał:
Pół roku nauki? Jestem pod wrażeniem, całkiem solidne te prace. Z czego się uczyłeś?


Pół roku to bardzo dużo, szczególnie jeśli skupiasz się tylko na jednym rodzaju prac (czyt. wizualizacje architektoniczne takie jak interiory czy exteriory)

Prace są świetne, jednak do fotorealistyczności jeszcze troche brakuje, ale idziesz w dobrym kierunku.
Wspomniałeś o Blenderze, więc zarzucę Ci moją sugestie czy napewno warto się przenosić.

Blender na pewno do słabych programów nie należy, dysponuje wieloma przydatnymi narzędziami i może łatwo dorównywać 3DS'owi, Mayi czy modo. Ogromnym atutem Blender'a jest to, że za pomocą skrótów klawiatury można w szybki sposób stworzyć element, bez potrzeby grzebania po zakładach jak to bywa w 3DS'ie.

Niestety sam interfejs Blender'a dla początkujących użytkowników jest ogromnie trudny (dlatego właśnie Blender Fundation pracuje nad nowym interfejsem, który miałby rzekomo pojawić się w wersji 2.7).

Widze że skupiasz się głównie na wizualizacjach więc myśle, że będzie dobrze jeśli od 3DS'a nie będziesz odchodził z prostego powodu, Vray, najlepszy silnik renderujący przeznaczony przede wszystkim do wizualizacji komputerowych ale nie tylko. Blender w tej chwili nie posiada żadnego silnika godnego polecenia, którego moglibyśmy użyć do naszych prac architektonicznych. Jest Cycles, ale on ledwo się urodził i wychowywany jest w biednej rodzinie bez żadnych środków finansowych, dlatego też aktualizacje do niego wychodzą tak rzadko i nie wnoszą tak naprawdę żadnych innowacji.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Marcos
Świeży Headcrab



Dołączył: 28 Kwi 2009
Skąd: Kraków

Steam ID: Marcosone1

PostWysłany: Pon Lis 11, 2013 21:45 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dzięki za informacje i opinię. Rzeczywiście na chwilę obecną pozostanę raczej przy nauce 3ds Max'a. Prawdopodobnie kolejnym programem, który mam zamiar poznać będzie Maya (czy raczej przerzucić się ponieważ myślę o modelowaniu pod kątem gier [tj. spróbować czy dam rade]) oraz MODO. Bleder raczej będzie ostatni i pewnie zanim go odpalę minie jeszcze sporo czasu, więc rzeczywiście interfejs może być już o wiele przyjaźniejszy.

No nic... jeszcze sporo nauki przede mną. Żałuję tylko, że tak późno się tym zainteresowałem.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Maxoss
Stary Headcrab



Dołączył: 15 Sty 2012




PostWysłany: Pon Lis 11, 2013 22:08 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Cytat:
Prawdopodobnie kolejnym programem, który mam zamiar poznać będzie Maya (czy raczej przerzucić się ponieważ myślę o modelowaniu pod kątem gier) oraz MODO.


Ja już nawet mam na kompie zainstalowane te modo ale jakoś nie potrafie się za niego wziąć i nie wiem tez czy jest w tej chwili sens zajmować sobie głowe kolejnym programem do grafiki 3D :/

Marcos napisał:
No nic... jeszcze sporo nauki przede mną. Żałuję tylko, że tak późno się tym zainteresowałem.


Na wszystko jest czas.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
django
Stary Headcrab



Dołączył: 13 Kwi 2009



Xfire: django1wz
PostWysłany: Pon Lis 11, 2013 23:42 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Marcos napisał:
Żałuję tylko, że tak późno się tym zainteresowałem.

Gdybanie co trzeba bylo zrobic w przeszlosci zostawmy sobie do momentu, kiedy zostanie wynaleziona tania, skuteczna i bezpieczna maszyna do podrozy w czasie.
Koniec filozofii.

_________________
http://make-everything-ok.com/
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Joz
Kopfkrabbe



Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca

Steam ID: sc.com/id/joz

PostWysłany: Wto Lis 12, 2013 02:11 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Marcos napisał:
Dzięki za informacje i opinię. Rzeczywiście na chwilę obecną pozostanę raczej przy nauce 3ds Max'a. Prawdopodobnie kolejnym programem, który mam zamiar poznać będzie Maya (czy raczej przerzucić się ponieważ myślę o modelowaniu pod kątem gier [tj. spróbować czy dam rade]) oraz MODO. Bleder raczej będzie ostatni i pewnie zanim go odpalę minie jeszcze sporo czasu, więc rzeczywiście interfejs może być już o wiele przyjaźniejszy.

No nic... jeszcze sporo nauki przede mną. Żałuję tylko, że tak późno się tym zainteresowałem.

Jeżeli ogarniesz 3DS Maxa, to Maya możesz się uczyć do animacji. Jeżeli myślisz tylko o modelowaniu, to Zbrush czy inny program do rzeźbienia będzie lepszym pomysłem.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)