Autor |
Wiadomość |
django
Stary Headcrab

Dołączył: 13 Kwi 2009
Xfire: django1wz
|
Tu jest mod zwiększający poziom trudności.
U mnie nie działa gdy robię to co karzą w readme (edit: działa, działa), ale wystarczy skopiować skill.cfg do configów hl2 (\Steam\steamapps\XXXX\half-life 2\hl2\cfg), i można sobie poustawiać ile mają mieć hp przeciwnicy i ile mają zadawać obrażeń (nie znalazłem dla fastzombiego, ale jak można mu zmienić, to napiszcie)
Dla mnie osobiście, wreszcie nastały czasy, gdy trzeba walczyć o apteczki . Ba, trzeba walczyć o cokolwiek.
Nie znalazłem podobnego tematu, ale jak był to pszeplasiam :*
btw. Gra wygląda o wiele lepiej, gdy jest na rozdzielczości nieco mniejszej niż ekranowa.
edit
Jak ja kocham moją ortografię... A firefox siedział cicho :< |
_________________ http://make-everything-ok.com/
Ostatnio zmieniony przez django dnia Nie Sie 30, 2009 16:23, w całości zmieniany 2 razy |
|
   |
 |
Mofixil
Dojrzały Headcrab
Zbanowany

Dołączył: 01 Sie 2009
Skąd: blisko wygnanych...
Steam ID: mofixil
|
Tak po za tematem walnąłeś się w trudności  |
_________________
Specjalista ds. spamu |
|
   |
 |
django
Stary Headcrab

Dołączył: 13 Kwi 2009
Xfire: django1wz
|
Mój config (nie można tego zwinąć?):
Kod: |
// ===========
// NPCs
// ============
// Barnacle
sk_barnacle_health "35"
// Barney
sk_barney_health "35"
// Bullseye
sk_bullseye_health "35"
// Bullsquid
//sk_bullsquid_health "120"
//sk_bullsquid_dmg_bite "15"
//sk_bullsquid_dmg_whip "25"
// Citizen
sk_citizen_health "15"
// Combine Soldier
sk_combine_s_health "50"
sk_combine_s_kick "20"
// Combine Guard
sk_combine_guard_health "70"
sk_combine_guard_kick "30"
// strider
sk_strider_health "350"
sk_strider_num_missiles1 "5"
sk_strider_num_missiles2 "7"
sk_strider_num_missiles3 "7"
// Headcrab
sk_headcrab_health "11"
sk_headcrab_melee_dmg "10"
// Fast Headcrab
sk_headcrab_fast_health "10"
// Poison Headcrab
sk_headcrab_poison_health "35"
// Houndeye
//sk_houndeye_health "80"
//sk_houndeye_dmg_blast "25"
// Manhack
sk_manhack_health "25"
sk_manhack_melee_dmg "30"
// Metropolice
sk_metropolice_health "40"
sk_metropolice_stitch_reaction "1.0"
sk_metropolice_stitch_tight_hitcount "2"
sk_metropolice_stitch_at_hitcount "1"
sk_metropolice_stitch_behind_hitcount "3"
sk_metropolice_stitch_along_hitcount "2"
// Rollermine
sk_rollermine_shock "50"
sk_rollermine_stun_delay "3"
sk_rollermine_vehicle_intercept "2"
// Scanner (City)
sk_scanner_health "30"
sk_scanner_dmg_dive "25"
// Stalker
sk_stalker_health "50"
sk_stalker_melee_dmg "10"
// Vortigaunt
sk_vortigaunt_health "100"
sk_vortigaunt_dmg_claw "10"
sk_vortigaunt_dmg_rake "25"
sk_vortigaunt_dmg_zap "50"
sk_vortigaunt_armor_charge "30"
// Zombie
sk_zombie_health "50"
sk_zombie_dmg_one_slash "30"
sk_zombie_dmg_both_slash "40"
// Poison Zombie
sk_zombie_poison_health "175"
sk_zombie_poison_dmg_spit "50"
//Antlion
sk_antlion_health "30"
sk_antlion_swipe_damage "30"
sk_antlion_jump_damage "25"
//Antlion Guard
sk_antlionguard_health "500"
sk_antlionguard_dmg_charge "75"
sk_antlionguard_dmg_shove "55"
//Antlion Grub
//sk_antliongrub_health "5"
//Ichthyosaur
sk_ichthyosaur_health "200"
sk_ichthyosaur_melee_dmg "8"
// Combine Gunship
sk_gunship_burst_size "15"
sk_gunship_health_increments "5"
sk_npc_dmg_gunship "40"
sk_npc_dmg_gunship_to_plr "5"
// Combine Helicopter
sk_npc_dmg_helicopter "6"
sk_npc_dmg_helicopter_to_plr "4"
sk_helicopter_grenadedamage "200"
sk_helicopter_grenaderadius "550"
sk_helicopter_grenadeforce "55000"
// Combine Dropship
sk_npc_dmg_dropship "2"
// Combine APC
sk_apc_health "750"
// =================
// WEAPONS
// =================
sk_plr_dmg_ar2 "8"
sk_npc_dmg_ar2 "10"
sk_max_ar2 "60"
sk_max_ar2_altfire "3"
sk_plr_dmg_alyxgun "5"
sk_npc_dmg_alyxgun "3"
sk_plr_dmg_pistol "5"
sk_npc_dmg_pistol "10"
sk_plr_dmg_smg1 "4"
sk_npc_dmg_smg1 "6"
sk_plr_dmg_buckshot "8"
sk_npc_dmg_buckshot "10"
sk_max_buckshot "30"
sk_plr_dmg_rpg_round "165"
sk_npc_dmg_rpg_round "165"
sk_max_rpg_round 3
sk_plr_dmg_smg1_grenade "100"
sk_npc_dmg_smg1_grenade "100"
sk_max_smg1 250
sk_max_smg1_grenade "3"
sk_smg1_grenade_radius "250"
sk_plr_dmg_sniper_round "200"
sk_npc_dmg_sniper_round "200"
sk_max_sniper_round "30"
sk_plr_dmg_357 "40"
sk_npc_dmg_357 "30"
sk_max_357 "12"
sk_plr_dmg_crossbow "100"
sk_npc_dmg_crossbow "10"
sk_max_crossbow "10"
sk_plr_dmg_airboat "3"
sk_npc_dmg_airboat "3"
//sk_dmg_sniper_penetrate_plr "10"
//sk_dmg_sniper_penetrate_npc "100"
sk_plr_dmg_grenade "200"
sk_npc_dmg_grenade "200"
sk_max_grenade "5"
sk_plr_dmg_crowbar "9"
sk_npc_dmg_crowbar "5"
sk_plr_dmg_stunstick "10"
sk_npc_dmg_stunstick "40" // Kill a citizen in one hit
//sk_plr_dmg_satchel "150"
//sk_npc_dmg_satchel "75"
//sk_satchel_radius "150"
// Mortar Synth projectile
//sk_dmg_energy_grenade "2"
//sk_energy_grenade_radius "100"
sk_dmg_homer_grenade "110"
sk_homer_grenade_radius "100"
// Bullsquid spit
//sk_dmg_spit_grenade "5"
//sk_spit_grenade_radius "50"
//sk_plr_dmg_tripmine "150"
//sk_npc_dmg_tripmine "125"
//sk_tripmine_radius "250"
sk_plr_dmg_fraggrenade "200"
sk_npc_dmg_fraggrenade "200"
sk_fraggrenade_radius "250"
// HEALTH/SUIT CHARGE DISTRIBUTION
sk_suitcharger "30"
sk_suitcharger_citadel "500"
sk_suitcharger_citadel_maxarmor "200"
sk_battery "15"
sk_healthcharger "25"
sk_healthkit "15"
sk_healthvial "10"
// Combine balls
sk_combineball_seek_angle "100"
sk_combineball_guidefactor "1.0"
// NPC damage adjusters
sk_npc_head "3"
sk_npc_chest "1"
sk_npc_stomach "1"
sk_npc_arm "1"
sk_npc_leg "1"
// player damage adjusters
sk_player_head "3"
sk_player_chest "1"
sk_player_stomach "1"
sk_player_arm "1"
sk_player_leg "1"
sk_ally_regen_time "25.2"
// Jeep
sk_max_gauss_round "30"
|
Pozamieniałem parę rzeczy.
A żeby było jeszcze trudniej, wywalmy dwa idiotyczne ułatwiacze.
Cyk i cyk lub cyk. Nawet nie wygląda to już tak dziwnie, kiedy nie zauważą granatu pod stopami.
Czasem jest wręcz za trudno i trzeba próbować przechodzić jedno miejsce po kilkanaście razy jeśli się ma mało HP, żeby się na końcu wkurzyć i przejść na godmode, ale polecam. Znane chyba wszystkim, uczucie znużenia hl2 całkowicie znika(!), gra wymaga ogarnięcia sytuacji i w głowie zostaje o wiele więcej ładnych obrazków.
I w ogóle, to ten mod chyba jakoś wpływa na zachowanie przeciwników, nie pamiętam żeby kiedyś tak dużo biegali, chowali się, kampili (a że wystawiają lufę za róg, to inna chistoria) itp. |
_________________ http://make-everything-ok.com/ |
|
   |
 |
Dabu
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Ponyville
Steam ID: dabu
|
django napisał: |
I w ogóle, to ten mod chyba jakoś wpływa na zachowanie przeciwników, nie pamiętam żeby kiedyś tak dużo biegali, chowali się, kampili (a że wystawiają lufę za róg, to inna chistoria) itp. |
Przypadek, modyfikacja skill.cfg nie wpływa na inteligencję botów. A mod nie modyfikuje kodu, więc po prostu tak ci się tylko wydaje .
Cytat: |
btw. Gra wygląda o wiele lepiej, gdy jest na rozdzielczości nieco mniejszej niż ekranowa. |
Hmm... lol? |
_________________
 |
|
    |
 |
django
Stary Headcrab

Dołączył: 13 Kwi 2009
Xfire: django1wz
|
Dabu197393 napisał: |
Przypadek, modyfikacja skill.cfg nie wpływa na inteligencję botów. A mod nie modyfikuje kodu, więc po prostu tak ci się tylko wydaje . |
Jest tam cała masa skryptów, nie wiem do czego służących, pomyślałem że to może one (w ogóle się na tym nie znam). A biegają zapewne dlatego, że ja muszę się chować za przeszkodami, a oni do mnie podbiegają. Normalnie można stanąć przed przeciwnikiem, i wpakować mu pół magazynka w głowę. On cały czas strzelał, ale ginął. Z tym confingiem taka taktyka się zbytnio nie opłaca. Na pewno stąd to złudzenie, że są mądrzejsi.
Dabu197393 napisał: |
Cytat: |
btw. Gra wygląda o wiele lepiej, gdy jest na rozdzielczości nieco mniejszej niż ekranowa. |
Hmm... lol? |
Nie wiem dlaczego. Po prostu tak jest. Przynajmniej na moim ekranie. NFS:U2 wygląda lepiej (u mnie!) w 640x480 niż w 1280x1024, Quake też lepiej w małej, hl1 jednak w maksymalnej, a hl2 w nieco mniejszej. |
_________________ http://make-everything-ok.com/ |
|
   |
 |
dopelfish^
Młody Headcrab
Dołączył: 25 Cze 2009
Steam ID: darkjarna
Xfire: dopelolzor
|
|
   |
 |
Dabu
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Ponyville
Steam ID: dabu
|
Sam plik skill.cfg powinien działać (jeśli admin serwera go będzie miał), ale jeśli chodzi o inne skrypty, to nie wiem. |
_________________
 |
|
    |
 |
django
Stary Headcrab

Dołączył: 13 Kwi 2009
Xfire: django1wz
|
dopelfish^ napisał: |
Czy to działa w Synergy? |
Wszystko gra i buczy, sprawdzone empirycznie (config skopiowany). |
_________________ http://make-everything-ok.com/ |
|
   |
 |
Sion
Headcrab wyjadacz
Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków
Steam ID: Sion[PL]
|
django napisał: |
dopelfish^ napisał: |
Czy to działa w Synergy? |
Wszystko gra i buczy, sprawdzone empirycznie (config skopiowany). |
Bardzo polecam, a zwłaszcza na mapach Minervy. ;D |
|
|
  |
 |
Sorcerer
Najstarszy z Headcrabów

Dołączył: 15 Maj 2007
Skąd: Gallifrey
Steam ID: - Sorcerer -
|
Gram ostatnio w Synergy. Czyli w dwie osoby przechodzimy HL2 tak jak to się robi w single player. Gra nawet ustawiona na łatwy poziom jest cholernie trudna. Sceny, które pamiętam że przechodziłem z łatwością teraz wymagają dziesięciu podejść żeby w ogóle je przebrnąć.
Pamiętam narzekanie że HL 2 jest za łatwe. No to z Synergy już nie jest.  |
_________________
Wędruję ku tęczy przez czas i przestrzeń.  |
|
    |
 |
marcinoz97
Stary Headcrab

Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: mam to wiedzieć?
Steam ID: Meowchin
|
Nie wiem jak to wygląda z grą w dwie osoby, bo nie miałem nigdy z kim pograć, ale pamiętam że na serwerach zawsze szło to tak szybko, że całego HL2 można było w może 5 godzin przejść. Wszyscy biegali sprintem i przebiegali przez mapę, a później czekali na resztę graczy  |
|
|
  |
 |
Sorcerer
Najstarszy z Headcrabów

Dołączył: 15 Maj 2007
Skąd: Gallifrey
Steam ID: - Sorcerer -
|
Może na serwerach jest inny poziom trudności? Jak stworzyłem serwer dla dwóch graczy, to o przebieganiu przez mapę nie było mowy. Pojedyncze spotkanie z żołnierzem Kombinatu kasowało życie i o 2/3. Do tego przeciwników było sporo więcej i jacyś się zrobili podejrzanie inteligentni...  |
_________________
Wędruję ku tęczy przez czas i przestrzeń.  |
|
    |
 |
|