Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Większy poziom trudności w HL2 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
django
Stary Headcrab



Dołączył: 13 Kwi 2009



Xfire: django1wz
PostWysłany: Pon Sie 17, 2009 22:28 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Tu jest mod zwiększający poziom trudności.
U mnie nie działa gdy robię to co karzą w readme (edit: działa, działa), ale wystarczy skopiować skill.cfg do configów hl2 (\Steam\steamapps\XXXX\half-life 2\hl2\cfg), i można sobie poustawiać ile mają mieć hp przeciwnicy i ile mają zadawać obrażeń (nie znalazłem dla fastzombiego, ale jak można mu zmienić, to napiszcie)
Dla mnie osobiście, wreszcie nastały czasy, gdy trzeba walczyć o apteczki Diabelski Gordon. Ba, trzeba walczyć o cokolwiek.
Nie znalazłem podobnego tematu, ale jak był to pszeplasiam :*

btw. Gra wygląda o wiele lepiej, gdy jest na rozdzielczości nieco mniejszej niż ekranowa.

edit
Jak ja kocham moją ortografię... A firefox siedział cicho :<

_________________
http://make-everything-ok.com/

Ostatnio zmieniony przez django dnia Nie Sie 30, 2009 16:23, w całości zmieniany 2 razy
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Mofixil
Dojrzały Headcrab
Zbanowany


Dołączył: 01 Sie 2009
Skąd: blisko wygnanych...

Steam ID: mofixil

PostWysłany: Pon Sie 17, 2009 22:30 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Tak po za tematem walnąłeś się w trudności Język

_________________
Image
Specjalista ds. spamu
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
django
Stary Headcrab



Dołączył: 13 Kwi 2009



Xfire: django1wz
PostWysłany: Nie Sie 30, 2009 17:41 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Mój config (nie można tego zwinąć?):
Kod:
// ===========
//  NPCs
// ============
// Barnacle
sk_barnacle_health      "35"

// Barney
sk_barney_health      "35"

// Bullseye
sk_bullseye_health      "35"

// Bullsquid
//sk_bullsquid_health   "120"
//sk_bullsquid_dmg_bite   "15"
//sk_bullsquid_dmg_whip   "25"

// Citizen
sk_citizen_health      "15"

// Combine Soldier
sk_combine_s_health      "50"
sk_combine_s_kick      "20"

// Combine Guard
sk_combine_guard_health   "70"
sk_combine_guard_kick   "30"

// strider
sk_strider_health      "350"
sk_strider_num_missiles1   "5"
sk_strider_num_missiles2   "7"
sk_strider_num_missiles3   "7"

// Headcrab
sk_headcrab_health      "11"
sk_headcrab_melee_dmg   "10"

// Fast Headcrab
sk_headcrab_fast_health   "10"

// Poison Headcrab
sk_headcrab_poison_health   "35"

// Houndeye
//sk_houndeye_health      "80"
//sk_houndeye_dmg_blast   "25"

// Manhack
sk_manhack_health      "25"
sk_manhack_melee_dmg   "30"

// Metropolice
sk_metropolice_health   "40"
sk_metropolice_stitch_reaction "1.0"
sk_metropolice_stitch_tight_hitcount "2"
sk_metropolice_stitch_at_hitcount "1"
sk_metropolice_stitch_behind_hitcount "3"
sk_metropolice_stitch_along_hitcount "2"

// Rollermine
sk_rollermine_shock      "50"
sk_rollermine_stun_delay "3"
sk_rollermine_vehicle_intercept "2"

// Scanner (City)
sk_scanner_health      "30"
sk_scanner_dmg_dive      "25"

// Stalker
sk_stalker_health      "50"
sk_stalker_melee_dmg   "10"

// Vortigaunt
sk_vortigaunt_health   "100"
sk_vortigaunt_dmg_claw   "10"
sk_vortigaunt_dmg_rake   "25"
sk_vortigaunt_dmg_zap   "50"
sk_vortigaunt_armor_charge "30"

// Zombie
sk_zombie_health   "50"
sk_zombie_dmg_one_slash   "30"
sk_zombie_dmg_both_slash   "40"

// Poison Zombie
sk_zombie_poison_health      "175"
sk_zombie_poison_dmg_spit   "50"

//Antlion
sk_antlion_health         "30"
sk_antlion_swipe_damage      "30"
sk_antlion_jump_damage      "25"

//Antlion Guard
sk_antlionguard_health      "500"
sk_antlionguard_dmg_charge   "75"
sk_antlionguard_dmg_shove   "55"

//Antlion Grub
//sk_antliongrub_health      "5"

//Ichthyosaur
sk_ichthyosaur_health      "200"
sk_ichthyosaur_melee_dmg   "8"

// Combine Gunship
sk_gunship_burst_size      "15"
sk_gunship_health_increments   "5"
sk_npc_dmg_gunship      "40"
sk_npc_dmg_gunship_to_plr   "5"

// Combine Helicopter
sk_npc_dmg_helicopter         "6"
sk_npc_dmg_helicopter_to_plr   "4"
sk_helicopter_grenadedamage      "200"
sk_helicopter_grenaderadius      "550"
sk_helicopter_grenadeforce      "55000"

// Combine Dropship
sk_npc_dmg_dropship      "2"

// Combine APC
sk_apc_health            "750"


// =================
//  WEAPONS
// =================

sk_plr_dmg_ar2         "8"
sk_npc_dmg_ar2 "10"
sk_max_ar2            "60"
sk_max_ar2_altfire      "3"

sk_plr_dmg_alyxgun      "5"
sk_npc_dmg_alyxgun      "3"

sk_plr_dmg_pistol      "5"
sk_npc_dmg_pistol "10"

sk_plr_dmg_smg1         "4"
sk_npc_dmg_smg1 "6"

sk_plr_dmg_buckshot         "8"   
sk_npc_dmg_buckshot "10"
sk_max_buckshot            "30"

sk_plr_dmg_rpg_round      "165"
sk_npc_dmg_rpg_round "165"
sk_max_rpg_round 3

sk_plr_dmg_smg1_grenade      "100"
sk_npc_dmg_smg1_grenade "100"
sk_max_smg1 250
sk_max_smg1_grenade      "3"
sk_smg1_grenade_radius      "250"

sk_plr_dmg_sniper_round      "200"
sk_npc_dmg_sniper_round      "200"
sk_max_sniper_round         "30"

sk_plr_dmg_357            "40"
sk_npc_dmg_357            "30"
sk_max_357               "12"

sk_plr_dmg_crossbow         "100"
sk_npc_dmg_crossbow         "10"
sk_max_crossbow            "10"

sk_plr_dmg_airboat         "3"
sk_npc_dmg_airboat         "3"

//sk_dmg_sniper_penetrate_plr   "10"
//sk_dmg_sniper_penetrate_npc   "100"

sk_plr_dmg_grenade         "200"   
sk_npc_dmg_grenade "200"
sk_max_grenade            "5"

sk_plr_dmg_crowbar         "9"
sk_npc_dmg_crowbar         "5"

sk_plr_dmg_stunstick      "10"
sk_npc_dmg_stunstick      "40"   // Kill a citizen in one hit

//sk_plr_dmg_satchel         "150"
//sk_npc_dmg_satchel         "75"
//sk_satchel_radius         "150"

// Mortar Synth projectile
//sk_dmg_energy_grenade      "2"
//sk_energy_grenade_radius   "100"

sk_dmg_homer_grenade      "110"
sk_homer_grenade_radius      "100"

// Bullsquid spit
//sk_dmg_spit_grenade         "5"   
//sk_spit_grenade_radius      "50"

//sk_plr_dmg_tripmine         "150"
//sk_npc_dmg_tripmine         "125"
//sk_tripmine_radius         "250"

sk_plr_dmg_fraggrenade       "200"
sk_npc_dmg_fraggrenade "200"
sk_fraggrenade_radius       "250"

// HEALTH/SUIT CHARGE DISTRIBUTION
sk_suitcharger "30"
sk_suitcharger_citadel      "500"
sk_suitcharger_citadel_maxarmor   "200"
sk_battery "15"
sk_healthcharger "25"
sk_healthkit "15"
sk_healthvial "10"

// Combine balls
sk_combineball_seek_angle   "100"
sk_combineball_guidefactor   "1.0"

// NPC damage adjusters
sk_npc_head      "3"
sk_npc_chest   "1"
sk_npc_stomach   "1"
sk_npc_arm      "1"
sk_npc_leg      "1"

// player damage adjusters
sk_player_head      "3"
sk_player_chest      "1"
sk_player_stomach   "1"
sk_player_arm      "1"
sk_player_leg      "1"

sk_ally_regen_time   "25.2"

// Jeep
sk_max_gauss_round   "30"




Pozamieniałem parę rzeczy.

A żeby było jeszcze trudniej, wywalmy dwa idiotyczne ułatwiacze.
Cyk i cyk lub cyk. Nawet nie wygląda to już tak dziwnie, kiedy nie zauważą granatu pod stopami.

Czasem jest wręcz za trudno i trzeba próbować przechodzić jedno miejsce po kilkanaście razy jeśli się ma mało HP, żeby się na końcu wkurzyć i przejść na godmode, ale polecam. Znane chyba wszystkim, uczucie znużenia hl2 całkowicie znika(!), gra wymaga ogarnięcia sytuacji i w głowie zostaje o wiele więcej ładnych obrazków.
I w ogóle, to ten mod chyba jakoś wpływa na zachowanie przeciwników, nie pamiętam żeby kiedyś tak dużo biegali, chowali się, kampili (a że wystawiają lufę za róg, to inna chistoria) itp.

_________________
http://make-everything-ok.com/
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Dabu
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Ponyville

Steam ID: dabu

PostWysłany: Nie Sie 30, 2009 20:50 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

django napisał:
I w ogóle, to ten mod chyba jakoś wpływa na zachowanie przeciwników, nie pamiętam żeby kiedyś tak dużo biegali, chowali się, kampili (a że wystawiają lufę za róg, to inna chistoria) itp.

Przypadek, modyfikacja skill.cfg nie wpływa na inteligencję botów. A mod nie modyfikuje kodu, więc po prostu tak ci się tylko wydaje Oczko.

Cytat:
btw. Gra wygląda o wiele lepiej, gdy jest na rozdzielczości nieco mniejszej niż ekranowa.

Hmm... lol?

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autora
django
Stary Headcrab



Dołączył: 13 Kwi 2009



Xfire: django1wz
PostWysłany: Pon Sie 31, 2009 18:58 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dabu197393 napisał:
Przypadek, modyfikacja skill.cfg nie wpływa na inteligencję botów. A mod nie modyfikuje kodu, więc po prostu tak ci się tylko wydaje Oczko.

Jest tam cała masa skryptów, nie wiem do czego służących, pomyślałem że to może one (w ogóle się na tym nie znam). A biegają zapewne dlatego, że ja muszę się chować za przeszkodami, a oni do mnie podbiegają. Normalnie można stanąć przed przeciwnikiem, i wpakować mu pół magazynka w głowę. On cały czas strzelał, ale ginął. Z tym confingiem taka taktyka się zbytnio nie opłaca. Na pewno stąd to złudzenie, że są mądrzejsi.

Dabu197393 napisał:
Cytat:
btw. Gra wygląda o wiele lepiej, gdy jest na rozdzielczości nieco mniejszej niż ekranowa.

Hmm... lol?
Nie wiem dlaczego. Po prostu tak jest. Przynajmniej na moim ekranie. NFS:U2 wygląda lepiej (u mnie!) w 640x480 niż w 1280x1024, Quake też lepiej w małej, hl1 jednak w maksymalnej, a hl2 w nieco mniejszej.

_________________
http://make-everything-ok.com/
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
dopelfish^
Młody Headcrab



Dołączył: 25 Cze 2009


Steam ID: darkjarna
Xfire: dopelolzor
PostWysłany: Pon Sie 31, 2009 21:26 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Czy to działa w Synergy?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Dabu
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Ponyville

Steam ID: dabu

PostWysłany: Pon Sie 31, 2009 22:19 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Sam plik skill.cfg powinien działać (jeśli admin serwera go będzie miał), ale jeśli chodzi o inne skrypty, to nie wiem.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autora
django
Stary Headcrab



Dołączył: 13 Kwi 2009



Xfire: django1wz
PostWysłany: Nie Lis 01, 2009 17:56 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

dopelfish^ napisał:
Czy to działa w Synergy?
Wszystko gra i buczy, sprawdzone empirycznie (config skopiowany).

_________________
http://make-everything-ok.com/
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Sion
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków

Steam ID: Sion[PL]

PostWysłany: Nie Lis 01, 2009 20:01 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

django napisał:
dopelfish^ napisał:
Czy to działa w Synergy?
Wszystko gra i buczy, sprawdzone empirycznie (config skopiowany).


Bardzo polecam, a zwłaszcza na mapach Minervy. ;D
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Sorcerer
Najstarszy z Headcrabów



Dołączył: 15 Maj 2007
Skąd: Gallifrey

Steam ID: - Sorcerer -

PostWysłany: Wto Mar 17, 2015 22:26 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Gram ostatnio w Synergy. Czyli w dwie osoby przechodzimy HL2 tak jak to się robi w single player. Gra nawet ustawiona na łatwy poziom jest cholernie trudna. Sceny, które pamiętam że przechodziłem z łatwością teraz wymagają dziesięciu podejść żeby w ogóle je przebrnąć.
Pamiętam narzekanie że HL 2 jest za łatwe. No to z Synergy już nie jest. Bardzo szczęśliwy

_________________
Image

Wędruję ku tęczy przez czas i przestrzeń. Uśmiechnięty
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
marcinoz97
Stary Headcrab



Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: mam to wiedzieć?

Steam ID: Meowchin

PostWysłany: Pią Mar 20, 2015 23:11 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Nie wiem jak to wygląda z grą w dwie osoby, bo nie miałem nigdy z kim pograć, ale pamiętam że na serwerach zawsze szło to tak szybko, że całego HL2 można było w może 5 godzin przejść. Wszyscy biegali sprintem i przebiegali przez mapę, a później czekali na resztę graczy Język
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Sorcerer
Najstarszy z Headcrabów



Dołączył: 15 Maj 2007
Skąd: Gallifrey

Steam ID: - Sorcerer -

PostWysłany: Sob Mar 21, 2015 07:27 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Może na serwerach jest inny poziom trudności? Jak stworzyłem serwer dla dwóch graczy, to o przebieganiu przez mapę nie było mowy. Pojedyncze spotkanie z żołnierzem Kombinatu kasowało życie i o 2/3. Do tego przeciwników było sporo więcej i jacyś się zrobili podejrzanie inteligentni... Język

_________________
Image

Wędruję ku tęczy przez czas i przestrzeń. Uśmiechnięty
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)