Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Ivan's Secrets Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Kazioo
Młody Headcrab



Dołączył: 19 Wrz 2008


Steam ID: Kazi00

PostWysłany: Czw Gru 15, 2011 23:18 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

http://www.moddb.com/mods/ivans-secrets

  • Mod na silniku Alien Swarm, totalna konwersja bez nawiązań do uniwersum HL.
  • realistyczna walka, elementy RPG, shooterów taktycznych i survival horroru
  • specjalny tryb co-op
  • Inspiracje: STALKER, SWAT 4, Fallout, Half-Life.
  • 22 bronie + dodatki (celowniki, wskaźniki laserowe, tłumiki itd.)


Programiści najwyraźniej współpracują z ekipą City 17: Episode One - oba mody, mimo różnych silników, próbują osiągnąć coś na miarę nowej generacji Source.

Cascaded Shadow Map (technologia znana z gier typu CoD, Crysis)
"Expect more stuff exciting as this soon"

Ładne animacje broni

Na necie jest cała masa screenów sprzed zmiany oświetlenia, jak ten:
http://media.moddb.com/images/mods/1/12/11353/media1.jpg

Co zyskało nową jakość po ich autorskich upgrade'ach:
http://www.1337upload.net/files/is_barsakelmes_010009.jpg
http://media.moddb.com/images/mods/1/12/11353/crash0087.jpg
http://f.anyhub.net/4EzS

Katalog screenów programisty odpowiedzialnego za nowe cienie:
http://steamcommunity.com/id/samuelgames/screenshots/
Image

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Dabu
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Ponyville

Steam ID: dabu

PostWysłany: Czw Gru 15, 2011 23:47 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

No współpracują, bo dokładnie te same cienie pokazali w City 17 w mniej więcej tym samym czasie. Inne efekciki też wyglądają tak samo. Znowu modderzy pokazują, że są lepsi niż Valve, fajnie, bo myślałem że te czasy już minęły.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autora
Joz
Kopfkrabbe



Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca

Steam ID: sc.com/id/joz

PostWysłany: Pią Gru 16, 2011 00:05 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Gdyby ci wszyscy modderzy zebraliby się i pokombinowali ze sobą, mielibyśmy przed 2013 rokiem piękne Half-Life 3.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Kazioo
Młody Headcrab



Dołączył: 19 Wrz 2008


Steam ID: Kazi00

PostWysłany: Czw Lut 23, 2012 17:59 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Mod "umarł" na tej samej zasadzie co Raindrop - przechodzą na CryEngine 3 czyli zaczynają prawie od zera. Również planują zrobić z tego produkt komercyjny.

Mod miał się cechować otwartością i nieliniowością - coś z czym gryzie się BSP i do czego Source się po prostu zupełnie nie nadaje. Autorzy na każdym kroku natykali się na problemy, których na CE3 nie ma.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
zwieracz
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 25 Lis 2008


Steam ID: Pan Zwieracz
Xfire: srajer
PostWysłany: Czw Lut 23, 2012 21:37 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Niech ginie

_________________
Image
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)