Autor |
Wiadomość |
Zyper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2

Dołączył: 03 Lis 2008
|
Hejo
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć działającą metodę na nagrywanie filmików Source Recorderem?
Tak z dźwiękiem bez lagów bym prosił.
nagrywamy demko a potem je puszczamy z startmovie?
Mógłby mi ktoś powiedzieć jak to dokładnie chodzi?
Co po kolei wpisywać?
I czy idzie tak zrobić, żeby puszczając demko (np. jak ktoś gra Heavym) można było latać po mapie itd.?
SHIFT+F2, można zmieniać host_timescale rozumiem.
Ale jak zrobić żeby np. pokazać jak Heavy zabija ale z innej perspektywy?
Trochę grzebałem i na dole tego menu z F2 jest jakaś opcja dzięki której postać stoi, a reszta się rusza...
Tylko jak tą postać zabiją to widać normalny dead postaci, tylko w ciągle tym samym miejscu :<
Czy idzie też włączyć impulse 200 jakoś? (że nie widać broni, hmm... a może to viev_fovmodel 8494?)
Bardzo proszę o wytłumaczenie wszystkiego bo Fraps ssie... laguje itd. |
|
|
  |
 |
Dabu
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Ponyville
Steam ID: dabu
|
Tutorial 1, tutorial 2, tutorial 3. Sporo o tym też na YouTubie. A co do broni - r_drawviewmodel 0 czy jakoś tak, dużo lepsza komenda niż impulse 200. |
_________________
 |
|
    |
 |
Zyper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2

Dołączył: 03 Lis 2008
|
Dabu197393 napisał: |
Tutorial 1, tutorial 2, tutorial 3. Sporo o tym też na YouTubie. A co do broni - r_drawviewmodel 0 czy jakoś tak, dużo lepsza komenda niż impulse 200. |
A mógłby ktoś po polsku powiedzięc.
Jak polatać na mapie, z odtwarzania demka?
Albo jak zrobić, że jest host_timescale 0 a Ty możesz się poruszać i oglądać jak inni się zatrzymali w miejscu?
Plz, proszę po POLsku
Bardzo proszę, bardzo  |
|
|
  |
 |
Bombel
Stary Headcrab

Dołączył: 16 Sty 2008
Skąd: z redakcji HeadFückta
Steam ID: bombelo
|
|
  |
 |
Zyper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2

Dołączył: 03 Lis 2008
|
Trochę się tym bawiłem.
Ale widocznie, za mało się znam na konsoli Source
Nie ma żadnego poradnika?
Gdzie po polsku jest wszystko opisane?
Chciałbym się tym pobawić... ale jak myśle, że to trzeba najpierw przed grą zwiedzić całą mapę, żeby potem były tam te ścieżki, to... ;<
I czemu jak się tym bawiłem to w demku przedmioty nie ruszały się i graczy nie było ;O |
|
|
  |
 |
Zyper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2

Dołączył: 03 Lis 2008
|
Dziex, pogrzebałem i już wszystko wiem.
A teraz powie mi ktoś w punktach po polsku, jak to nagrywać?
Musi być jakieś host_framerate?
I jak to jest w tga, to jak to złożyć najlepiej? |
|
|
  |
 |
AwM
Fast headcrab
Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa
Steam ID: awm591
Xfire: awm505
|
Zyper napisał: |
Dziex, pogrzebałem i już wszystko wiem.
A teraz powie mi ktoś w punktach po polsku, jak to nagrywać?
Musi być jakieś host_framerate?
I jak to jest w tga, to jak to złożyć najlepiej? |
Po co w tga?
Wpisujesz startmovie nazwafilmu avi
potem wybierasz kodek (zwykle używam Microsoft Video 1) i tworzy Ci plik avi w katalogu z grą. Okno z wyborem kodeków pojawia się w tle gry, więc musisz ją zminimalizować po wpisaniu komendy podanej powyżej lub musisz kręcić w grze w oknie (zamiast pełnego ekranu). |
|
|
    |
 |
Zyper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2

Dołączył: 03 Lis 2008
|
AwM napisał: |
Zyper napisał: |
Dziex, pogrzebałem i już wszystko wiem.
A teraz powie mi ktoś w punktach po polsku, jak to nagrywać?
Musi być jakieś host_framerate?
I jak to jest w tga, to jak to złożyć najlepiej? |
Po co w tga?
Wpisujesz startmovie nazwafilmu avi
potem wybierasz kodek (zwykle używam Microsoft Video 1) i tworzy Ci plik avi w katalogu z grą. Okno z wyborem kodeków pojawia się w tle gry, więc musisz ją zminimalizować po wpisaniu komendy podanej powyżej lub musisz kręcić w grze w oknie (zamiast pełnego ekranu). |
Heh, dziex.
Jak wpisywałem avi to był lag xD A jak waliłem Esc to się nagrywał pusty plik avi xd
Dziex.
Ale jak nagrywam z demka to przedtym mam wpisać host_framerate 30? |
|
|
  |
 |
AwM
Fast headcrab
Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa
Steam ID: awm591
Xfire: awm505
|
Nie musisz wpisywać framerate, domyślnie jest chyba 60fps.
Podczas nagrywania filmu nie ma dźwięku i jest tylko kilka fps, to normalne. |
|
|
    |
 |
Zyper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2

Dołączył: 03 Lis 2008
|
AwM napisał: |
Nie musisz wpisywać framerate, domyślnie jest chyba 60fps.
Podczas nagrywania filmu nie ma dźwięku i jest tylko kilka fps, to normalne. |
Taak, w tych poradnikach było inaczej
Dzieki bardzo
Tylko szkoda, że nie ma dźwięku (to akurat mogę przeżyć) i są lagi :<
Pozmniejszam jakość modeli (bo jak tekstury to wszystko jest bee) i się trochę pobawie.
WIELKIE DZIĘKI WAM WSZYSTKIM
bardzo mi pomogliście, naprawdę |
|
|
  |
 |
AwM
Fast headcrab
Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa
Steam ID: awm591
Xfire: awm505
|
Przecież dźwięk jest a lagów nie ma w końcowym pliku avi. Dzieje się tak tylko w trakcie nagrywania filmu, ale to jest akurat normalne bo komp nie nagrywa tak szybko filmu. |
|
|
    |
 |
Zyper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2

Dołączył: 03 Lis 2008
|
AwM napisał: |
Przecież dźwięk jest a lagów nie ma w końcowym pliku avi. Dzieje się tak tylko w trakcie nagrywania filmu, ale to jest akurat normalne bo komp nie nagrywa tak szybko filmu. |
No, mój końcowy plik avi wygląda inaczej  |
|
|
  |
 |
Dabu
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Ponyville
Steam ID: dabu
|
U mnie też końcowe avi jest z lagami mimo że w Frapsie komputer potrafi nagrywać płynnie 60 fpsów. Może to dlatego, że mam Geforce'a, którego Source nie lubi?  |
_________________
 |
|
    |
 |
Zyper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2

Dołączył: 03 Lis 2008
|
Dabu napisał: |
U mnie też końcowe avi jest z lagami mimo że w Frapsie komputer potrafi nagrywać płynnie 60 fpsów. Może to dlatego, że mam Geforce'a, którego Source nie lubi?  |
Mi się coś popsuło i teraz jak od Source Recordera wyjdzie avi.
To ma normalną liczbę MB ale nie idzie tego odtworzyć.
Kompresje klatek na ok.50% zrobiłem.
Tylko za pierwszym razem, raz mi się udało nagrać, lagi są w filmie i podcas nagrywania.
Ale jak odtworze raz (i są lagi), a potem drugi to nagrania to już lagów nie ma :O
Komputer musi 2 razy przeanalizować czy co?! |
|
|
  |
 |
AwM
Fast headcrab
Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa
Steam ID: awm591
Xfire: awm505
|
Sprawdź inne kodeki. A kompresję zwykle ustawiałem na 75%. |
|
|
    |
 |
Zyper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2

Dołączył: 03 Lis 2008
|
AwM napisał: |
Sprawdź inne kodeki. A kompresję zwykle ustawiałem na 75%. |
Już wiem dlatego, nagrywałem od menu. Tj. wpisywałem startmovie a potem dopiero puszczałem demo przez playdemo
Trzeba najpierw playdemo potem SHIFT+F2 a dopiero potem to coś
Tylko teraz mam taki mały kłopocik xD
Jak wszystko się nagra i odtwarzam to klatkuje (laguje), ale jak już raz przeleci cały wideo i potem włącze od nowa to jest już dobrze :/
Jak wrzuce na YT już problemu nie mam :S
Ale czemu tak jest, że Windows musi najpierw przeklatkować film a dopiero potem idzie odtworzyć bez lagów?
Ps. Czemu jest tylko 16 kolorów? |
|
|
  |
 |
AwM
Fast headcrab
Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa
Steam ID: awm591
Xfire: awm505
|
Plik po nagraniu nie nadaje się do oglądania, bo jego rozmiar jest ogromny - to tak jak z frapsem. Wrzucasz go do jakiegoś programu do obróbki video i konwertujesz na odpowiedni format wideo z prawdziwą kompresją. |
|
|
    |
 |
Martinezs
Świeży Headcrab
Dołączył: 10 Wrz 2010
Skąd: Cyberspace
Steam ID: B3W B3W
|
Zyper napisał: |
Ale jak zrobić żeby np. pokazać jak Heavy zabija ale z innej perspektywy?
Trochę grzebałem i na dole tego menu z F2 jest jakaś opcja dzięki której postać stoi, a reszta się rusza...
Tylko jak tą postać zabiją to widać normalny dead postaci, tylko w ciągle tym samym miejscu |
Trochę odkopię temat bo mam podobny problem w Dystopii. Jak zrobić żeby można było nadal latać po mapie i ustawiać kamery nawet jak postać zginie? |
|
|
   |
 |
AwM
Fast headcrab
Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa
Steam ID: awm591
Xfire: awm505
|
Komenda "demoui" w konsoli (kombinacja shift + F2 powinna działać tak samo), a następnie przycisk "Drive". |
|
|
    |
 |
Martinezs
Świeży Headcrab
Dołączył: 10 Wrz 2010
Skąd: Cyberspace
Steam ID: B3W B3W
|
Chodziło mi dokładnie o to jak zrobić żeby postać nie była aktywna. Robię wszystko tak jak na tym filmiku do TF2 : http://www.youtube.com/watch?v=ZoJPgdM3cX8. Później jak puszczam filmik to dzieje mi się tak, że jest obraz z kamery którą ustawiłem. Następnie jak zginę to filmik od razu przenosi się do pierwszej osoby i pokazuje ten zgon.Tak samo jak włączę noktowizor i wyłączę. Jak zrobić żeby akcja dalej była z tej kamery co ustawiłem, bez względu na to co się dzieje z moją postacią? |
|
|
   |
 |
|