Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Source Recorder - nagrywanie, tryby, efekty... Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Zyper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 03 Lis 2008




PostWysłany: Sro Paź 07, 2009 18:45 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Hejo
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć działającą metodę na nagrywanie filmików Source Recorderem?
Tak z dźwiękiem bez lagów bym prosił.
nagrywamy demko a potem je puszczamy z startmovie?
Mógłby mi ktoś powiedzieć jak to dokładnie chodzi?
Co po kolei wpisywać?

I czy idzie tak zrobić, żeby puszczając demko (np. jak ktoś gra Heavym) można było latać po mapie itd.?
SHIFT+F2, można zmieniać host_timescale rozumiem.
Ale jak zrobić żeby np. pokazać jak Heavy zabija ale z innej perspektywy?
Trochę grzebałem i na dole tego menu z F2 jest jakaś opcja dzięki której postać stoi, a reszta się rusza...
Tylko jak tą postać zabiją to widać normalny dead postaci, tylko w ciągle tym samym miejscu :<

Czy idzie też włączyć impulse 200 jakoś? (że nie widać broni, hmm... a może to viev_fovmodel 8494?)

Bardzo proszę o wytłumaczenie wszystkiego bo Fraps ssie... laguje itd.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Dabu
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Ponyville

Steam ID: dabu

PostWysłany: Sro Paź 07, 2009 19:23 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Tutorial 1, tutorial 2, tutorial 3. Sporo o tym też na YouTubie. A co do broni - r_drawviewmodel 0 czy jakoś tak, dużo lepsza komenda niż impulse 200.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autora
Zyper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 03 Lis 2008




PostWysłany: Czw Paź 08, 2009 15:43 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dabu197393 napisał:
Tutorial 1, tutorial 2, tutorial 3. Sporo o tym też na YouTubie. A co do broni - r_drawviewmodel 0 czy jakoś tak, dużo lepsza komenda niż impulse 200.


A mógłby ktoś po polsku powiedzięc.
Jak polatać na mapie, z odtwarzania demka?
Albo jak zrobić, że jest host_timescale 0 a Ty możesz się poruszać i oglądać jak inni się zatrzymali w miejscu?

Plz, proszę po POLsku Oczko
Bardzo proszę, bardzo Oczko
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Bombel
Stary Headcrab



Dołączył: 16 Sty 2008
Skąd: z redakcji HeadFückta

Steam ID: bombelo

PostWysłany: Czw Paź 08, 2009 18:24 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

http://www.youtube.com/watch?v=ZoJPgdM3cX8 To tf2, narzedzie o które się pytasz to Smoother - w razie jakichś pytań pisz na steam, chętnie odpowiem Oczko

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Zyper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 03 Lis 2008




PostWysłany: Pią Paź 09, 2009 16:22 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Trochę się tym bawiłem.
Ale widocznie, za mało się znam na konsoli Source Oczko

Nie ma żadnego poradnika?
Gdzie po polsku jest wszystko opisane?

Chciałbym się tym pobawić... ale jak myśle, że to trzeba najpierw przed grą zwiedzić całą mapę, żeby potem były tam te ścieżki, to... ;<

I czemu jak się tym bawiłem to w demku przedmioty nie ruszały się i graczy nie było ;O
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Zyper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 03 Lis 2008




PostWysłany: Pon Paź 12, 2009 16:35 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dziex, pogrzebałem i już wszystko wiem.

A teraz powie mi ktoś w punktach po polsku, jak to nagrywać?

Musi być jakieś host_framerate?
I jak to jest w tga, to jak to złożyć najlepiej?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
AwM
Fast headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa

Steam ID: awm591
Xfire: awm505
PostWysłany: Pon Paź 12, 2009 20:25 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Zyper napisał:
Dziex, pogrzebałem i już wszystko wiem.

A teraz powie mi ktoś w punktach po polsku, jak to nagrywać?

Musi być jakieś host_framerate?
I jak to jest w tga, to jak to złożyć najlepiej?

Po co w tga?
Wpisujesz startmovie nazwafilmu avi
potem wybierasz kodek (zwykle używam Microsoft Video 1) i tworzy Ci plik avi w katalogu z grą. Okno z wyborem kodeków pojawia się w tle gry, więc musisz ją zminimalizować po wpisaniu komendy podanej powyżej lub musisz kręcić w grze w oknie (zamiast pełnego ekranu).
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Zyper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 03 Lis 2008




PostWysłany: Wto Paź 13, 2009 15:28 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

AwM napisał:
Zyper napisał:
Dziex, pogrzebałem i już wszystko wiem.

A teraz powie mi ktoś w punktach po polsku, jak to nagrywać?

Musi być jakieś host_framerate?
I jak to jest w tga, to jak to złożyć najlepiej?

Po co w tga?
Wpisujesz startmovie nazwafilmu avi
potem wybierasz kodek (zwykle używam Microsoft Video 1) i tworzy Ci plik avi w katalogu z grą. Okno z wyborem kodeków pojawia się w tle gry, więc musisz ją zminimalizować po wpisaniu komendy podanej powyżej lub musisz kręcić w grze w oknie (zamiast pełnego ekranu).


Heh, dziex.
Jak wpisywałem avi to był lag xD A jak waliłem Esc to się nagrywał pusty plik avi xd

Dziex.
Ale jak nagrywam z demka to przedtym mam wpisać host_framerate 30?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
AwM
Fast headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa

Steam ID: awm591
Xfire: awm505
PostWysłany: Wto Paź 13, 2009 17:00 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Nie musisz wpisywać framerate, domyślnie jest chyba 60fps.
Podczas nagrywania filmu nie ma dźwięku i jest tylko kilka fps, to normalne.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Zyper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 03 Lis 2008




PostWysłany: Wto Paź 13, 2009 17:36 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

AwM napisał:
Nie musisz wpisywać framerate, domyślnie jest chyba 60fps.
Podczas nagrywania filmu nie ma dźwięku i jest tylko kilka fps, to normalne.


Taak, w tych poradnikach było inaczej Oczko

Dzieki bardzo Uśmiechnięty
Tylko szkoda, że nie ma dźwięku (to akurat mogę przeżyć) i są lagi :<

Pozmniejszam jakość modeli (bo jak tekstury to wszystko jest bee) i się trochę pobawie.

WIELKIE DZIĘKI WAM WSZYSTKIM
bardzo mi pomogliście, naprawdę
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
AwM
Fast headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa

Steam ID: awm591
Xfire: awm505
PostWysłany: Wto Paź 13, 2009 19:48 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Przecież dźwięk jest a lagów nie ma w końcowym pliku avi. Dzieje się tak tylko w trakcie nagrywania filmu, ale to jest akurat normalne bo komp nie nagrywa tak szybko filmu.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Zyper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 03 Lis 2008




PostWysłany: Wto Paź 13, 2009 20:06 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

AwM napisał:
Przecież dźwięk jest a lagów nie ma w końcowym pliku avi. Dzieje się tak tylko w trakcie nagrywania filmu, ale to jest akurat normalne bo komp nie nagrywa tak szybko filmu.


No, mój końcowy plik avi wygląda inaczej Bardzo szczęśliwy
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Dabu
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Ponyville

Steam ID: dabu

PostWysłany: Sro Paź 14, 2009 12:00 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

U mnie też końcowe avi jest z lagami mimo że w Frapsie komputer potrafi nagrywać płynnie 60 fpsów. Może to dlatego, że mam Geforce'a, którego Source nie lubi? Język

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autora
Zyper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 03 Lis 2008




PostWysłany: Sro Paź 14, 2009 12:42 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dabu napisał:
U mnie też końcowe avi jest z lagami mimo że w Frapsie komputer potrafi nagrywać płynnie 60 fpsów. Może to dlatego, że mam Geforce'a, którego Source nie lubi? Język


Mi się coś popsuło i teraz jak od Source Recordera wyjdzie avi.
To ma normalną liczbę MB ale nie idzie tego odtworzyć.
Kompresje klatek na ok.50% zrobiłem.

Tylko za pierwszym razem, raz mi się udało nagrać, lagi są w filmie i podcas nagrywania.
Ale jak odtworze raz (i są lagi), a potem drugi to nagrania to już lagów nie ma :O
Komputer musi 2 razy przeanalizować czy co?!
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
AwM
Fast headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa

Steam ID: awm591
Xfire: awm505
PostWysłany: Sro Paź 14, 2009 17:45 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Sprawdź inne kodeki. A kompresję zwykle ustawiałem na 75%.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Zyper
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 03 Lis 2008




PostWysłany: Czw Paź 15, 2009 19:38 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

AwM napisał:
Sprawdź inne kodeki. A kompresję zwykle ustawiałem na 75%.


Już wiem dlatego, nagrywałem od menu. Tj. wpisywałem startmovie a potem dopiero puszczałem demo przez playdemo Oczko
Trzeba najpierw playdemo potem SHIFT+F2 a dopiero potem to coś Oczko

Tylko teraz mam taki mały kłopocik xD
Jak wszystko się nagra i odtwarzam to klatkuje (laguje), ale jak już raz przeleci cały wideo i potem włącze od nowa to jest już dobrze :/
Jak wrzuce na YT już problemu nie mam :S
Ale czemu tak jest, że Windows musi najpierw przeklatkować film a dopiero potem idzie odtworzyć bez lagów?

Ps. Czemu jest tylko 16 kolorów?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
AwM
Fast headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa

Steam ID: awm591
Xfire: awm505
PostWysłany: Czw Paź 15, 2009 19:42 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Plik po nagraniu nie nadaje się do oglądania, bo jego rozmiar jest ogromny - to tak jak z frapsem. Wrzucasz go do jakiegoś programu do obróbki video i konwertujesz na odpowiedni format wideo z prawdziwą kompresją.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Martinezs
Świeży Headcrab



Dołączył: 10 Wrz 2010
Skąd: Cyberspace

Steam ID: B3W B3W

PostWysłany: Sob Sty 15, 2011 16:27 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Zyper napisał:
Ale jak zrobić żeby np. pokazać jak Heavy zabija ale z innej perspektywy?
Trochę grzebałem i na dole tego menu z F2 jest jakaś opcja dzięki której postać stoi, a reszta się rusza...
Tylko jak tą postać zabiją to widać normalny dead postaci, tylko w ciągle tym samym miejscu


Trochę odkopię temat bo mam podobny problem w Dystopii. Jak zrobić żeby można było nadal latać po mapie i ustawiać kamery nawet jak postać zginie?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
AwM
Fast headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa

Steam ID: awm591
Xfire: awm505
PostWysłany: Sob Sty 15, 2011 17:52 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Komenda "demoui" w konsoli (kombinacja shift + F2 powinna działać tak samo), a następnie przycisk "Drive".
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Martinezs
Świeży Headcrab



Dołączył: 10 Wrz 2010
Skąd: Cyberspace

Steam ID: B3W B3W

PostWysłany: Sob Sty 15, 2011 18:35 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Chodziło mi dokładnie o to jak zrobić żeby postać nie była aktywna. Robię wszystko tak jak na tym filmiku do TF2 : http://www.youtube.com/watch?v=ZoJPgdM3cX8. Później jak puszczam filmik to dzieje mi się tak, że jest obraz z kamery którą ustawiłem. Następnie jak zginę to filmik od razu przenosi się do pierwszej osoby i pokazuje ten zgon.Tak samo jak włączę noktowizor i wyłączę. Jak zrobić żeby akcja dalej była z tej kamery co ustawiłem, bez względu na to co się dzieje z moją postacią?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)