Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Half-Life 2 ALPHA & BETA Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Dragonin
Świeży Headcrab



Dołączył: 03 Cze 2009




PostWysłany: Sro Cze 03, 2009 18:51 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

ok... mam już beta ale czy może ktoś dać HL2 Alpha??? nawet torrent moze być
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Firm
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 11 Maj 2009


Steam ID: 18Firm18

PostWysłany: Sro Cze 03, 2009 18:54 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Tutaj nie mamy piratów...
Piraci i hakerzy są tutaj karani...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
bLiNd
Ślepy headcrab



Dołączył: 09 Sie 2007
Skąd: Olsztyn

Steam ID: blindvampire

PostWysłany: Sro Cze 03, 2009 19:07 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dragonin napisał:
ok... mam już beta ale czy może ktoś dać HL2 Alpha??? nawet torrent moze być


Niestety, nikt nie może. Oczko

_________________
Powered by Debian GNU/Linux.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
meJKu
Zombine elite
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 02 Maj 2007




PostWysłany: Sro Cze 03, 2009 19:08 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Nie ma nigdzie HL2 alphy, która była na silniku GoldSrc. Sam osobiście bym chciał ją dostać jednak ona NIE ISTNIEJE.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Abrakadabra
Młody Headcrab



Dołączył: 04 Paź 2008


Steam ID: Abrakadabra007

PostWysłany: Sro Cze 03, 2009 20:18 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Alpha była na Goldsource? Nie przypadkiem na wcześniejszej wersij Source'a?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
AwM
Fast headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa

Steam ID: awm591
Xfire: awm505
PostWysłany: Sro Cze 03, 2009 20:32 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Na goldsrc był hl2, ale tylko taki "testowy", tzn można było w nim zaskryptować jakieś sceny, na przykład by pokazać je innym członkom teamu. Pisało gdzieś o tym, że Valviacy na początku używali podrasowanego goldsrc.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
meJKu
Zombine elite
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 02 Maj 2007




PostWysłany: Sro Cze 03, 2009 20:45 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Pierwsza alpha HL2 była na mocno podrasowanym silniku GoldSrc. Obsługiwał on już textury lepszej jakości, mógł wyświetlać większą ilość polygonów na ekranie no i miał chyba pierwsze tam jakieś algorytmy fizyki.
A to są chyba jedyne screenshoty z tej wersji:
Image Image


Ostatnio zmieniony przez meJKu dnia Sro Cze 03, 2009 20:50, w całości zmieniany 2 razy
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Advisor
Stary Headcrab



Dołączył: 07 Cze 2007
Skąd: Wrocław

Steam ID: Jarek71
Xfire: CombineAdvisor
PostWysłany: Sro Cze 03, 2009 20:48 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Zależy która alpha, bo troche tego było.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćMSN Messenger
Modok1
Młody Headcrab
Zbanowany


Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Kraków



PostWysłany: Sro Cze 03, 2009 21:56 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

meJK co mi dasz jak ci tą wersję załatwię?

_________________
http://steamcommunity.com/groups/BlackMSF
http://steamcommunity.com/groups/globalgamingcenter
http://blackmesa.pl/news.php
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Buhen
Meet the Headcrab



Dołączył: 15 Maj 2007
Skąd: Wielkie Księstwo Zimwafle (koło Lubaszczyzny)

Steam ID: Viroos433 / Zlewozmywak_kamikaze

PostWysłany: Sro Cze 03, 2009 22:01 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Modok1 napisał:
meJK co mi dasz jak ci tą wersję załatwię?

Ciekawe jak?
Och, zapomniałem, przecież twój dziadek pracuje w Valve.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
Dabu
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Ponyville

Steam ID: dabu

PostWysłany: Sro Cze 03, 2009 22:56 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

AwM napisał:
Na goldsrc był hl2, ale tylko taki "testowy", tzn można było w nim zaskryptować jakieś sceny, na przykład by pokazać je innym członkom teamu. Pisało gdzieś o tym, że Valviacy na początku używali podrasowanego goldsrc.

Przecież dzisiejszy Source to nadal ten sam podrasowany GoldSrc.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autora
meJKu
Zombine elite
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 02 Maj 2007




PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 06:19 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Modok1 napisał:
meJK co mi dasz jak ci tą wersję załatwię?

1. Ta wersja nigdy nie została wypuszczona do publiki.
2. Są to zaledwie 3-4 mapki, które są bardzo brzydkie.
3. Patrz 1.
Jak mi załatwisz dam ci całe moje oszczędności, które zbieram na PS3 ;]
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Elektryk
Headcrab pod napięciem



Dołączył: 26 Sty 2009
Skąd: Świętochłowice

Steam ID: elektryk91
Xfire: wywalcie tą rubrykę bo Woozie tak każe!
PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 09:30 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dabu197393 napisał:

Przecież dzisiejszy Source to nadal ten sam podrasowany GoldSrc.


Dzięki za poprawienie mi humoru. Troche się uśmiechnąłem jak to przeczytałem.
Podrasowany? Raczej kompletnie przebudowany i rozbudowany ale muszę przyznać, że w strukturze folderów widać, że rdzeń jest ten sam.

_________________
Chcesz być zawsze na bieżąco z wiadomościami o Valve?
http://www.facebook.com/encyklopediaborealis
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Abrakadabra
Młody Headcrab



Dołączył: 04 Paź 2008


Steam ID: Abrakadabra007

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 13:46 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Mejk, wiem o tym bo sam to pisałem (na stronie 12) ale miałem na myśli późniejszą alphę (tam gdzie był Cohrt itd)

Modok1 napisał:
meJK co mi dasz jak ci tą wersję załatwię?


Tej wersij nie ma bo była tylko dla członków Valve
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Mixon
Headcrab 4 dead
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 02 Maj 2007


Steam ID: http://(sc).com/id/mixon/

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 13:52 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Abrakadabra napisał:
Modok1 napisał:
meJK co mi dasz jak ci tą wersję załatwię?
Tej wersij nie ma bo była tylko dla członków Valve

No ale ten, Modok ma dziadka w Valve.

_________________
🦀🦀🦀
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Dabu
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Ponyville

Steam ID: dabu

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 19:50 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Elektryk napisał:
Dzięki za poprawienie mi humoru. Troche się uśmiechnąłem jak to przeczytałem.
Podrasowany? Raczej kompletnie przebudowany i rozbudowany ale muszę przyznać, że w strukturze folderów widać, że rdzeń jest ten sam.

Nie ma sprawy.
I tak, to JEST podrasowany Gold Source czyli trochę zmieniony silnik Quake'a 1. Przestań się oszukiwać ;d. Oczywiście, dość mocno jak na dzisiejsze standardy (a raczej standardy z 2004), ale wciąż to widać. A szczególnie dla kogoś kto pracuje w Source SDK. Zachęcam do mappingu, a potem spróbuj edytora z jakiegoś nowszego silnika. Przekonasz się, że na Sourcie zostało mnóstwo przestarzałych rozwiązań (format map bsp, mrr...) i ogólnie Hammer to syf :d. Każdy doświadczony mapper Ci to powie...

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autora
Spaqin
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 24 Sty 2008
Skąd: Lublin

Steam ID: spagin1
Xfire: spagin
PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 20:04 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dabu197393 napisał:
Każdy doświadczony mapper Ci to powie...

Nie jestem jakoś szczególnie doświadczony, ale to prawda... krasze co 15 minut tuż przed sejwem to codzienność.
A jak nie wierzysz dalej, że to się wywodzi z GoldSrc, to sobie porównaj interfejs starego Hammera pod GSrc i tego od Sorsa.

_________________
me napisał:
Spaqin: love is like doto
>multiplayer
>no tutorial
>for the first 200 times, you fail horribly
>then you get a slight idea how it works
>in free time you watch others do it professionally

Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Elektryk
Headcrab pod napięciem



Dołączył: 26 Sty 2009
Skąd: Świętochłowice

Steam ID: elektryk91
Xfire: wywalcie tą rubrykę bo Woozie tak każe!
PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 20:22 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dabu197393 napisał:

Nie ma sprawy.
I tak, to JEST podrasowany Gold Source czyli trochę zmieniony silnik Quake'a 1. Przestań się oszukiwać ;d. Oczywiście, dość mocno jak na dzisiejsze standardy (a raczej standardy z 2004), ale wciąż to widać. A szczególnie dla kogoś kto pracuje w Source SDK. Zachęcam do mappingu, a potem spróbuj edytora z jakiegoś nowszego silnika. Przekonasz się, że na Sourcie zostało mnóstwo przestarzałych rozwiązań (format map bsp, mrr...) i ogólnie Hammer to syf :d. Każdy doświadczony mapper Ci to powie...


Heh, własnie się tym bawie i siedze w plikach obu silników od dawna. Dlatego mówie, że rdzeń pozostał ten sam (bsp, zasada głównego folderu: teraz hl2, wcześniej valve, identyczna zasada działania mechaniki map, intro filmowe z głupimi kodekami, prawie identyczna budowa plików z folderu resource). Mi jednak chodzi o bardzioej techniczne sprawy jak renderowanie, oświetlenie, efekty dźwiękowe, zachowanie ragdolli i fizyka. Nie nazwałbym tego podrasowaniem a właśnie przebudową i rozbudową. Słowa podrasowanie użyłbym właśnie pomiędzy Goldem a Quakiem1.
Z drugiej strony być może myślimy o tym samym a po prostu używamy innej terminologii. Dla mnie słowo "podrasowanie" oznacza tyle co zwiększyć trochę możliwości silnika o kilkanaście kątów i modeli na mape. Gdy silnik jest nie do poznania patrząć na screeny i filmiki to to już jest rozbudowa.

_________________
Chcesz być zawsze na bieżąco z wiadomościami o Valve?
http://www.facebook.com/encyklopediaborealis
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Dabu
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Ponyville

Steam ID: dabu

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 20:26 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Elektryk napisał:
Z drugiej strony być może myślimy o tym samym a po prostu używamy innej terminologii. Dla mnie słowo "podrasowanie" oznacza tyle co zwiększyć trochę możliwości silnika o kilkanaście kątów i modeli na mape. Gdy silnik jest nie do poznania patrząć na screeny i filmiki to to już jest rozbudowa.

Być może. Mimo wszystko mam bardzo złe zdanie na temat Source'a i żałuję, że Valve nie zdecydowało zrobić nowy silnik od początku. Bo pozostałości po Quake'u bardzo mocno czuć. Aż za mocno...

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autora
Elektryk
Headcrab pod napięciem



Dołączył: 26 Sty 2009
Skąd: Świętochłowice

Steam ID: elektryk91
Xfire: wywalcie tą rubrykę bo Woozie tak każe!
PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 20:34 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

spagin napisał:

Nie jestem jakoś szczególnie doświadczony, ale to prawda... krasze co 15 minut tuż przed sejwem to codzienność.
A jak nie wierzysz dalej, że to się wywodzi z GoldSrc, to sobie porównaj interfejs starego Hammera pod GSrc i tego od Sorsa.


Tak, zapomniałem o tym napisać w poprzednim poście. Jestem świadom, że Hammer to zuo. Sam go używam i mam crashe gdy jego okno mam niekatywne przez pare minut. Bywają tez problemy z kamerą 3D. Nie ma co porównywać bo to to samo. Najbardziej jednak przeraża mnie brak możliwości skalowania modeli i oświetlenie punktowe (nie wiem jak sie to dokłądnie nazywa ale chodzi o to, że jasność całej bryły jest liczona w jednym miejsc )

A co do Sorsa to także mnie to zdziwiło gdy dowiedziałem się, ze silnik będzie pochodził od Golda. Miałem nandzieje, ze to będzie nie do poznania ale jednak patrząc od środka śmierdzi latami 90'.

Dabu197393 napisał:
Zachęcam do mappingu

Ta, a kilkanaście minut wcześniej pomogłeś mi na Sourcesdk.pl z kamerą i rozjaśnianiem xD

_________________
Chcesz być zawsze na bieżąco z wiadomościami o Valve?
http://www.facebook.com/encyklopediaborealis
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)