Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Problem z podmianą modelu C4 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
triget
Świeży Headcrab



Dołączył: 10 Sie 2008


Steam ID: triget

PostWysłany: Sob Lis 07, 2009 17:08 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Zrobiłem nowy model do 1.6. Kompiluje kompiluje go, a w cs nie chce się załadować na mapie. W czym tkwi problem? Może ktoś mi pomoże? :dozingoff

QC code:
Kod:
/*
==============================================================================

QC script generated by Half-Life MDL Decompiler 1.2
2003, Kratisto. Based on code from Valve's HL SDK.

c14-cristmastree.mdl

Original internal name:
"w_c4.mdl"

==============================================================================
*/

$modelname "dynia.mdl"
$cd ".\"
$cdtexture ".\"
$scale 1.0
$cliptotextures


$bbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000
$cbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000
$eyeposition 0.000000 0.000000 0.000000


//reference mesh(es)
$body "size" "beta7"


// 1 hit box(es)


// 1 animation sequence(s)
$sequence "idle" "idle" fps 30

// End of QC script.


Kompilacja
Kod:
[Performing Sanity Check]
QC file loaded...PASS
Can read QC...PASS
Can find studiomdl.exe...PASS
Can build command line...PASS
All tests passed!

[Compiling QC file - "dynia.qc"]
[Compiler output follows]
--------------------------------------------------------------------------------
entering G:\puppy_c4\dynia.qc
grabbing .\/beta7.smd
grabbing .\/idle.smd
BMP dynia.bmp [256 256] (100%)   66304 bytes
---------------------
writing dynia.mdl:
bones        388 bytes (1)
sequences    304 bytes (1 frames) [0:00]
vertices   47156 bytes (1737 vertices, 1890 normals)
 0%
38%
mesh       79152 bytes (3481 tris, 2849 strips)
models    126496 bytes
textures   66388 bytes
total     193576
P/
--------------------------------------------------------------------------------
[Compiler execution completed]



Kod:
BUILD 4554 SERVER (0 CRC)
Server # 1
VAC secure mode disabled.
Server is enforcing file consistency for models/w_c4.mdl
Bad file Server is enforcing file consistency for models/w_c4.mdl


Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Spaqin
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 24 Sty 2008
Skąd: Lublin

Steam ID: spagin1
Xfire: spagin
PostWysłany: Sob Lis 07, 2009 17:23 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

sv_pure 0 w konsoli?

_________________
me napisał:
Spaqin: love is like doto
>multiplayer
>no tutorial
>for the first 200 times, you fail horribly
>then you get a slight idea how it works
>in free time you watch others do it professionally

Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
triget
Świeży Headcrab



Dołączył: 10 Sie 2008


Steam ID: triget

PostWysłany: Sob Lis 07, 2009 18:35 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Problem nie dotyczy tej komendy.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Spaqin
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 24 Sty 2008
Skąd: Lublin

Steam ID: spagin1
Xfire: spagin
PostWysłany: Sob Lis 07, 2009 20:09 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

sv_consistency na 0?

_________________
me napisał:
Spaqin: love is like doto
>multiplayer
>no tutorial
>for the first 200 times, you fail horribly
>then you get a slight idea how it works
>in free time you watch others do it professionally

Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
triget
Świeży Headcrab



Dołączył: 10 Sie 2008


Steam ID: triget

PostWysłany: Sob Lis 07, 2009 21:52 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Też nie.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Jacek
Młody Headcrab



Dołączył: 20 Sie 2007
Skąd: Zamość



PostWysłany: Sob Lis 07, 2009 23:31 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Probojesz zamienic w_c4, tak? Niektore modele w_ muszą się w jakiś sposób zgadzac - rozmiarem, hitboxem, albo rozszerzeniem **t.mdl - z oryginalnym plikiem.
Kiedys, gdy chcialem podmienic sobie model W_ granatu w TeamFortress Classic, to pokazał mi sie podobny komunikat. Moglem wtedy najwyzej sobie importowac inne tekstury do pliku w_grenadeT.mdl (czy jak on się zwał...), ale samego modelu nie udało mi się podmienić.
Jesli gra sie cisnie o wymiary modelu, to poprobuj moze z hitboksem, tj., wez dane hitboksa z .qc oryginalnego pliku i wklej je do swojego.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu GaduMSN Messenger
triget
Świeży Headcrab



Dołączył: 10 Sie 2008


Steam ID: triget

PostWysłany: Sob Lis 07, 2009 23:40 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Tak też zrobiłem i też nie działało.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)