Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Episode Three zmieniony w HL3? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Magpie
Gonarch



Dołączył: 02 Maj 2007
Skąd: Stroggos



PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 22:39 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

BioOrc napisał:
Niech lepiej napiszą "Oficjalnie olewamy markę Half-Life bo przyniesie ona według analiz mniejsze zyski niż nasza marka Left 4 Dead" Uśmiechnięty

Tak by chyba było najlepiej. Przynajmniej ludzie nie czuliby się wodzeni za nos i olewani. Wszystko byłoby jasne i już.
Swoją drogą CDA podchodzi do tych newsów z nieco bardziej sceptycznym tonem, no ale fakty są, jakie są: Valve ma ludzi i markę HL w poważaniu. Nastały inne trendy i można trzepać na tym większą kasę - ot, prawo tego świata.
Chociaż jeśli seria HL ma umrzeć, to niech umrze w takiej postaci, w jakiej skończyło ją Valve, a nie że ktoś kupi prawa i zrobi takie gówno jak w przypadku np Painkillera. To by było jeszcze gorsze...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
BioOrc
DOOM Headcrab



Dołączył: 14 Maj 2007
Skąd: Napewno z daleka od ciebie

Steam ID: BioOrc
Xfire: bioorc
PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 22:42 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Marka Half-Life umarła niestety z lenistwa jej twórców. Smutny to fakt. ID Software i znajomi jakoś dalej klepie swoje.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Boster
Młody Headcrab



Dołączył: 14 Sty 2009




PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 23:08 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Chyba to ujmę wszystko w jednym zdaniu:

Vavle is dead (dla tych co oczekują HL 3)
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
'BPC'
Stary Headcrab



Dołączył: 25 Sie 2009




PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 23:14 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

idiotyzm....zostawić historię niezakończoną, a fanów wyprowadzić w pole..niech i będzie to HL3 za 2-3 lata byle by w końcu do cholery wyszło. Nawet na source.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
paint
Stary Headcrab



Dołączył: 28 Gru 2008




PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 23:34 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ciekawe. Albo sesja tak dała wam się we znaki, albo już nikt nie myśli racjonalnie.

Drodzy forumowicze- za waszym przeproszeniem- pieprzycie takie androny, że aż mnie krew zalewa i powstrzymać się nie mogę od komentarza.

Narzekacie, jak matka na niesfornego syna, co to tylko przy kompie siedzi:
matka: "wziąłbyś się do lekcji. Przecież wystarczy, jak te 2h posiedzisz przy lekcjach i zobaczysz jak szybko się nauczysz! A nie ciągle komputer i gry!"
syn: "Bo ty myślisz, że to tak łatwo! Że wystarczy otworzyć zeszyt i Wiedza sama magicznie wskoczy mi do głowy!"

Czy wy na prawdę wszyscy myślicie, że wystarczy, że Gabe N. oderwie się na chwilkę od L4D, usiądzie przy Source SDK i trzask-prask w dwie godzinki dziennie wysmaży nam Epizod3?! Czy wam się do reszty w głowach poprzewracało?!

Każdy z was przeszedł Epizody po kilka razy wraz z komentarzami twórców. NIKT z was nie zwrócił uwagi na to, jak ciężko jest zrobić lokację, skrypt, zagadkę, nie mówiąc już o nowych animacjach i całej reszcie? I to jeszcze tak, żeby 99% graczy zwróciło uwagę na to, co VALVe chce im pokazać w danym momencie, a nie wpatrywało się w nowe tekstury Alyx, albo szukało DX11 po kątach!?!

Tworzenie HL NIE jest proste! Za duże oczekiwania fanów, za duże oczekiwania samych twórców i za mało czasu, żeby upchnąć do gry wszystko, co tylko wpadnie programiście do głowy. O porywającej fabule i epickim zwieńczeniu trylogii epizodów nawet nie wspominam.

Za to stworzenie nowej marki dla VALVe to bułka z masłem. Sami od lat się przekonujecie, że kto, jak kto, ale oni potrafią zrobić dobrą grę.
Nowa marka w nowym świecie, to wolność i swoboda. Programista, scenarzysta, designer- nikt nie musi się martwić, że po miesiącach ciężkiej pracy jakiś wścibski fan zauważy, że przypadkowa zbieżność nazwisk, albo tekstur na jakimś obiekcie przeczy w jakiś zawiły ale całkowicie logiczny sposób budowanej w pocie czoła wizji świata gry.

Znacie słowo PRESJA? To teraz odczuwają na samą myśl o Ep3. Boją się, że nie sprostają nie tylko naszym oczekiwaniom, ale i własnym.

Dalej. Wczoraj podniecaliście się, jak to [cenzura]ście zestrzeliliście sobie huntera w locie, albo bez najmniejszych strat własnych dostaliście się do punktu ewakuacji na najwyższym poziomie trudności w najtrudniejszej kampanii. Wystarczyło, żeby dziś CDA zaczęło szerzyć panikę, że redaktorom jakiejś wschodniej gazety się nudzi i wieszczą rychły koniec serii HL, a od razu podniosły się głosy, że zamiast robić L4D, trza było się Ep3 zająć! Nie tylko paranoja, ale i hipokryctwo! Wczoraj narzekaliście na małą ilość dodatków do tej czy innej gry od VALVe, dziś okazuje się, że zamiast robić Epizody, oni się tam obijają i projektują nikomu niepotrzebne duperełki!

Pewnie zaraz się okaże, że twórcy Black Mesa Source także olewają fanów i zamiast robić nam grę, poświęcają się nic nie wartemu życiu osobistemu.
Kochani, opamiętajcie się.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Boster
Młody Headcrab



Dołączył: 14 Sty 2009




PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 23:53 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

I oto nasz szanowny pan Paint, wyjaśnił w racjonalny sposób, całą sytuację. Tyle że jest problem, ludzie piszą a myślą inaczej. A i tak bym się już nie zdziwił, gdyby jutro Vavle ogłosiło upadłość czy coś w tym guście, bo wszystko jest możliwe. Czyli pytanie nie powinno brzmieć: "Kiedy wyjdzie" lecz "Po co to roztrząsać, skoro z góry wiadomo że nic nie będzie?" W koło macieju, daje słowo.

Chociaż nadal pozostaje fakt, że może jest nadal szansa na powstanie tego Ep.3. (Skoro wydali L4D2, niecały rok potem?)
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
BioOrc
DOOM Headcrab



Dołączył: 14 Maj 2007
Skąd: Napewno z daleka od ciebie

Steam ID: BioOrc
Xfire: bioorc
PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 23:57 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

paint napisał:
Czy wy na prawdę wszyscy myślicie, że wystarczy, że Gabe N. oderwie się na chwilkę od L4D, usiądzie przy Source SDK i trzask-prask w dwie godzinki dziennie wysmaży nam Epizod3?! Czy wam się do reszty w głowach poprzewracało?!


To po jaką cholerę w ogóle zapowiadali EP3 skoro teraz nie mogą łaskawie ruszyć tyłka i go dokończyć?

paint napisał:
Każdy z was przeszedł Epizody po kilka razy wraz z komentarzami twórców. NIKT z was nie zwrócił uwagi na to, jak ciężko jest zrobić lokację, skrypt, zagadkę, nie mówiąc już o nowych animacjach i całej reszcie? I to jeszcze tak, żeby 99% graczy zwróciło uwagę na to, co VALVe chce im pokazać w danym momencie, a nie wpatrywało się w nowe tekstury Alyx, albo szukało DX11 po kątach!?!


To jest ich... uwaga zaskoczenie... napięcie rośnie... PRACA! Praca ma to do siebie, że lekka nie bywa... wybrali sobie taką robotę to teraz trzeba ruszyć nieco tyłek albo przestać karmić klientów idiotycznymi obietnicami.

paint napisał:
Tworzenie HL NIE jest proste! Za duże oczekiwania fanów, za duże oczekiwania samych twórców i za mało czasu, żeby upchnąć do gry wszystko, co tylko wpadnie programiście do głowy. O porywającej fabule i epickim zwieńczeniu trylogii epizodów nawet nie wspominam.


Jak nie potrafią to niech tego nie zapowiadają. Nie mówimy tu nawet o pełnoprawnej produkcji a EPIZODZIE?! Który jak mówiło SAMO VALVE miał SKRÓCIĆ czas produkcji a nie wydłużyć go jak jest obecnie.

paint napisał:
Za to stworzenie nowej marki dla VALVe to bułka z masłem. Sami od lat się przekonujecie, że kto, jak kto, ale oni potrafią zrobić dobrą grę.
Nowa marka w nowym świecie, to wolność i swoboda. Programista, scenarzysta, designer- nikt nie musi się martwić, że po miesiącach ciężkiej pracy jakiś wścibski fan zauważy, że przypadkowa zbieżność nazwisk, albo tekstur na jakimś obiekcie przeczy w jakiś zawiły ale całkowicie logiczny sposób budowanej w pocie czoła wizji świata gry.


Dziwne, że obecnie rynek jest głównie ukierunkowany na remake-i oraz kontynuacje a świeżych produkcji nie ma zbyt wiele lub się nie wybijają. W dobie zawyżonego ryzyka wprowadzania nowego produktu/marki na rynek wszyscy sięgają po stare sprawdzone pomysły (widać to zarówno w przemyśle filmowym jak i "growym"). A to co robi obecnie Valve to nic innego jak uderzanie w kontynuacje swoich hitów (L4D2, TF2 - numerek 2 przy tych tytułach nie jest dostawiony dla ozdoby).

paint napisał:
Znacie słowo PRESJA? To teraz odczuwają na samą myśl o Ep3. Boją się, że nie sprostają nie tylko naszym oczekiwaniom, ale i własnym.


Znasz znaczenie słowa PRACA?! Twórcy Duke Nukem Forever też nie umieli pracować pod "presją" i teraz są bankrutami. Wnioski wyciągnij sam.

paint napisał:
Dalej. Wczoraj podniecaliście się, jak to [cenzura] zestrzeliliście sobie huntera w locie, albo bez najmniejszych strat własnych dostaliście się do punktu ewakuacji na najwyższym poziomie trudności w najtrudniejszej kampanii. Wystarczyło, żeby dziś CDA zaczęło szerzyć panikę, że redaktorom jakiejś wschodniej gazety się nudzi i wieszczą rychły koniec serii HL, a od razu podniosły się głosy, że zamiast robić L4D, trza było się Ep3 zająć! Nie tylko paranoja, ale i hipokryctwo! Wczoraj narzekaliście na małą ilość dodatków do tej czy innej gry od VALVe, dziś okazuje się, że zamiast robić Epizody, oni się tam obijają i projektują nikomu niepotrzebne duperełki!


O dziwo ja tego nie przeczytałem na stronie CDA ale na gram.pl i gry-online.pl a jak się później rozejrzałem to inne serwisy również trąbią o tym fakcie. A panikę to w tym momencie szerzysz Ty, my jedynie wysyłamy nieprzychylne/ironiczne czy złośliwe komentarze w stronę producenta robiącego nas w balona.

paint napisał:
Pewnie zaraz się okaże, że twórcy Black Mesa Source także olewają fanów i zamiast robić nam grę, poświęcają się nic nie wartemu życiu osobistemu.
Kochani, opamiętajcie się.


BM:Source to FANOWSKI MOD... nie wiem czy wiesz ale jest różnica pomiędzy KOMERCYJNYM PRODUKTEM (w tym wypadku zapowiadanym od... co najmniej 3 lat) a robionym w wolnym czasie projektem grupki zapaleńców.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
paint
Stary Headcrab



Dołączył: 28 Gru 2008




PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 00:30 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Cytat:
To po jaką cholerę w ogóle zapowiadali EP3 skoro teraz nie mogą łaskawie ruszyć tyłka i go dokończyć?
A po jaką cholerę ludzie mają wielkie plany, które rzeczywistość obraca w nic? Chciało im się W KOŃCU zrobić z HL to, co opisywali w "Rising the Bar". To, o co my jako fani mamy do nich żal- że HL2 jest tylko małą częścią tego, co chcieli nam zaprezentować. Pewnie myśleli sobie: "cóż to jest? Mamy fabułę, mamy lokacje. Wystarczy siąść po premierze i zrobić całą resztę. Wydamy na Steam jako epizody i wszyscy będą zadowoleni. My, że się udało, a fani, że się udało! Bardzo szczęśliwy". A potem zaczęły się schody, bo okazało się, że fabuła HL2 zbyt się zmieniła, żeby dopasować do niej to, co wycięto. I teraz mamy tego efekty. Ta wypowiedź częściowo tyczy się również:

Cytat:
Jak nie potrafią to niech tego nie zapowiadają. Nie mówimy tu nawet o pełnoprawnej produkcji a EPIZODZIE?! Który jak mówiło SAMO VALVE miał SKRÓCIĆ czas produkcji a nie wydłużyć go jak jest obecnie.
Przypuszczalne powody opóźnienia już wyjaśniłem.
VALVe już od początku zapowiadało epizody w liczbie trzech? Nie mogę sobie przypomnieć. Pamiętam, że była mowa o Aftermatch, jako dodatku porównywalnym z Blue Shift, albo OpForce. Dopiero potem zmienili to na Epizod, jako bezpośrednią kontynuację. Być może Aftermach miał być wybadaniem pola, ale podczas produkcji wyszło na to, że można śmiało kontynuować historię HL2. Dopiero przed premierą dowiedzieliśmy się, że są planowane jeszcze dwa epizody, a mówiło się nawet o czwartym...

Cytat:
Znasz znaczenie słowa PRACA?! Twórcy Duke Nukem Forever też nie umieli pracować pod "presją" i teraz są bankrutami. Wnioski wyciągnij sam.
Chętnie: "Zróbmy grę, która pozwoli nam zarobić kasę na produkcję naszego, hehe, małego DNFa, haha, prawda, dzięki czemu zyskamy na czasie i w końcu wymyślimy jakiś dobry finał dla Epizodów. No, do pracy!..." A potem się okazało, że strzał był w dziesiątkę nie tylko na tej tarczy, ale i tych po lewej i prawej! Ot i cała historia, gra ktoś może w Blood Harvest, bo szukam czwartego?

Cytat:
A panikę to w tym momencie szerzysz Ty, my jedynie wysyłamy nieprzychylne/ironiczne czy złośliwe komentarze w stronę producenta robiącego nas w balona.
Ach tak? A jaką to panikę szerzę? Tak bardzo cię przeraża myśl, że w VALVe nie pracują leniwi geniusze, którzy tylko się z tobą droczą, ale zwykli śmiertelnicy, którzy w swojej kreatywności zapędzili się na miejsce, gdzie lód zaczyna niepokojąco trzeszczeć?

Taka mała przenośnia: jak grasz w Sapera i zostały ci ostatnie 4 miny, to klikasz na pałę gdzie popadnie, może będziesz miał szczęście, czy też postępujesz z rozwagą i przemyślanie, bo możesz zaprzepaścić kilka minut zabawy?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
BioOrc
DOOM Headcrab



Dołączył: 14 Maj 2007
Skąd: Napewno z daleka od ciebie

Steam ID: BioOrc
Xfire: bioorc
PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 00:37 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

paint napisał:
Ach tak? A jaką to panikę szerzę? Tak bardzo cię przeraża myśl, że w VALVe nie pracują leniwi geniusze, którzy tylko się z tobą droczą, ale zwykli śmiertelnicy, którzy w swojej kreatywności zapędzili się na miejsce, gdzie lód zaczyna niepokojąco trzeszczeć?


Ok w całej mojej historii wypowiedzi (hl2.pl + headcrab.pl) wskaż 1 (słownie jeden) mój post który wskazywałby na to, że uważam Valve za geniuszy czy bogów Uśmiechnięty

paint napisał:
Taka mała przenośnia: jak grasz w Sapera i zostały ci ostatnie 4 pola, to klikasz na pałę gdzie popadnie, może będziesz miał szczęście, czy też postępujesz z rozwagą i przemyślanie, bo możesz zaprzepaścić kilka minut zabawy?


A Ty grając z patrzącymi się na Ciebie kolegami w tego sapera wciskasz im kit, że zrobisz przemyślany ruch, rzeczywiście nie robiąc nic? Język Bo to jest właśnie zachowanie Valve i ich idiotyczna bujda o epizodach skracających produkcję gier.

Btw. http://www.gamespot.com/news/6151796.html?tag=result;title;1

Kod:
Posted May 24, 2006 3:04 pm PT

Kod:
"Today's gold announcement was the first official confirmation that a third Half-Life 2 episodic update is in development. Like Episode Two, Valve divulged little in the way of information about Episode Three, saying only that it was the last "in a trilogy...that will conclude by Christmas of 2007."


Dobry kawał Bardzo szczęśliwy

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
YaSiEk
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 10 Sty 2009
Skąd: Wrocław

Steam ID: yasiek89

PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 02:57 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ja ostatnio zauważyłem grając w CS'a reklamę Portalu na ścianie jednej z map (chyba d2). Przeważnie nie zwracam na tego sprawy uwagi, ale trochę się zdziwiłem, że zamiast L4D czy nawet Orange Box, był po prostu Portal. I to w sumie nie tak dawno, bo w tym roku. Co do HL, to mam nadzieję że wyrobią się do 2012 Oczko
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu GaduTlen komunikator
Paździoch
Młody Headcrab
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 25 Paź 2009




PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 09:33 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Jak dla mnie - skoro wolą "przyszłość, czyli gry multi" a Half-Life ich gówno obchodzi to niech sprzedadzą markę np. Id Softare - oni również robią dobre Fps'y i jak dla mnie zrobili by dobrą kontynuacje Hl'a 2 (oni nie są jak Valve - dadzą się wciągnąć w chu jostwa EA i robia takie szity i chu jostwa jak Left 4 Dead, tylko robią i gry single i gry multi).

A tak właściwie gry multi (np. nabijanie levelu, expa itd) to zwykłe maszyny, które władają mózgami ludzi i wysysają z nich kasę na różnego rodzaju dodatkowych możliwości. Takie ciągłe nabijanie levela trwa nieskończoność i daje producentowi ogromne zyski z uzależnionej osoby - i tak drodzy panowie rodza się zabójstwa na tle gier (neta nie ma to koleś zabija matke, bierze kase i na kafejke).
PRzynajmniej jak się przeszło Singleplayer'a to koniec fabyły i gitara - nie uzależniało to tak jak CS, WoW, czy inne (nie mówię o wszystkich grach multi i single).
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
paint
Stary Headcrab



Dołączył: 28 Gru 2008




PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 10:18 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Cytat:
Ok w całej mojej historii wypowiedzi (hl2.pl + headcrab.pl) wskaż 1 (słownie jeden) mój post który wskazywałby na to, że uważam Valve za geniuszy czy bogów
Skoro rzucasz mi takie wyzwanie, to z dużą dozą prawdopodobieństwa powiem, że nigdy. Napisałeś, że to ja sieję panikę twierdząc, że to tylko ludzie. Wniosek wydawał mi się oczywisty.

Mnie też się nie podoba to, co odstawiają, ale nie zakładam od razu, że mnie olewają i specjalnie na przekór mnie i mnie podobnym produkują gry multi.

Cytat:
A Ty grając z patrzącymi się na Ciebie kolegami w tego sapera wciskasz im kit, że zrobisz przemyślany ruch, rzeczywiście nie robiąc nic? Język Bo to jest właśnie zachowanie Valve i ich idiotyczna bujda o epizodach skracających produkcję gier.
Nie wątpiłem nawet przez chwilę, że naprawdę wierzyli we własne słowa. Spodziewali się przyspieszenia prac, jeśli będą na raz koncentrować się na małym wycinku gry, kilku poziomach, a nie całej wielkiej grze. Przeliczyli się i teraz wstydzą się to przyznać. Przyznać się, że jednak nie są nieomylni.

Pamiętasz, jak przy okazji jakiegoś wywiadu z Gabem redaktor ciągnie go za język odnośnie Ep3. Pamiętasz, jak Nevell na to zareagował? Kamienna twarz i krótkie zdanie: "Jest tworzony". On też nie jet zachwycony zaistniałą sytuacją. Można by nawet powiedzieć, że jest na tym punkcje przewrażliwiony. Nie raz widziałem reakcje ludzi, którym walą się plany i on wygląda na człowieka, który traci kontrolę nad sytuacją, ale stara się robić dobrą minę.

Wczoraj trochę przesadziłem, pisząc, że L4D od samego początku było planowane jako zapychacz pomiędzy epizodami. Kiedyś wspominali, że L4D jest ich odpowiedzią na entuzjazm, z jakim moderzy projektują dodatki nastawione na eksterminację zombie. L4D było ukłonem w ich kierunku.

Za to L4D2 to już rasowy zapychacz, który jak nic był w planach jako dodatek do jedynki. Tego im nie wybaczę i ciągle jestem za bojkotem L4D2 i kopiowaniu od EA tego, co najgorsze: produkcji corocznych kopii własnych gier.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Dabu
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Ponyville

Steam ID: dabu

PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 14:09 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Paździoch napisał:
Jak dla mnie - skoro wolą "przyszłość, czyli gry multi" a Half-Life ich gówno obchodzi to niech sprzedadzą markę np. Id Softare - oni również robią dobre Fps'y i jak dla mnie zrobili by dobrą kontynuacje Hl'a 2 (oni nie są jak Valve - dadzą się wciągnąć w chu jostwa EA i robia takie szity i chu jostwa jak Left 4 Dead, tylko robią i gry single i gry multi).

A tak właściwie gry multi (np. nabijanie levelu, expa itd) to zwykłe maszyny, które władają mózgami ludzi i wysysają z nich kasę na różnego rodzaju dodatkowych możliwości. Takie ciągłe nabijanie levela trwa nieskończoność i daje producentowi ogromne zyski z uzależnionej osoby - i tak drodzy panowie rodza się zabójstwa na tle gier (neta nie ma to koleś zabija matke, bierze kase i na kafejke).
PRzynajmniej jak się przeszło Singleplayer'a to koniec fabyły i gitara - nie uzależniało to tak jak CS, WoW, czy inne (nie mówię o wszystkich grach multi i single).

Powinieneś pisać dla Faktu, albo przynajmniej Onetu, za takie opinie by cię polubili. Nie sprzedadzą gry id Software, bo a) to jest mimo wszystko bardzo dobra marka, b) nie wiem czy w ogóle id byłoby stać na taki wydatek :O. Właśnie dlatego, że id uparcie robiło jeszcze staromodne FPSy z multi "na odwal się" (same wariacje na temat multi Quake'a 1), to teraz jest nieco w tyle, a Valve pławi się w szmalu, że tak powiem. Może z niezłym Ragem to się zmieni, oby.

A co do nabijania levelu. Właśnie na tym gry mają polegać. Mają nam jak najlepiej kraść czas. Uzależnienie jest twórcom jak najbardziej na rękę. Jak myślisz, jak by skończył rynek papierosów, gdyby nie były uzależniające Oczko? Nie kompromituj się już tak, kolego Uśmiechnięty.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autora
Paździoch
Młody Headcrab
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 25 Paź 2009




PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 14:45 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dabu napisał:
Paździoch napisał:
Jak dla mnie - skoro wolą "przyszłość, czyli gry multi" a Half-Life ich gówno obchodzi to niech sprzedadzą markę np. Id Softare - oni również robią dobre Fps'y i jak dla mnie zrobili by dobrą kontynuacje Hl'a 2 (oni nie są jak Valve - dadzą się wciągnąć w chu jostwa EA i robia takie szity i chu jostwa jak Left 4 Dead, tylko robią i gry single i gry multi).

A tak właściwie gry multi (np. nabijanie levelu, expa itd) to zwykłe maszyny, które władają mózgami ludzi i wysysają z nich kasę na różnego rodzaju dodatkowych możliwości. Takie ciągłe nabijanie levela trwa nieskończoność i daje producentowi ogromne zyski z uzależnionej osoby - i tak drodzy panowie rodza się zabójstwa na tle gier (neta nie ma to koleś zabija matke, bierze kase i na kafejke).
PRzynajmniej jak się przeszło Singleplayer'a to koniec fabyły i gitara - nie uzależniało to tak jak CS, WoW, czy inne (nie mówię o wszystkich grach multi i single).

Powinieneś pisać dla Faktu, albo przynajmniej Onetu, za takie opinie by cię polubili. Nie sprzedadzą gry id Software, bo a) to jest mimo wszystko bardzo dobra marka, b) nie wiem czy w ogóle id byłoby stać na taki wydatek :O. Właśnie dlatego, że id uparcie robiło jeszcze staromodne FPSy z multi "na odwal się" (same wariacje na temat multi Quake'a 1), to teraz jest nieco w tyle, a Valve pławi się w szmalu, że tak powiem. Może z niezłym Ragem to się zmieni, oby.

A co do nabijania levelu. Właśnie na tym gry mają polegać. Mają nam jak najlepiej kraść czas. Uzależnienie jest twórcom jak najbardziej na rękę. Jak myślisz, jak by skończył rynek papierosów, gdyby nie były uzależniające Oczko? Nie kompromituj się już tak, kolego Uśmiechnięty.


Nie kompromituje siebie Dabu.
Chodziło mi o to, że dzisiaj gracz zje nawet takie tanie gówno jak Metin2 - nie widziałem gorszej gry.
A ten post to była taka moja koncepcja, skoro Valve woli robić L4D'dy.
A z tym nabijaniem lvl to chodziło o to, że jakis limit mogliby w tych grach zrobić, a nie z człowieka zrobić pustą maszynkę do gry, która jak jej się usunie konto to cie [cenzura].
To tyle.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
BioOrc
DOOM Headcrab



Dołączył: 14 Maj 2007
Skąd: Napewno z daleka od ciebie

Steam ID: BioOrc
Xfire: bioorc
PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 15:55 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

paint napisał:
Mnie też się nie podoba to, co odstawiają, ale nie zakładam od razu, że mnie olewają i specjalnie na przekór mnie i mnie podobnym produkują gry multi.


Tego też nigdzie nie napisałem Język Ale imo Valve źle się prezentuje robiąc kolejnego Duke Nukem Forever który jest obiektem żartów od lat. Jeśli nie mają zamiaru czegoś robić niech nie robią... ale tym samym niech nie karmią klientów oczekujących na produkt bujdami... bo może (i pewnie tak będzie) źle się to odbić na całej firmie.

paint napisał:
Pamiętasz, jak przy okazji jakiegoś wywiadu z Gabem redaktor ciągnie go za język odnośnie Ep3. Pamiętasz, jak Nevell na to zareagował? Kamienna twarz i krótkie zdanie: "Jest tworzony". On też nie jet zachwycony zaistniałą sytuacją. Można by nawet powiedzieć, że jest na tym punkcje przewrażliwiony. Nie raz widziałem reakcje ludzi, którym walą się plany i on wygląda na człowieka, który traci kontrolę nad sytuacją, ale stara się robić dobrą minę.


Imo bardziej nie jest zachwycony samym pytaniem gdyż po szumnych zapowiedziach głupio mu ujawnić, że tak na prawdę to nic poza wstępnym projektem nie zrobiono.

Dabu napisał:
Nie sprzedadzą gry id Software, bo a) to jest mimo wszystko bardzo dobra marka


Z tym się jak najbardziej zgodzę.

Dabu napisał:
b) nie wiem czy w ogóle id byłoby stać na taki wydatek :O.


Nie wiem czy wiesz ale ID jest obecnie częścią ZeniMax a oni pieniędzmi za przeproszeniem sr*ją.


Dabu napisał:
Właśnie dlatego, że id uparcie robiło jeszcze staromodne FPSy z multi "na odwal się" (same wariacje na temat multi Quake'a 1), to teraz jest nieco w tyle, a Valve pławi się w szmalu, że tak powiem. Może z niezłym Ragem to się zmieni, oby.


Jakby nie patrzeć to ID lub wyznaczone przez nie organizacje (Raven etc.) ciągneły multi w FPSach przez wiele lat. W dodatku jako pierwsi takowe w swoim FPSie dodali (DOOM).

Dabu napisał:
A co do nabijania levelu. Właśnie na tym gry mają polegać. Mają nam jak najlepiej kraść czas. Uzależnienie jest twórcom jak najbardziej na rękę. Jak myślisz, jak by skończył rynek papierosów, gdyby nie były uzależniające Oczko? Nie kompromituj się już tak, kolego Uśmiechnięty.


Z tym się zgadzam, leveling będzie teraz wszędzie. Tutaj pomysł imo wypromował Blizzard ze swoimi statystykami na kontach Battle.net w Starcrafcie czy w docelowo rozbudowanym systemie Warcrafta 3.

Paździoch napisał:

A z tym nabijaniem lvl to chodziło o to, że jakis limit mogliby w tych grach zrobić, a nie z człowieka zrobić pustą maszynkę do gry, która jak jej się usunie konto to cie [cenzura].
To tyle.


Wydaje mi się, że jednak z ekonomicznego punktu widzenia produkcja takich "maszynek do pustego levelowania" przynosi największe zyski... a, że gry to nastawione na zysk produkty komercyjne to jest to posunięcie jak najbardziej sensowne.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Advisor
Stary Headcrab



Dołączył: 07 Cze 2007
Skąd: Wrocław

Steam ID: Jarek71
Xfire: CombineAdvisor
PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 17:07 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Valve pieprzy głupoty i tyle. Obiecywali przed końcem 2008 informacje o Episode Three i dupa. Sorry, ale uważam, że jakiekolwiek inne studio szybciej by sobie poradziło z 4-godzinnym dodatkiem do gry z 2004 roku. Taka prawda ;d
A to co się teraz dzieje to jakiś żart.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćMSN Messenger
Archi
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 29 Gru 2009
Skąd: Venice, CA



PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 17:35 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Advisor napisał:
Valve pieprzy głupoty i tyle. Obiecywali przed końcem 2008 informacje o Episode Three i dupa. Sorry, ale uważam, że jakiekolwiek inne studio szybciej by sobie poradziło z 4-godzinnym dodatkiem do gry z 2004 roku. Taka prawda ;d
A to co się teraz dzieje to jakiś żart.


Zgadzam się w pełni.

_________________
Julien-K Poland
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Paździoch
Młody Headcrab
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 25 Paź 2009




PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 18:04 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Popieram pana Advisora: na moje Ep3 mogli by już zrobić twórcy "hitu" "Limbo of the Lost" - tą grę robili 10 lat, ale zrobili (nie jak Valve - olac Half-Life'a i dostosowywać się do EA, które uważa że gry multi to przyszłość a samo orbi single i daje na to kasę) - i na nic zgody nie potrzebowali Rozbawiony Gordon
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Archi
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 29 Gru 2009
Skąd: Venice, CA



PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 18:23 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

A jeśli już doszłoby do EP3 w tym roku to na ile rodziałów liczycie?
Szczerze mi by wystarczyło 6 tak jak w poprzednich epizodach, ale dłuższych.

_________________
Julien-K Poland
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
maxperzion
Świeży Headcrab



Dołączył: 11 Lut 2009




PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 18:24 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

zbudowanie hl2 ep3 na silniku z 2004 ( z dotatkami ) który znaja od podszewki i ktory docelowo bedzie trwał 4-6 godzin nie jest straszną trudnoscią . Myślę że się nim poprostu nie zajmują. Co do wypowiedzi , że to efekty i animacje trzeba stworzyć , to inforumje że w hl2 ep2 jest mniej specjalnych animacji niz w l4d2 które było tworzone tylko przez rok. A silnik maja gotowy i efekty też. Cisze sie chociaz ze TF2 jest swietnie wspierany przez Valve

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)