Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Jak uruchomić mody do HL 1? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Lamarr
Świeży Headcrab
Zbanowany


Dołączył: 07 Maj 2009
Skąd: City 14

Steam ID: Manonime

PostWysłany: Czw Kwi 01, 2010 18:02 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Pomocy nie wiem jak uruchomić mody do hl1. Jak wy to zrobiliście? Opiszcie cału proces krok po kroku..

Edit:Proszę o usunięcie tematu właśnie znalazłem pomoc.


Ostatnio zmieniony przez Lamarr dnia Czw Kwi 01, 2010 18:32, w całości zmieniany 1 raz
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Kriss
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.



PostWysłany: Czw Kwi 01, 2010 18:19 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Bodajże trzeba je wrzucić do folderu HL1, ale nie wiem do końca, nigdy go nie modowałem.

_________________
Image
ClassicGOD napisał:
770 i DSUB.... lal bym cie kablem zasilania pcie az by ci te pomysly ze lba wylecialy.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Buhen
Meet the Headcrab



Dołączył: 15 Maj 2007
Skąd: Wielkie Księstwo Zimwafle (koło Lubaszczyzny)

Steam ID: Viroos433 / Zlewozmywak_kamikaze

PostWysłany: Czw Kwi 01, 2010 18:20 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Wersja steam:

Instalujesz/wypakowujesz moda do folderu Hal-Life, uruchamiasz ponownie steama, na liście gier pojawi się mod.

wersja won:

Instalujesz/wypakowujesz do folderu half-life, uruchamiasz grę i jeśli dobrze pamiętem to wchodzisz w wybór gry czy coś w tym stylu, po czym uruchamiasz moda.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
FoXhejdz
Świeży Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 21 Kwi 2010
Skąd: Szczecin

Steam ID: STEAM_0:0:25245556

PostWysłany: Czw Kwi 22, 2010 14:27 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Pytanko . Czy można uruchomić moda jeśli posiada się zainstalowanego moda do HL (Counter-Strike i Day of Deafeat ) ,czy należy kupić HL-1 ?
Głównie używam modów do HL2 (Nie chodzi mi ofc. o OB , CSS ,czy DOD:S i Epizody , ale zwykłe fanowskie mody) .

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Kriss
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.



PostWysłany: Czw Kwi 22, 2010 14:38 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

FoXhejdz napisał:
Pytanko . Czy można uruchomić moda jeśli posiada się zainstalowanego moda do HL (Counter-Strike i Day of Deafeat ) ,czy należy kupić HL-1 ?
Głównie używam modów do HL2 (Nie chodzi mi ofc. o OB , CSS ,czy DOD:S i Epizody , ale zwykłe fanowskie mody) .


Jak to mod do HL'a to chyba logiczne że wymaga HL'a...

_________________
Image
ClassicGOD napisał:
770 i DSUB.... lal bym cie kablem zasilania pcie az by ci te pomysly ze lba wylecialy.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Lamarr
Świeży Headcrab
Zbanowany


Dołączył: 07 Maj 2009
Skąd: City 14

Steam ID: Manonime

PostWysłany: Sob Kwi 24, 2010 21:00 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Cytat:
Jak to mod do HL'a to chyba logiczne że wymaga HL'a...


Z tego co wiem na Counter-Strike(chyba antologia)można uruchamiać mody jednakoż wydaję mi się że tylko niektóre.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)