Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Counter-Strike: Global Offensive Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
ClassicGOD
Gonarch



Dołączył: 03 Maj 2007
Skąd: Galactic Sector ZZ9 Plural Z Alpha



PostWysłany: Pon Kwi 07, 2014 20:42 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

No nagrania demo sie przydaja, dzisiaj mnie ktos o kreatywnym nicku 'Woda Po Parowkach' wyzywal od AIM'ow i WallHack'ow bo pare razy zabilem go headshotem z P90 i wiedzialem ze chowa sie za rogiem kiedy on myslal ze jest genialnie zakamuflowany. Oczywiscie pierwsze co mu przyszlo do glowy to hacki a nie fakt ze P90 to na krotkie dystanse maszynka do mielenia ktora trafia wszedzie na raz a postacie w grze wydaja odglosy krokow ktore majac dobre sluchawki nieciezko zlokalizowac. Mam nadzieje ze sobie demo pooglada z mojej prespektywy i nauczy sie czegos nowego Bardzo szczęśliwy

PS. Zaznaczam ze jestem graczem co najwyzej kiepskim i gram dla zabawy wiec malo kiedy kupuje pro uber bronie i wale heady przez cala mape ale jak mi sie trafi przeciwny team pelen pseudo pro graczy ktorzy mysla ze jedynym sposobem na strzelanie jest zatrzymanie sie i uwazne celowanie to chetnie to wykorztystuje i rashuje ich z P90 bo czesto w ten sposob cale tego typu teamy wybijam Język

_________________
If you hold a UNIX Shell up to your ear can you hear the C?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
django
Stary Headcrab



Dołączył: 13 Kwi 2009



Xfire: django1wz
PostWysłany: Wto Kwi 08, 2014 02:56 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Najlepsze jest, jak gosc schowa sie za jakims naroznikiem, mysli ze go nie widac, a wystaje mu lufa na pol metra. Uśmiechnięty

_________________
http://make-everything-ok.com/
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
django
Stary Headcrab



Dołączył: 13 Kwi 2009



Xfire: django1wz
PostWysłany: Wto Kwi 22, 2014 19:58 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Czy można mieć przedmioty i grać mecze turniejowe na dzielonej grze? U mnie to nie działa.
http://store.steampowered.com/sharing/?l=polish

_________________
http://make-everything-ok.com/
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Spaqin
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 24 Sty 2008
Skąd: Lublin

Steam ID: spagin1
Xfire: spagin
PostWysłany: Sro Kwi 23, 2014 06:48 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Przedmioty prawie na pewno są oddzielnie, a mecze turniejowe są wyłączone żeby gracze nie robili masowo nowych kont i prosi żeby nie grali z nubami i takie tam.

Właśnie, jak ktoś czituje w dzielonej grze, to VAC bana dostaje tylko on czy właściciel też?

_________________
me napisał:
Spaqin: love is like doto
>multiplayer
>no tutorial
>for the first 200 times, you fail horribly
>then you get a slight idea how it works
>in free time you watch others do it professionally

Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
ClassicGOD
Gonarch



Dołączył: 03 Maj 2007
Skąd: Galactic Sector ZZ9 Plural Z Alpha



PostWysłany: Sro Kwi 23, 2014 09:32 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Spaqin napisał:
Właśnie, jak ktoś czituje w dzielonej grze, to VAC bana dostaje tylko on czy właściciel też?


Cytat:
Czy poniosę karę za wszelkie oszustwa popełniane przez innych użytkowników grających w moje gry?
Możesz stracić możliwość udostępniania gier, a twoje konto może zostać zablokowane przez system VAC, jeśli inny użytkownik wykorzysta twoją bibliotekę, by dokonać oszustwa. Gry zablokowane przez system VAC nie mogą być udostępniane. Zalecamy autoryzować tylko sprawdzone, bezpieczne urządzenia. Nie podawaj też nikomu swojego hasła.

_________________
If you hold a UNIX Shell up to your ear can you hear the C?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Joz
Kopfkrabbe



Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca

Steam ID: sc.com/id/joz

PostWysłany: Sro Kwi 23, 2014 18:28 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

django napisał:
Czy można mieć przedmioty i grać mecze turniejowe na dzielonej grze? U mnie to nie działa.
http://store.steampowered.com/sharing/?l=polish
Na pewno nie. Valve i tak ma od groma problemów ze smurfami, nie ma powodu im tego jeszcze bardziej ułatwiać.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
majan_pl
Stary Headcrab



Dołączył: 20 Kwi 2008


Steam ID: majan_pl

PostWysłany: Czw Kwi 24, 2014 20:42 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

BTW skąd wzięło się określenie smerfnych kont?

_________________
BLOG | DEVIANT ART | STEAM | YOUTUBE
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
django
Stary Headcrab



Dołączył: 13 Kwi 2009



Xfire: django1wz
PostWysłany: Pią Kwi 25, 2014 21:14 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

I dlaczego tunele na DD2 Polacy nazywają trup/trupa/trupiarnia? Uśmiechnięty

_________________
http://make-everything-ok.com/
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Joz
Kopfkrabbe



Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca

Steam ID: sc.com/id/joz

PostWysłany: Pią Kwi 25, 2014 22:35 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

django napisał:
I dlaczego tunele na DD2 Polacy nazywają trup/trupa/trupiarnia? Uśmiechnięty
Zgaduję że przez ich zamkniętość, przez co o wiele łatwiej tam zginąć - zarówno przez doświadczonego gracza (mniej miejsca do strafe'owania) jak i przez randomowe strzelanie (mniejsza pionowa przestrzeń).
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
django
Stary Headcrab



Dołączył: 13 Kwi 2009



Xfire: django1wz
PostWysłany: Wto Maj 27, 2014 17:24 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Jeśli ktoś w dzisiejszym meczu obstawia na Virtus.pro, to mam złe wieści.
http://www.youtube.com/watch?v=TH-Z224iQCw&feature=youtu.be

_________________
http://make-everything-ok.com/
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
django
Stary Headcrab



Dołączył: 13 Kwi 2009



Xfire: django1wz
PostWysłany: Wto Sie 05, 2014 15:57 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Grał ktoś na Faceit? Interesuje mnie czy system dobierania graczy pod względem skilla działa równie dobrze co Match Making od Valve (naprawdę myślę że jest dobry).

_________________
http://make-everything-ok.com/
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
django
Stary Headcrab



Dołączył: 13 Kwi 2009



Xfire: django1wz
PostWysłany: Pią Lut 27, 2015 22:57 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

https://www.youtube.com/watch?v=hze8kHJqQo0&feature=youtu.be
Te mapy powinny być chyba w teorii tak samo grywalne, prawda? Pamiętam, jak w Need For Speed 3 dało się tak zrobić. A ja już widzę możliwość dla Valve na pierwszego kwietnia. Uśmiechnięty

_________________
http://make-everything-ok.com/
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
bLiNd
Ślepy headcrab



Dołączył: 09 Sie 2007
Skąd: Olsztyn

Steam ID: blindvampire

PostWysłany: Sob Lut 28, 2015 06:00 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Są zbyt zmienione względem oryginału. Prędzej przejdzie klasyczne inferno i klasyczny aztec (nie ten który wszedł w 1.3). Osobiście wolałbym by wróciły mapy w stylu backalley, survivor czy vegas. To były mapy, które naprawdę były grywalne. A nie w kółko remiksy dust2. Ile można.

_________________
Powered by Debian GNU/Linux.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
Sion
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków

Steam ID: Sion[PL]

PostWysłany: Sob Lut 28, 2015 22:43 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Backalley przecież pojawiło się w tej operacji. Warto też zauważyć, że mapy typu cs_* odchodzą do lamusa. Można grać niby w nie na mm, ale nikt nie zorganizuje turnieju z zakładnikami.

Swoją drogą nie wiem Blind czy zauważyłeś, że chodzi o po prostu o mapy z GO w lustrzanym odbiciu. Dust2 jest tylko przykładem.

Inna sprawa, że Dust2 jest moim faworytem z tego prostego powodu, że jest to najbardziej zbalansowana mapa w całym CS'ie.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Joz
Kopfkrabbe



Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca

Steam ID: sc.com/id/joz

PostWysłany: Nie Mar 01, 2015 00:42 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Sion napisał:
Backalley przecież pojawiło się w tej operacji. Warto też zauważyć, że mapy typu cs_* odchodzą do lamusa. Można grać niby w nie na mm, ale nikt nie zorganizuje turnieju z zakładnikami.

Swoją drogą nie wiem Blind czy zauważyłeś, że chodzi o po prostu o mapy z GO w lustrzanym odbiciu. Dust2 jest tylko przykładem.

Inna sprawa, że Dust2 jest moim faworytem z tego prostego powodu, że jest to najbardziej zbalansowana mapa w całym CS'ie.
Co czyni ją cholernie nudną. Nuke właśnie przez to trzy razy bardziej zyskuje, że CT mają o wiele łatwiejsze zadanie niż TT - do przerwy może być 13-2 i mecz nie będzie przesądzony, bo przy zmianie stron wszystko się odwraca.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Sion
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków

Steam ID: Sion[PL]

PostWysłany: Nie Mar 01, 2015 21:42 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

To właśnie raczej sytuacja z Nuke'iem czyni go nudnym. Wiadomo czego można się spodziewać.

A nawet przy połowie 13-2 ciężko coś powiedzieć o wyniku meczu przed pistoletówką. To od niej zależy wszystko. Z reguły wygranie pistola to 2 dodatkowe rundy za darmo. O ile drużyna się nie zbłaźni i nie przegra forcebuy'a.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Joz
Kopfkrabbe



Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca

Steam ID: sc.com/id/joz

PostWysłany: Nie Mar 01, 2015 22:01 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Sion napisał:
To właśnie raczej sytuacja z Nuke'iem czyni go nudnym. Wiadomo czego można się spodziewać.

A nawet przy połowie 13-2 ciężko coś powiedzieć o wyniku meczu przed pistoletówką. To od niej zależy wszystko. Z reguły wygranie pistola to 2 dodatkowe rundy za darmo. O ile drużyna się nie zbłaźni i nie przegra forcebuy'a.
Dziwne że wspominasz o pistoletówce w kontekście wad Nuke'a, podczas gdy właśnie na Nuke'u lecenie eco jak i przegranie pierwszej rundy nie narusza jeszcze balansu aż tak, ponieważ średni gracz z pistoletem namiesza tam tak jak mając AK.

Całość oczywiście toczy sie do pierwszego AWP, czyli tak 3-4 rundy. To wymaga drastycznej zmiany strategii i jednej jak i drugiej strony.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Sion
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków

Steam ID: Sion[PL]

PostWysłany: Nie Mar 01, 2015 23:05 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Nie miałem na myśli pistoletówki w kontekście Nuke'a tylko całego GO.

Natomiast przy stanie 13-2 dla Terro na Nuke'u przegranie pistola dość znacząco zmniejsza szanse na to, żeby T wygrali cały mecz.

O namieszaniu z pistoletem to różnie bywa, gdy CT mają już choćby famasy. Cholernie ciężko jest zająć A przez T z pistolem w takie sytuacji (na force'ie można próbować wbijać smoke'ując i flashując od zewnątrz).
Rampa z reguły też odpada (zależy od entry fraga), największe szanse to grać albo na szybki plant przez venty, albo rozgrywać dwór (ta ostatnia opcja zwykle najlepsza bo na force buy'u mając Scouta można zdziałać cuda).

Nie wiem też Joz o jakim poziome rozgrywki CS'a mówisz, ale ja teraz raczej myślę o CS'ie turniejowym, którego w miarę uważnie śledzę. Dopiero jakieś ostatnie 2 tygodnie odpuściłem, ale wątpię by się wiele zmieniło... Oczko

Profesjonalni gracze strasznie nie lubią grać Nuke'a gdyż jest za bardzo przewidywalny. Na "Majorach" organizowanych przez Valve, gdzie nie zawsze są nożówki (nie wiem czy w ogóle są), tej mapy boją się jak ognia.
Zwłaszcza w przypadku bo1.Wylosować Nuke na bo1 bez nożówki możnaby ograniczyć do rzutu monetą, tylko zamiast Orzeł/Reszka masz CT/T, a wylosowanie CT daje 90% szans na wygranie meczu.


To co powyżej pisałem odnośnie profesjonalnej sceny.
Wracając do meczy na MM, w rangach od Nova Master do MGE, rzeczywiście nie ma reguły na to co jest lepsze a co gorsze.
Najważniejsze jest oczywiście zgranie w drużynie, ale mając dobrego aima, nawet na Nuke'u z glockiem można sporo namieszać przeciwko ludziom w Kevlarze.

Strasznie mnie wzięło na pisanie coś...
Chciałem rzucić jeszcze parę porównań do Inferno, która jest też znacznie CT-sided, ale zrobiłaby mi się niezła ściana tekstu.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Joz
Kopfkrabbe



Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca

Steam ID: sc.com/id/joz

PostWysłany: Pon Mar 02, 2015 00:35 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Sion napisał:
Profesjonalni gracze strasznie nie lubią grać Nuke'a gdyż jest za bardzo przewidywalny. Na "Majorach" organizowanych przez Valve, gdzie nie zawsze są nożówki (nie wiem czy w ogóle są), tej mapy boją się jak ognia.
Zwłaszcza w przypadku bo1.Wylosować Nuke na bo1 bez nożówki możnaby ograniczyć do rzutu monetą, tylko zamiast Orzeł/Reszka masz CT/T, a wylosowanie CT daje 90% szans na wygranie meczu.

Jeden z powodów dla których przestałem oglądać mecze same w sobie. Obstawić, sprawdzić wynik, ruszyć dalej/ewentualnie czekać na Katowice. Kolejny dzień, kolejny mecz i znowu to [cenzura] Inferno i znowu [cenzura] Mirage, czasem Season się pojawi. Ograne strategie i ci mniejsi nieudolnie kopiują tych bardziej znanych. To, dla mnie się już zrobiło nudne i zwyczajnie niewarte oglądania. Chociaż przyznaję, że to mi też trochę zbrzydło po aferze z oddawaniem meczy.

A może po prostu jestem fanbojem Nuke'a.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Sion
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków

Steam ID: Sion[PL]

PostWysłany: Pon Mar 02, 2015 19:27 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Na swój sposób ja też jestem fanbojem Nuke'a, razem z ekipą tylko jego jesteśmy w stanie wygrać bez problemu.

Ale fakt, do pewnego stopnia CS stał się zbyt przewidywalny.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)