Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Poradnik n00ba Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Magpie
Gonarch



Dołączył: 02 Maj 2007
Skąd: Stroggos



PostWysłany: Sob Wrz 08, 2007 23:14 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Temat zbiorczy dla wszystkich drobnych problemów dotyczących Gmoda.


Ostatnio zmieniony przez Magpie dnia Czw Lut 26, 2015 11:24, w całości zmieniany 10 razy
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Fr0styyy.
Bad Company 2 Headcrab
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 03 Maj 2007
Skąd: Stargard Szczeciński

Steam ID: marco562

PostWysłany: Sob Wrz 08, 2007 23:46 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

mapy jak zawsze, do folderu maps Uśmiechnięty

a ten model stalkera to ummm... poszukac moze na facepunch albo w downloadsach u garrego Uśmiechnięty

_________________
ImageImage
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
Dabu
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Ponyville

Steam ID: dabu

PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 00:04 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Cytat:
jak instaluje się modele i mapy? ameryki może nie odkryłam, ale widzę, że 10 ma inny układ folderów, a nie chcę nasyfić...

Tak samo jak w 9.

Cytat:
wiem, że już ktoś o to pytał, ale stare forum zdechło i nie mogę tego znaleźć- mogę skopiować modele z 9?

Tak.

Cytat:
model stalkera. pokazue mi się takie coś:
Image
jak to naprawić?

Ciężka sprawa (a na forum gmoda search jest zablokowane...), a na GMod Wiki nic o tym nie ma. Może reinstalacja SourceSDK Base pomoże? Jedyne co mi przychodzi do głowy Oczko.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autora
prabab
Rainbow Headcrab



Dołączył: 06 Maj 2007




PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 00:36 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Jako, że temat przejawia wartość merytoryczną i może robić za poradnik - przyklejam.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Frankes
Headcrab budowniczy



Dołączył: 26 Cze 2007
Skąd: Michalin

Steam ID: Frankess
Xfire: frankess
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 09:51 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dabu197393 napisał:

Cytat:
wiem, że już ktoś o to pytał, ale stare forum zdechło i nie mogę tego znaleźć- mogę skopiować modele z 9?

Tak.


Taaak? Bo ja czytałem (ba! Nawet próbowałem), że bez obróbki kodu nie można ich przenieść. Na facepunch nie znalazłem nikogo, kto by się tym trudnił. Więc chyba zostaje tylko o "request" danego modelu.

Dabu197393 napisał:

Ciężka sprawa (a na forum gmoda search jest zablokowane...)


Search nie jest zablokowany. Masz Google-facpunch. Szczegółowa wyszukiwarka została usunięta na nieokreślony termin, z powodu ogromnej ilości osób szukających coś, co sekundę.


JEŚLI KTOŚ CHCE JAKIŚ MODEL, NIECH NAPISZE PM DO MNIE. JA POSTARAM SIĘ GO ZDOBYĆ NA FACEPUNCH.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Dabu
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Ponyville

Steam ID: dabu

PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 10:15 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Frankes napisał:
Taaak? Bo ja czytałem (ba! Nawet próbowałem), że bez obróbki kodu nie można ich przenieść. Na facepunch nie znalazłem nikogo, kto by się tym trudnił. Więc chyba zostaje tylko o "request" danego modelu.

Eee... a myślałem, że GMod 9 jest na silniku Source bo skoro te modele nie działają w 10 to przecież tylko taka jest opcja... Tobie chyba chodzi o mody do 9? Bo jeśli tak to masz rację (w 10 są to addony i są trochę inaczej zbudowane) ale modele działają zawsze tak samo.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autora
Magpie
Gonarch



Dołączył: 02 Maj 2007
Skąd: Stroggos



PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 10:29 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Hm... Mapy do maps, a modele do czego? Jest tam folder materials, ale nie widzę folderu models ani odpowiednika menu_props z dziewiątki, więc nie wiem za bardzo do czego mam powrzucać ściągnięte modele i jak wrzucić ich nazwy do menu...
Naprawdę jestem w tym zielona. Smutny

ps. żadna z podanych metod na naprawienie modelu stalkera nie pomogła...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Frankes
Headcrab budowniczy



Dołączył: 26 Cze 2007
Skąd: Michalin

Steam ID: Frankess
Xfire: frankess
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 10:47 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Dabu197393 napisał:
Frankes napisał:
Taaak? Bo ja czytałem (ba! Nawet próbowałem), że bez obróbki kodu nie można ich przenieść. Na facepunch nie znalazłem nikogo, kto by się tym trudnił. Więc chyba zostaje tylko o "request" danego modelu.

Eee... a myślałem, że GMod 9 jest na silniku Source bo skoro te modele nie działają w 10 to przecież tylko taka jest opcja... Tobie chyba chodzi o mody do 9? Bo jeśli tak to masz rację (w 10 są to addony i są trochę inaczej zbudowane) ale modele działają zawsze tak samo.


Zajrzyj sobie do folderu config i spawn menu. Zerknij na byle jaką liste. A potem zobacz (jeśli masz) listę z 9.
W 9 masz MODEL BLA [nazwa.mdl blabla] bla bla
A w 10 masz *444*G43#yBHHLHHA [***mdl.*** BLA ***] Bla bla bla
To tylko przykład Język Tak w 100% nie jest.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Dabu
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Ponyville

Steam ID: dabu

PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 12:33 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Widzę, że się nie rozumiemy Język. Chodzi mi o pliki .MDL, .VTF, .VMT i inne potrzebne dla modelu. A ty mówisz o spawn menu. Zresztą w 10 nie potrzebny jest żaden kod dla Spawn Menu. Można wybrać model podczas gry, a wtedy GMod sam generuje kod dostępu do modelu.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autora
Frankes
Headcrab budowniczy



Dołączył: 26 Cze 2007
Skąd: Michalin

Steam ID: Frankess
Xfire: frankess
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 13:02 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Rozumiemy się, rozumiemy. Pliki gmoda 9 nie działają pod 10. Nie wiem dokładnie czemu. Wszyscy piszą, że to inny sposób wczytwania...
Luise pisała mi, że nie działa jej model, który został stworzony pod 9

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Mateusz ARGH ZOMBIE!
Stary Headcrab



Dołączył: 25 Cze 2007




PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 23:04 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

niestety gmod 9 działa inaczej niż wielki gmod 10 Gordon przewraca oczami ale teraz masz szczęście wszystko co jest na garrysmod.org możesz używać (ale czasami sie trafią gracze co nie umieją czytać: plz upload only gmod 10 files i można sie pomylić...) a jeśli chcesz pomoc w budowaniu to ci pomogę jestem pro builder Bardzo szczęśliwy jeśli chcesz pomoc w budowaniu (a to sie różni od małego gmoda 9) a i to zainstaluj http://www.garrysmod.org/downloads/?a=view&id=20255

Edit:jak nie znajdziesz folderu gdzie dać te inne rzeczy to zrób taki folder
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
meJKu
Zombine elite
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 02 Maj 2007




PostWysłany: Pon Wrz 10, 2007 07:42 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Mateusz ARGH ZOMBIE! napisał:
a jeśli chcesz pomoc w budowaniu to ci pomogę jestem pro builder Bardzo szczęśliwy


Taaa ty jej na pewno z tym pomożesz -_-
Mateusz ARGH ZOMBIE! napisał:
jeśli chcesz pomoc w budowaniu (a to sie różni od małego gmoda 9)


Czy takim się różni? GMod10 ma tylko więcej opcji...

Mateusz ARGH ZOMBIE! napisał:
Edit:jak nie znajdziesz folderu gdzie dać te inne rzeczy to zrób taki folder


WOAH! Mateusz zakapował to co tłumaczyli mu w innych tematach ^^

Luise -->> czy ty tego stalkera nie próbowałaś rozciągać albo cuś ? Bo w 10 jest taka opcja, że możesz mu np. wydłużyć rękę Język
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Advisor
Stary Headcrab



Dołączył: 07 Cze 2007
Skąd: Wrocław

Steam ID: Jarek71
Xfire: CombineAdvisor
PostWysłany: Pon Wrz 10, 2007 15:35 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ja mam to samo z ragdollem stalkera. Wypakuj sobie model stalkera z episode one i wrzuć go do garrysmoda. Będzie działało.
Folder "models" wystarczy zrobić samemu.
Przy okazji jeśli chcesz pozować trupy,musisz wkleić to do konsoli:
physgun_timeToArriveRagdoll 0
Inaczej physgun będzie taki...słaby.
mateusz ARGH ZOMBIE! napisał:
a jeśli chcesz pomoc w budowaniu to ci pomogę jestem pro builder jeśli chcesz pomoc w budowaniu (a to sie różni od małego gmoda 9)

Pro builder mówisz? Łączysz dwie dechy i masz Porsche? A budowanie niczym sie nie różni od "małego gmoda". Co najwyżej jest łatwiejsze.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćMSN Messenger
Magpie
Gonarch



Dołączył: 02 Maj 2007
Skąd: Stroggos



PostWysłany: Pon Wrz 10, 2007 16:14 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Frankes napisał w moim imieniu posta na facepunch i oto co odpisali:
http://forums.facepunchstudios.com/showthread.php?p=7243130#post7243130

A teraz będę wydziwiać jak baba: nie chcę modelu z ep1, bo ma na łapie takie coś i to nie będzie pasowało do moich komiksów, a już na pewno nie do Henia alkoholika. Smutny
Szukałam modelu stalkera do 10, ale nigdzie nie ma. Nie liczę na to, ale mimo wszystko zapytam: ma ktoś?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Magpie
Gonarch



Dołączył: 02 Maj 2007
Skąd: Stroggos



PostWysłany: Sro Wrz 12, 2007 15:10 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Heh, kapitulacja. Nigdzie nie ma modelu stalkera do 10, a nie po to kupiłam nowego gmoda, żeby go nie używać. Gordon przewraca oczami

Pytanie, bo się nie znam: czym wypakować model z ep1 i do jakich folderów go przenieść? Tylko do models?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Fr0styyy.
Bad Company 2 Headcrab
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 03 Maj 2007
Skąd: Stargard Szczeciński

Steam ID: marco562

PostWysłany: Sro Wrz 12, 2007 15:38 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Do models modelete a teztury do materials/models

_________________
ImageImage
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
Buhen
Meet the Headcrab



Dołączył: 15 Maj 2007
Skąd: Wielkie Księstwo Zimwafle (koło Lubaszczyzny)

Steam ID: Viroos433 / Zlewozmywak_kamikaze

PostWysłany: Sro Wrz 12, 2007 16:08 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

A wypakować modele możesz programem gcfspace.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
Magpie
Gonarch



Dołączył: 02 Maj 2007
Skąd: Stroggos



PostWysłany: Sro Wrz 12, 2007 17:16 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ok, działa. Dzięki wszystkim za pomoc.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Advisor
Stary Headcrab



Dołączył: 07 Cze 2007
Skąd: Wrocław

Steam ID: Jarek71
Xfire: CombineAdvisor
PostWysłany: Sro Wrz 12, 2007 18:38 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Luise napisał:
Heh, kapitulacja. Nigdzie nie ma modelu stalkera do 10, a nie po to kupiłam nowego gmoda, żeby go nie używać. Gordon przewraca oczami

Pytanie, bo się nie znam: czym wypakować model z ep1 i do jakich folderów go przenieść? Tylko do models?

Masz tutaj działający ragdoll stalkera:
http://rapidshare.com/files/55184698/stalker.zip.html
Miałem go cały czas ale wcześniej nie chciało mi sie uploadować...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćMSN Messenger
Magpie
Gonarch



Dołączył: 02 Maj 2007
Skąd: Stroggos



PostWysłany: Sro Wrz 12, 2007 19:39 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ten ragdoll jest jakiś dziwny, nie chce prosto stać...
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)