Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 SMOD Redux 8 i SteamPipe - A.I. Disabled Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
emqi
Świeży Headcrab



Dołączył: 30 Cze 2013


Steam ID: emqi

PostWysłany: Sro Sie 07, 2013 15:20 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Hej.

Mam problem z modem z topicu po kolejnej genialnej aktualizacji od Valve (dokładniej jest to wersja 10 v2). Otóż grałem sobie w SMOD i w misji Follow The Freeman w momencie gdy zaczął strzelać moźdierz zrobiłem ostatniego sejwa. Następnego dnia valve wydało SteamPipe i pojawił się błąd A.I. Disable. Próbowałem różnych rzeczy, nowa gra itp. nie podziałało. próbowałem triku z plikiem .cfg naprawiającym AI, ale było to rozwiązanie sprzed SteamPipe i nie podziałało (modpozytywnie wyegzekwowałł plik .cfg, więc raczej wszystko zrobiłem ok). Użyłem komendy ai_disable 0 w konsoli - pomogło jedynie w przypadku przeciwników, sojusznicy nadal stali jak skamieniali.
Wreszcie ostatnio znalazłem rozwiązanie na forum Steam. Przekopiowałem folder maps z Half Life 2 i usunąłem poprzednie sejwy. Voila, zadziałało ! Niestety dziś w misji Follow The Freeman dotarłem do barneya i poszedłem dalej. Po wczytaniu fragmentu mapy z gmachem znów pojawił się błąd A.I Disable... I pozostał niezależnie od momentu gry, który wczytałem Smutny Proszę o pomoc, bo mi skończyły się pomysły, a chciałbym jeszcze pograć na tym modzie Oczko

PS Mam zainstalowany Source SDK 2006.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
marcinoz97
Stary Headcrab



Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: mam to wiedzieć?

Steam ID: Meowchin

PostWysłany: Sro Sie 07, 2013 18:41 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Jak się nie mylę, to nie ma na to rozwiązania, musisz poczekać aż twórca moda go naprawi.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Debosy
Headcrab ALL in one



Dołączył: 23 Maj 2007
Skąd: Kraków



PostWysłany: Sro Sie 07, 2013 19:17 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Nie da się AI odblokować z lini komend?

_________________
www.samochodyswiata.pl
www.gtasite.pl
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Kriss
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.



PostWysłany: Sro Sie 07, 2013 19:31 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Jest AI_Disable które gasi aktywne AI. Ale czy działa włączając nieaktywne, nie mam pojęcia.
Spróbuj zbudować ponownie navmesha.

_________________
Image
ClassicGOD napisał:
770 i DSUB.... lal bym cie kablem zasilania pcie az by ci te pomysly ze lba wylecialy.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
emqi
Świeży Headcrab



Dołączył: 30 Cze 2013


Steam ID: emqi

PostWysłany: Sro Paź 16, 2013 17:00 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Wybaczcie, że temat porzuciłem, ale byłem nieco zajęty - no cóż, moja strata. Mod nadal nie został naprawiony :/

Debosy napisał:
Nie da się AI odblokować z lini komend?


Niestety nie.

@Up - a jak odbudować tego navmesha ? Pierwszę słyszę :p
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Kriss
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.



PostWysłany: Sro Paź 16, 2013 17:03 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Możesz to zrobić manualnie dekompilując mapę i układając wszystkie navmeshe wedle uznania lub powierzyć to zadanie silnikowi, w konsoli powinna być komenda nav_create czy coś koło tego.

_________________
Image
ClassicGOD napisał:
770 i DSUB.... lal bym cie kablem zasilania pcie az by ci te pomysly ze lba wylecialy.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)