Autor |
Wiadomość |
zwieracz
Headcrab wyjadacz

Dołączył: 25 Lis 2008
Steam ID: Pan Zwieracz
Xfire: srajer
|
Cześć (sz)craby
Wszędzie się reklamuję, to i tutaj trzeba zajrzeć.
Skończyłem nareszcie swoją nową mapę do CS:GO.
Klasyczne podkładanie bomby z dwoma celami.
"Skończyłem" to może za dużo powiedziane, bo po opiniach widzę, że jeszcze sporo poprawek i zmian przede mną. Ale nie mogłem dłużej czekać. Niech się dzieje się.
Zapraszam wszystkich do mieszania mojej mapy z błotem
Wszelkie uwagi i propozycje zmian mile widziane, może coś z tego będzie.
Mapa w Steam Workshop
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=298610418
Screeny na zachętę:
Nie wstawiam obrazków, bo nie pamiętam jak się miniatury robi, a screeny są za duże.
 |
_________________
 |
|
    |
 |
django
Stary Headcrab

Dołączył: 13 Kwi 2009
Xfire: django1wz
|
zwieracz napisał: |
Zapraszam wszystkich do mieszania mojej mapy z błotem  |
Mieszu mieszu.
Widziałem na Reddicie, ale nie wiedziałem że to twoje. |
_________________ http://make-everything-ok.com/ |
|
   |
 |
Sion
Headcrab wyjadacz
Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków
Steam ID: Sion[PL]
|
Jak oglądam screeny to powiem Ci, że ładna, ale moje FPS`y już bolą...  |
|
|
  |
 |
zwieracz
Headcrab wyjadacz

Dołączył: 25 Lis 2008
Steam ID: Pan Zwieracz
Xfire: srajer
|
To możliwe, bo olałem optymalizację, hehehe. Na moim sprzęcie działa, a mam leciwy, więc uznałem, że zobaczymy.
No i jak do tej pory nikt nie zgłaszał tego problemu, hehehe.
he |
_________________
 |
|
    |
 |
django
Stary Headcrab

Dołączył: 13 Kwi 2009
Xfire: django1wz
|
Cytat: |
nikt nie zgłaszał tego problemu |
Bo nikt na niej nie grał. xDD
sory musiałem
Jakiś headcrabowy serwer by się przydał żeby potestować na mixach. |
_________________ http://make-everything-ok.com/ |
|
   |
 |
Joz
Kopfkrabbe

Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca
Steam ID: sc.com/id/joz
|
django napisał: |
Cytat: |
nikt nie zgłaszał tego problemu |
Bo nikt na niej nie grał. xDD
sory musiałem
Jakiś headcrabowy serwer by się przydał żeby potestować na mixach. |
Hahahahahahahaha. Znaczy nie, no - ja się piszę chętnie, ale to raczej ktoś musiałby stawiać przed każdą rozgrywką. |
|
|
  |
 |
Sion
Headcrab wyjadacz
Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków
Steam ID: Sion[PL]
|
Powiem Panie Zwieraczu, że jest sporo rzeczy, które z punktu widzenia gameplay'u przeszkadzają, postaram się zrobić jakiś zbiór screenów. Najbardziej mnie boli connector pomiedzy A i B, za łatwo jest bronić się przed rotacją w tamtym miejscu.
Natomiast ogólny widok mapy jest spoko, podoba mi się koncepcja bez midu. Optymalizacja też całkiem całkiem, dużo lepsza niż na nowym Trainie
A jakby znaleźć 10 osób do testowania to serwer możnaby nawet jakiś mały "lokalny" założyć. Ktoś z graczy hostowałby po prostu rozgrywkę. |
|
|
  |
 |
Kriss
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.
|
Muszę w końcu zmienić zajęcie, mógłbym nawet wam dedyka na lapku postawić do grania.
...byłbym bogaty gdybym ten czas spędził na graniu w CSa D: |
_________________
ClassicGOD napisał: |
770 i DSUB.... lal bym cie kablem zasilania pcie az by ci te pomysly ze lba wylecialy. |
|
|
  |
 |
Sion
Headcrab wyjadacz
Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków
Steam ID: Sion[PL]
|
|
  |
 |
django
Stary Headcrab

Dołączył: 13 Kwi 2009
Xfire: django1wz
|
|
   |
 |
zwieracz
Headcrab wyjadacz

Dołączył: 25 Lis 2008
Steam ID: Pan Zwieracz
Xfire: srajer
|
@Sion, Tak, o tym już wiem. Jest jeszcze sporo innych wpadek. Poza tym muszę przebudować trochę bombsite B. A z resztą też i wiele innych rzeczy też
@django, Get out of here, stalker. |
_________________
 |
|
    |
 |
Sion
Headcrab wyjadacz
Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków
Steam ID: Sion[PL]
|
Owszem przyda się przebudowa, ja jeszcze tak od siebie dodam, że bardzo dobrze by było, jakby cała mapa była w miarę dobrze oświetlona. Ludzie lubią jak są w stanie łatwo rozróżnić ścianę od CT`ka  |
|
|
  |
 |
django
Stary Headcrab

Dołączył: 13 Kwi 2009
Xfire: django1wz
|
Sion napisał: |
Ludzie lubią jak są w stanie łatwo rozróżnić ścianę od CT`ka  |
Pytanie tylko, czy to ma być klasyczna, czysta CSowa mapa. Ja tam się dobrze bawiłem np. na cs_rush w którejś tam operacji. Jak trzeba było wytężać wzrok żeby zobaczyć piksele między liśćmi. Chyba że to chodzi tylko o jasność, to ja nie wiem. |
_________________ http://make-everything-ok.com/ |
|
   |
 |
django
Stary Headcrab

Dołączył: 13 Kwi 2009
Xfire: django1wz
|
Sion napisał: |
Ludzie lubią jak są w stanie łatwo rozróżnić ścianę od CT`ka  |
Pytanie tylko, czy to ma być klasyczna, czysta CSowa mapa. Ja tam się dobrze bawiłem np. na cs_rush w którejś tam operacji. Jak trzeba było wytężać wzrok żeby zobaczyć piksele między liśćmi. Chyba że to chodzi tylko o jasność, to ja nie wiem. |
_________________ http://make-everything-ok.com/ |
|
   |
 |
zwieracz
Headcrab wyjadacz

Dołączył: 25 Lis 2008
Steam ID: Pan Zwieracz
Xfire: srajer
|
|
    |
 |
Sion
Headcrab wyjadacz
Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków
Steam ID: Sion[PL]
|
Ciągle można przestrzelić te ściany budowli pomiędzy A i midem? Bo dla mnie trochę OP byłoby kampienie pod kinem i skanowanie czy CT'ki nie broją... |
|
|
  |
 |
zwieracz
Headcrab wyjadacz

Dołączył: 25 Lis 2008
Steam ID: Pan Zwieracz
Xfire: srajer
|
Między A a midem? Tam jest sporo ścian i pomieszczeń. Nie wiem, kilka pewnie można przestrzelić. Jak komuś się chce tak strzelać na czuja to jego sprawa  |
_________________
 |
|
    |
 |
Sion
Headcrab wyjadacz
Dołączył: 07 Cze 2009
Skąd: Kraków
Steam ID: Sion[PL]
|
Shiet, pomyliłem BS'y chodziło mi o B
Tam zdaje się być tylko jakaś cienka metalowa płyta, przez którą da się chyba nawet przebić ponad 100dmg z Awki |
|
|
  |
 |
zwieracz
Headcrab wyjadacz

Dołączył: 25 Lis 2008
Steam ID: Pan Zwieracz
Xfire: srajer
|
No ta, od strony B są cienkie ściany, ale w większości zachodzą na siebie. Nie wiem czy to jest taki duży problem. Poza tym musiałbym tam walnąć naprawdę grubą ścianę, żeby blokowała pociski, a to psułoby efekt wizualny. Niestety ta gra najlepiej nadaje się do korytarzy rodem z Quake'a ;D |
_________________
 |
|
    |
 |
django
Stary Headcrab

Dołączył: 13 Kwi 2009
Xfire: django1wz
|
A nie ma jakiegoś łatwego sposobu regulowania parametrów przebijalności?
Chociaż w sumie podejrzewam, że skoro nawet Valve sobie z tym nie radzi, to nie ma. |
_________________ http://make-everything-ok.com/ |
|
   |
 |
|