Autor |
Wiadomość |
Joz
Kopfkrabbe

Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca
Steam ID: sc.com/id/joz
|
Z przyczyn powiedzmy że losowych utraciłem swój dotychczasowy telefon, na którym miałem Steam Mobile Authenticator, bo jestem skończonym idiotą że w ogóle to ścierwo włączyłem. Zachowałem numer, więc teoretycznie powinno być wszystko w porządku, Pomoc Steama opisuje to w ten sposób:
Cytat: |
Help, I lost (or sold) my phone and can't log in! What do I do?
If possible, you should contact your wireless service provider and get a replacement phone with the same phone number. Steam will be able to send SMS messages to your replacement phone, and you will be able to recover your account as described below. |
Scrolując mozolnie i powoli dochodzimy do takiego czegoś:
Cytat: |
Can I transfer my authenticator to my new phone?
No. There is no way to transfer the setting to a new phone.
However, you can remove the authenticator from your current phone, and re-enable it on your new phone. Remember to log out from your account on your old phone!
If you do not have the old phone, but the phone number is the same, then you can remotely remove the authenticator with an SMS, email address, or recovery code at help.steampowered.com. |
Gdzie ww. link przekierowywuje mnie na stronę główną supportu i wpadam w błędne koło. Ktoś wie coś? |
|
|
  |
 |
ClassicGOD
Gonarch

Dołączył: 03 Maj 2007
Skąd: Galactic Sector ZZ9 Plural Z Alpha
|
Na stronie supportu jest link "Mój mobilny token uwierzytelniający Steam Guard został usunięty lub zgubiony" ( https://help.steampowered.com/#HelpWithLoginInfo?nav=authenticator )gdzie po kliknieciu pyta o email. Probowales tego?
Doswiadczenia z Steam i ich mobilnym autentykatorem nie mam ale w wypadku GuildWars 2 wymagalo to paru maili do supportu zeby udowodnic kim jestem i nie bylo problemu z usunieciem. |
_________________ If you hold a UNIX Shell up to your ear can you hear the C ? |
|
  |
 |
Joz
Kopfkrabbe

Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca
Steam ID: sc.com/id/joz
|
I tak ze wszystkim - mailem, numerem telefonu i nazwą konta.
Kiedy Steam stał się "literalnym Hitlerem" wśród cyfrowej dystrybucji? |
|
|
  |
 |
ClassicGOD
Gonarch

Dołączył: 03 Maj 2007
Skąd: Galactic Sector ZZ9 Plural Z Alpha
|
Joz napisał: |
Kiedy Steam stał się "literalnym Hitlerem" wśród cyfrowej dystrybucji? |
Juz dosc troche temu ale nikt nie zauwazyl
Pozostaje ci pisac do supportu ale oznacza to pewnie pare tygodni bez dostepu do konta. |
_________________ If you hold a UNIX Shell up to your ear can you hear the C ? |
|
  |
 |
Knight
Stary Headcrab

Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Lublin
Steam ID: Knight5002
|
A kod odzyskiwania masz zapisany ? Jeśli tak to próbowałeś go użyć ? Ten kod co był podawany przez Steam Guarda zaraz po dodaniu telefonu. Coś takiego po dodaniu telefonu Mobile Guarda powinieneś mieć. |
_________________
 |
|
  |
 |
zwieracz
Headcrab wyjadacz

Dołączył: 25 Lis 2008
Steam ID: Pan Zwieracz
Xfire: srajer
|
|
    |
 |
Joz
Kopfkrabbe

Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca
Steam ID: sc.com/id/joz
|
Napisałem ticket do supportu i o dziwo odzew był niemalże natychmiastowe jak na ichniejsze standardy - niecałe dwa dni robocze. Pomogło chyba to że pisałem po angielsku, swój problem opisałem w tytule i w treści w dwóch zdaniach bez zbędnych formalności, oraz natychmiast załączyłem formę potwierdzenia. |
|
|
  |
 |
ClassicGOD
Gonarch

Dołączył: 03 Maj 2007
Skąd: Galactic Sector ZZ9 Plural Z Alpha
|
Joz napisał: |
Napisałem ticket do supportu i o dziwo odzew był niemalże natychmiastowe jak na ichniejsze standardy - niecałe dwa dni robocze. Pomogło chyba to że pisałem po angielsku, swój problem opisałem w tytule i w treści w dwóch zdaniach bez zbędnych formalności, oraz natychmiast załączyłem formę potwierdzenia. |
Moze... nie to niemozliwe.... suport Steam sie poprawia? HL3 confirmed!
Czyli udalo ci sie rozwiazac problem? |
_________________ If you hold a UNIX Shell up to your ear can you hear the C ? |
|
  |
 |
Joz
Kopfkrabbe

Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca
Steam ID: sc.com/id/joz
|
ClassicGOD napisał: |
Joz napisał: |
Napisałem ticket do supportu i o dziwo odzew był niemalże natychmiastowe jak na ichniejsze standardy - niecałe dwa dni robocze. Pomogło chyba to że pisałem po angielsku, swój problem opisałem w tytule i w treści w dwóch zdaniach bez zbędnych formalności, oraz natychmiast załączyłem formę potwierdzenia. |
Moze... nie to niemozliwe.... suport Steam sie poprawia? HL3 confirmed!
Czyli udalo ci sie rozwiazac problem? |
Tak, od razu ściągnęli autoryzację z telefonu, przywracając w to miejsce autoryzację kodem przez e-mail.
Sam byłem w szoku jak łatwo udało się to załatwić. |
|
|
  |
 |
Pieróg
Stary Headcrab
Ostrzeżenia: 2
Dołączył: 19 Sie 2009
|
|
  |
 |
|