Autor |
Wiadomość |
Debosy
Headcrab ALL in one

Dołączył: 23 Maj 2007
Skąd: Kraków
|
No cóż , temat taki sięna pewno przyda , niekiedy w czasie gry nie ma czasu na tłumaczenie i ustawianiu graczy na danych pozycjach.
Na dane hasło każdy z graczy bedzie wiedział co ma zrobic.
W tym temacie wrzucajcie wszelkie pomysły na taktykę jeśli jakieś posiadacie.
EDIT: JAKO ŻE FOREST UTWORZYŁ TEMATY DO OPISYWANIA TAKTYK , BEDĄ TU WPISYWANE TAKTYKI NIE ZWIĄZANE Z ŻADNĄ KONKRETNĄ MAPĄ.JEDYNIE TAKTYKI OGÓLNE
--------------------------------------------------------------------------------------
I. LAST CHANCE TACTICS / TAKTYKA OSTATNIEJ SZANSY
Opracawałem taktykę , którą bedzie można wykorzystać w sytuacji kryzysowej , przykładowo gdy istnieje ryzyko utraty ostatniego punktu kontrolnego.
Polega ona na utworzniu samowystarczalnej formacji , która bedzie w stanie utrzymac punkty.
Do utworzenia formacji potrzebny jest Heavy , Inżynier , medyk.
W pierwszej kolejności inżynier buduje zasobnik a obok niego działko.
Przed zasobnikiem stoi heavy osłaniająć zasobnik ciałem (zasobnik jest najważniejszym punktem formacji) , jednocześnie zaś jest on przez niego leczony i uzupelnia mu sie amunicja.
Za zasobnikiem ustawiamy medyka który bedzie leczył heavy'ego.
Inżynier musi przykucnąć za działkiem i bedzie je na bieżaco reperował , zasobnik zaś cały czas bedzie mu uzupełniał punkty naprawy.
Jak widzicie jest to swego rodzaju perpetum mobile.
Do formacji można właczyc pyro który miotaczem ognia (równiez ladowanym przez zasobnik) bedzie kontrolnie przypalał kazdego kto zbliży sie do zasobnika lub dziala (szpieg mogłby niezle namieszać).
Reszta zespołu w tym czasie dalej prowadzi atak czym minimalizuje szanse na rozbicie formacji.
Dodam potem może jakieś obrazki.
Taktykę należało by jeszcze przetestować w czasie gry. |
_________________ www.samochodyswiata.pl
www.gtasite.pl
Ostatnio zmieniony przez Debosy dnia Pon Sty 14, 2008 21:26, w całości zmieniany 2 razy |
|
   |
 |
Ozi
Nie chce mi się
Ostrzeżenia: 3

Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: jestem?
|
Brzmi dobrze, ale:
Pyrek nie jest potrzebny ponieważ heavy może testować każdego kto podejdzie swoim minigunem.
I wystarczy jeden snajper który ściągnie heaviego, cały układ traci na moment siły i przeciwnik może zaatakować (o ile jest dość zgrany), do tego do chodzi normalna reakcja u przeciwnika wziął heaviego, weźmiemy snajpera.
Ogólnie nie jest źle (w tej grze nie ma taktyki idealnej ), ale taki zestaw widziałem dość często na publikach, więc i różne klany mają dobry sposób by taką małą fortecę zniszczyć. |
_________________
  |
|
   |
 |
Debosy
Headcrab ALL in one

Dołączył: 23 Maj 2007
Skąd: Kraków
|
|
   |
 |
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 21 Paź 2007
|
Ozi napisał: |
I wystarczy jeden snajper który ściągnie heaviego, cały układ traci na moment siły i przeciwnik może zaatakować (...) |
I tutaj muszę Cię poprawić. Owszem, jeden celny strzał w heavy'iego ze snajperki i leży... ALE jeżeli nie dość, że jest non stop leczony przez Medyka oraz ciągle ładuje mu się amunicja z despensera i dodatkowo z niego się też uzdrawia, to musi minimum dostać 3 razy celne strzały w głowę. Wiem, bo dużo razy taki motyw przerabiałem.
IMO kiedy jest taka formacja, 2 scout'ów powinno lecieć odbić punkty kontrolne. |
_________________
 |
|
   |
 |
Debosy
Headcrab ALL in one

Dołączył: 23 Maj 2007
Skąd: Kraków
|
Proponuje żeby taktyki tu prezentowane , póżniej przetestowac i ewentualnie poprawić.
Po za tym ta maszyne do zabijania tworzą ledwo 3 osoby. |
_________________ www.samochodyswiata.pl
www.gtasite.pl |
|
   |
 |
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 21 Paź 2007
|
Proszę wszystkich członków dywizji o przedstawianie swoich opinii w działach map, jak, co, gdzie i po co! Na pewno się przyda.  |
_________________
 |
|
   |
 |
Debosy
Headcrab ALL in one

Dołączył: 23 Maj 2007
Skąd: Kraków
|
|
   |
 |
Sprit
Młody Headcrab

Dołączył: 16 Sty 2008
|
Do tej taktyki, mógł by się przydać Demoman. Zaminuje pkt. kontrolny, schowa się gdzieś, albo pójdzie atakować (mniej bezpieczny wariant) i w razie co zdetonuje.  |
|
|
  |
 |
Debosy
Headcrab ALL in one

Dołączył: 23 Maj 2007
Skąd: Kraków
|
Niby tak ale nie uzupełnia sie w tym scisle związanym zespole , zaminować mozna już osobno nie wiażąc sie z Last chance tactics |
_________________ www.samochodyswiata.pl
www.gtasite.pl |
|
   |
 |
Sprit
Młody Headcrab

Dołączył: 16 Sty 2008
|
Przedstawiam parę pomysłów na to jak niwelować błędy, które wczoraj popełnialiśmy.
Koło grubego i medyka powinien się kręcić jakiś Pyro, który by w miarę możliwości eliminował szpiegów. Demo powinien się zajmować niszczeniem działek - w ataku, a w obronie zaminować punkt kontrolny. Jak wczoraj było widać Spy jest całkiem użyteczny w zabijaniu snajperów i grubasów. Rzecz jasna każda postać musi się oglądać, czy nie idzie za nią szpieg. To narazie tyle, jest jeszcze sporo pracy przed nami. Musimy trochę potrenować  |
|
|
  |
 |
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 21 Paź 2007
|
Proszę wszystkich członków dywizji o uzupełnienie tematów z mapami, komu jaka postać najbardziej odpowiada na danej mapie. Bardzo to pomoże przy następnych sparingach. |
|
|
   |
 |
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 21 Paź 2007
|
Czy moje polecenie było za trudne żebyście je wykonali? Jako członkowie powinniście jak najszybciej odpowiedzieć, a tym bardziej że już paru z Was było na forum, NA PEWNO czytało mój wpis powyżej i olało całkowicie sprawę. |
|
|
   |
 |
Debosy
Headcrab ALL in one

Dołączył: 23 Maj 2007
Skąd: Kraków
|
|
   |
 |
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 21 Paź 2007
|
Ważne że już powoli łapiecie w czym tkwi szkopuł  |
|
|
   |
 |
Ozi
Nie chce mi się
Ostrzeżenia: 3

Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: jestem?
|
Ale i tak mogłeś też sam uzupełnić tematy, a nie czekać . |
_________________
  |
|
   |
 |
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 21 Paź 2007
|
Ja już Wam mówiłem, że na każdej mapie Soldier lub Demo. |
|
|
   |
 |
equ
HATEcrab

Dołączył: 23 Kwi 2007
|
forest napisał: |
Ja już Wam mówiłem, że na każdej mapie Soldier lub Demo. |
Na kazdej mapie Heavy/Pyro, innymi nie umiem/nie chce mi sie grac. |
_________________
 |
|
  |
 |
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 21 Paź 2007
|
Zdrowe podejście equ Jak sprawa z uber mikrofonem? |
_________________
 |
|
   |
 |
Sprit
Młody Headcrab

Dołączył: 16 Sty 2008
|
Po wczorajszym meczu myślałem, że sie powieszę Nie tylko dlatego, że przegraliśmy z dziećmi i wieśniakami (np. taki kozak ;/), ale także dlatego, że jesteśmy najgorszym i najbardziej żałosnym (jeśli chodzi o grę) klanem w Polsce. Nigdy niczego nie osiągniemy w takim stanie rzeczy. Nie było meczu, na którym stawiliby się wszyscy członkowie klanu Nie mamy zgrania, każdy lata na pałę, przez co nie możemy wykorzystać naszego skilla.
Pewnie zaraz posypią się w moją stronę bluzgi itp. ale trudno Proponuję wprowadzić pewne zmiany:
- rekrutacja ludzi spoza hc.pl
- składka na serwer etc. 10zł miesięcznie (nie jest to majątek). Kto nie chce zapłacić, to zawieszenie, albo wyjazd (podlega dyskusji)
- team speak, albo ventrillo (czy jak to się pisze)
- koniec z pyro, ta postać w ataku nadaje się tylko do niszczenia działek w kryzysowej sytuacji, bo przy dobrej współpracy meda z grubym też można wszystko roznieść. Poza tym do obrony nadaje się tylko w sytuacji, kiedy na mapie typu gravel_pit punkt jest zajmowany. Heavy zamienia się w pyro i leci z medem na punkt. Wtedy może coś zdziałać.
- potrzebny nam ogarniający medyk, dobry medyk to połowa sukcesu
- tak samo jak lekarz, potrzebny nam jest scout, ew. 2
Na razie tyle. Jak coś mi się jeszcze przypomni to dopisze. Podkreślam, że to są tylko moje przemyślenia i jeśli chodzi o wyrzucanie z klanu, za to, że ktoś nie chce się złożyć na serwer to hhmmm... tego tak naprawdę nie chcę, ale jeśli wszyscy się składają to wszyscy, no chyba, że ktoś ma z tym reczywiście jakiś kłopot i nie ma jak pozyskać takich funduszy, no to cóż... reszta będzie musiała dołożyć parę groszy więcej.
Jeśli chodzi o wczorajszy mecz, to demo nie mogą bawić się w stawianie pułapek z jednej strony, kiedy przeciwnik atakuje z drugiej. Demo powinni rzucać im miny pod nogi, a nie sie patrzeć i czekać aż ktoś wpadnie w ich zasadzkę. Jeśli chodzi o medyka, to jeśli nie umie on unikać strzałów na polu walki, to niech stanie w kącie i sie nie wychyla i co najważniejsze nie pcha się pierwszy w żadne przejścia.
BTW: Jeśli chodzi o postać którą mogę grać, to jest to sold, na każdej mapie, ale w skrajnych przypadkach mogę zmienić coś innego. |
|
|
  |
 |
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 21 Paź 2007
|
Sprit napisał: |
BTW: Jeśli chodzi o postać którą mogę grać, to jest to sold, na każdej mapie, ale w skrajnych przypadkach mogę zmienić coś innego. |
Tylko żebys podczas tych skrajnych przypadków nie zabierał innym klasy postaci, bo przez to na gravelu musiałem grać soldkiem ty noobie :s
A co do reszty to ok, prócz Pyro. To jest super postać i o wiele bardziej się nadaje + medic do bliskich kontaktów niż heavy. |
_________________
 |
|
   |
 |
|