Autor |
Wiadomość |
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 21 Paź 2007
|
2fort
W tym temacie wszystko o tej mapie i taktykach jakie zostaną na niej wykonane. |
_________________
 |
|
   |
 |
AwM
Fast headcrab
Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa
Steam ID: awm591
Xfire: awm505
|
Jak powinno być wiadomo, przy respawnie, gdzie są schody w dół najlepiej jest postawić działko. Wtedy obronione są praktycznie wszystkie wejścia. |
|
|
    |
 |
equ
HATEcrab

Dołączył: 23 Kwi 2007
|
Tez dobre miejsce. Tyle, ze potrzebne sa dwa zasobniki do szybkiego leczenia i uzupelniania zapasow dla budowniczego dzialka. |
_________________
 |
|
  |
 |
Ozi
Nie chce mi się
Ostrzeżenia: 3

Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: jestem?
|
awm, ja tak zawsze robię ^^
Choć musi być lepsza obrona przy działku wtedy
equ, tylko wtedy zbyt dużo osób musi się skupić na obronie, a także scoutci mogą sobie górą przejść, a że to klasa do zdobywania flag, przegrana nadejdzie szybko. |
_________________
  |
|
   |
 |
equ
HATEcrab

Dołączył: 23 Kwi 2007
|
Ozi napisał: |
equ, tylko wtedy zbyt dużo osób musi się skupić na obronie, a także scoutci mogą sobie górą przejść, a że to klasa do zdobywania flag, przegrana nadejdzie szybko. |
No rzeczywiscie, az jedna (nie liczac zasobnika drugiego inzyniera). Drugi Inzynier Stawia dzialko u gory i moze biegac po materialy do bazy, wiec jakos to moze normalnie funkcjonowac.  |
_________________
 |
|
  |
 |
Ozi
Nie chce mi się
Ostrzeżenia: 3

Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: jestem?
|
Jeżeli mamy się skupić na obronie i mamy do wykorzystania 2 enginerów, moim zdaniem dobrze rozmieścić tak działka na punkcie
Mamy Nasz punkt z inteligencją
Ustawiamy dwa działka w rogu, aby każde broniło jednego wejścia i dwa dispensery, tu nie muszę tłumaczyć wszystko jest na rysunku.
Różowe kropki to enginerzy
1. Stoi i ogląda wejścia, jak ktoś się pojawi atakuje go (dzięki temu też chroni działka przed spyami), osłabia także wroga, jeżeli ma mało hp, a wróg się zbliża, naprawia swoje działko.
2. Stoi na SWOIM dispenserze z shotgunem, gdyby spy wpadł na cherbatkę to 2 shotgunów nie wytrzymie .
Ale w takiej sytuacji, potrzebny jest zgrany i szybki atak, bo działka choć dobrze bronią, łatwo na nie sposób znaleźć. Więc na atak dobrze dać soldiera/demomana, medica i 2 scoutów (albo scout i pyro), pierwszy niszczy działka przeciwnika, reszta chroni medyka, a także atakuje wrogów. |
_________________
  |
|
   |
 |
AwM
Fast headcrab
Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa
Steam ID: awm591
Xfire: awm505
|
My mówimy o miejscu zaraz przed spawnem, lekko w prawo jak się wychodzi przez drzwi. Nie ma sensu kampować przy dokumentach. |
|
|
    |
 |
Ozi
Nie chce mi się
Ostrzeżenia: 3

Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: jestem?
|
Wiem o jakim miejscu wy mówicie .
Ja przedstawiłem jeden ze swoich sposobów na 2forta.
Cytat: |
Nie ma sensu kampować przy dokumentach. |
Wiesz, miejsce w którym jest inteligencja, to pewniak gdzie przeciwnik na bank się pojawi, miejsce przy respawnie jest dobre tylko dla jednego działka, ale wtedy jest atakowane ze wszystkich stron, więc jeżeli przeciwnik się zgra i zaatakuje z dwóch stron, to już po działku i obrona złamana. Wystarczy także scout atakujący górą i spy saperujący działko. |
_________________
  |
|
   |
 |
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 21 Paź 2007
|
*Herbatkę mój drogi
Najlepszy motyw jako tylko 1 inżynier przy inteligencji jest następujący :
Despenser
Sentry
Pole widzenia działka
Wtedy bowiem inżynier wskakuje na despenser'a, który stoi w samym rogu pokoju i jest niewidoczny podczas przejścia w korytarzach (co automatycznie uniemożliwia zarówno szpiegom zabicie inżyniera, jak i np scoutom szybkiego odebrania inteligencji). Zawsze tak robiłem i zawsze skutkowało, oczywiście do momentu kiedy ktoś nie wparował z uberem
Dobrym motywem jest również na samym początku rundy Demo szybko wybiec na górny balkon i lepkimi granatami obsadzić dach, bo jak wiadomo masowo tędy szczególnie na początku rundy przebiegają Scouty. ZAWSZE skutkuje, to jest jedna z moich technik [/b] |
_________________
 |
|
   |
 |
Ozi
Nie chce mi się
Ostrzeżenia: 3

Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: jestem?
|
Taką akcję z enginerem widziałem często i na JEDNO działko każdy klanik na pewno ma swój dobry sposób . Co do dachu i demomanem, no to niezła myśl, muszę wypróbować.
forest napisał: |
*Herbatkę mój drogi  |
hje hje hje ^^" |
_________________
  |
|
   |
 |
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 21 Paź 2007
|
Ozi napisał: |
Taką akcję z enginerem widziałem często i na JEDNO działko każdy klanik na pewno ma swój dobry sposób  |
Ale każdy profesjonalny inżynier ma asa w rękawie na takowy klan  |
_________________
 |
|
   |
 |
AwM
Fast headcrab
Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa
Steam ID: awm591
Xfire: awm505
|
Na tej mapce przydaje się Pyro z uwagi na małe pomieszczenia.
Snajperzy są raczej mało potrzebni. |
|
|
    |
 |
Ozi
Nie chce mi się
Ostrzeżenia: 3

Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: jestem?
|
Jaka postać na tej mapie najbardziej mi odpowiada
- Engineer
- Heavy
- Pyro |
_________________
 
Ostatnio zmieniony przez Ozi dnia Nie Lut 17, 2008 18:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
   |
 |
Dav
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 2
Dołączył: 02 Maj 2007
|
|
   |
 |
Sprit
Młody Headcrab

Dołączył: 16 Sty 2008
|
|
  |
 |
Debosy
Headcrab ALL in one

Dołączył: 23 Maj 2007
Skąd: Kraków
|
|
   |
 |
Elaks
Dojrzały Headcrab

Dołączył: 02 Maj 2007
Steam ID: Elaks
|
Sniper, Eng i Heavy do oczyszczania mostu. Pyro jako ofensywa W sumie ustawienie działka w rogu w wodzie to prowizorka ale spisuje sie przez pierwsze kilka minut, bo mało kto się go tam spodziewa. |
|
|
   |
 |
Stefan
Stary Headcrab

Dołączył: 04 Cze 2007
Skąd: Ze Sparty
Steam ID: Stefan
Xfire: blade515
|
Więc jak dla mnie jako Demoman to są takie miejsca.
Tu szczególnie
Wtedy czekam w dalekiej odległości aż ktoś najdzie zza rogu. I wtedy odpalam.
Ja jestem bardziej na obronę niż atak.
Miny stawiam gdzie tylko popadnie. W miejscach gdzie są niewidoczna dla kogoś nadchodzącego z drugiej strony. |
_________________
 |
|
   |
 |
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 21 Paź 2007
|
Łatwym sposobem jest też umieszczenie scout'a w rogu pokoju (na pierwszym zdjęciu) i czekaniu jak wróg będzie przechodzić. Z reguły nie obraca się na lewo bo tam nikt nigdy nie przesiaduje i biegnie na dół, więc bierze się szybko pałkę w rękę i 3 ciosy i po kłopocie Ostatnio mnie naszło na taką taktykę i dobrze mi z tym idzie ^^ |
_________________
 |
|
   |
 |
Parabola
Headcrab który daje
Ostrzeżenia: 4

Dołączył: 21 Paź 2007
|
- AwM nie podał
- Belzebuso nie podał
- bLiNd nie podał
- DawSolo - scout pyro inżynier
- Debosy scout spy inżynier
- Elaks sniper inżynier heavy pyro
- equ inżynier
- Marszal nie podał
- Ozi engineer heavy pyro
- Parabola medyk soldier demoman
- Pawolo nie podał
- Sprit spy snajper soldier pyro
- Stefan demoman
Moje propozycje co do składu :
Stefan - Demoman
Sprit - Pyro
Parabola - Medic
Ozi - Inżynier
Elaks - Heavy
Debosy - Scout
Dawsolo - Pyro
Ci co nie podali swoich propozycji mają jak najszybciej nadrobić zaległości!! |
_________________
 |
|
   |
 |
|